Bango Skrevet 18. september 2007 Rapporter Del Skrevet 18. september 2007 This just in, "og da hadde arbeiderpartiet sittet med makten i 28 år, dere kan selv regne ut hvor lenge det er" Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 18. september 2007 Rapporter Del Skrevet 18. september 2007 Husker vi hadde en sånn debatt i geografi på videregående, hvor vi skulle argumentere for energikilder og komme med motargumenter mot de andre. Husker det var et nek i klassen som mente at solenergi var upålitelig, siden det kunne bli overskyet. Tror jeg brukte en halvtime på å forklare at energien kunne bli lagret på batteri. Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 18. september 2007 Rapporter Del Skrevet 18. september 2007 (endret) Fra kurs i VHF i millitæret: Læreren brukte eksempler: "Så kan dokkar for eksempel si: MS Estonia, MS Estonia, kom......ja dokkar ville jo ikkje få svar då sjøvsagt" Endret 18. september 2007 av Ekko Lenke til kommentar
samebob Skrevet 19. september 2007 Rapporter Del Skrevet 19. september 2007 Elev - "Bussen for fortidlig" Læreren - "Den unskyldningen har jeg hørt mange ganger før" Elev - "MEN JEG HAR DUSJET JO!" Lenke til kommentar
Opelmekk Skrevet 19. september 2007 Rapporter Del Skrevet 19. september 2007 5 minitter siden. Elev: kan eg låne viskelær?(fordi han skulle dele det opp og kaste på alle andre) Lærer Du må da skrive noke før du låner viskelær! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 19. september 2007 Rapporter Del Skrevet 19. september 2007 Elev - "Bussen for fortidlig"Læreren - "Den unskyldningen har jeg hørt mange ganger før" Elev - "MEN JEG HAR DUSJET JO!" 9525483[/snapback] Ingen sammenheng i det hele tatt? :!: Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 19. september 2007 Rapporter Del Skrevet 19. september 2007 Fransktimen: laereren var snakker om gloser. - envoyee betyr kvinnelig utsending - russianbrides.com altsa? Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 19. september 2007 Rapporter Del Skrevet 19. september 2007 Elev - "Bussen for fortidlig"Læreren - "Den unskyldningen har jeg hørt mange ganger før" Elev - "MEN JEG HAR DUSJET JO!" 9525483[/snapback] Ingen sammenheng i det hele tatt? :!: 9528400[/snapback] Jeg trodde mer det var at han/hun ble for sen til bussen, fordi h*n hadde dusjet. Har jeg rett? Lenke til kommentar
trygveaa Skrevet 19. september 2007 Rapporter Del Skrevet 19. september 2007 Men han sa jo ikke at han var for sen til bussen. Han sa at bussen dro for tidlig. Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 19. september 2007 Rapporter Del Skrevet 19. september 2007 Men han sa jo ikke at han var for sen til bussen. Han sa at bussen dro for tidlig. 9529005[/snapback] Men hvis det var bare det som var poenget hadde han jo ikke trengt å ta med det med dusjinga? Lenke til kommentar
samebob Skrevet 19. september 2007 Rapporter Del Skrevet 19. september 2007 Det han mente med det, var at han sto opp så tidlig at han rakk å dusje. Så han forsov seg ikke. Bare kom ut på en jevli teit måte. Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 19. september 2007 Rapporter Del Skrevet 19. september 2007 Det han mente med det, var at han sto opp så tidlig at han rakk å dusje. Så han forsov seg ikke. Bare kom ut på en jevli teit måte. 9530296[/snapback] Åja, haha Lenke til kommentar
lysebet Skrevet 19. september 2007 Rapporter Del Skrevet 19. september 2007 Vi har et sted på skolen hvor det står datamaskiner til fri bruk. Det kom ei jente bort til den og begynte å røre på musa, og utbrøt: "Denne her fungerer jo ikke". Jeg bare bøyde meg mot datamaskinen og trykte på PÅ-knappen. Hu sa til meg: "Du må være skikkelig datanerd du". Da tenkte jeg "Man trenger ikke å være skikkelig nerd for å skru på en datamaskin" Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Men jeg kan jo noe(endel) om data da 9484958[/snapback] Fikk høre "Hæææ, skjønner ikke hvordan du kan dette her jeg" når jeg hjalp ei jente med å kopiere noe til et annet word dokument. (ctrl +c, ctrl + v) 9488933[/snapback] Haha:P Jeg fikk det samme da jeg trykte Ctrl+alt+delete og avsluttet en prosess. Ooh, supernerd altså 9488971[/snapback] "oj skikkelig nerd og sånn ass!" Når jeg slo på skjermen fordi ei jente ikke skjønte hvorfor PC-en ikke funka... 9489011[/snapback] Liker ikke sånne blonde jenter som tror de er så kule Er det noe kult å framstille seg selv som dum? Ikke at jeg er så flink med data selv, men kopiere, klippe og lime inn kan jeg da og ctrl+alt+delete.... Jaja Lenke til kommentar
Sitronade Skrevet 19. september 2007 Rapporter Del Skrevet 19. september 2007 Lærer: ''Hva heter hovedstaten i USA?'' Elev 1: ''BBC'' Elev 2: *hvisker til elev 1 ''CNN''* Elev 1: Brøler ut ''Jeg mener CNN! Jeg viste det var CNN'' 1 Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 19. september 2007 Rapporter Del Skrevet 19. september 2007 Lærer: ''Hva heter hovedstaten i USA?''Elev 1: ''BBC'' Elev 2: *hvisker til elev 1 ''CNN''* Elev 1: Brøler ut ''Jeg mener CNN! Jeg viste det var CNN'' 9531104[/snapback] hahaha, den var god :!: Lenke til kommentar
Nie Skrevet 19. september 2007 Rapporter Del Skrevet 19. september 2007 Lærer: ''Hva heter hovedstaten i USA?''Elev 1: ''BBC'' Elev 2: *hvisker til elev 1 ''CNN''* Elev 1: Brøler ut ''Jeg mener CNN! Jeg viste det var CNN'' 9531104[/snapback] Vær så snill si det der hendte for mange, mange år siden? xD Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 19. september 2007 Rapporter Del Skrevet 19. september 2007 Jeg: Hva heter den der fjellkjeden i USA? Jente (Brunette): Vet ikke, men kan du ikke bare søke på det høyeste fjellet da? Jeg: Hva er det da? Jente (Brunette): Er det ikke Mont Everest da? Lenke til kommentar
Sitronade Skrevet 19. september 2007 Rapporter Del Skrevet 19. september 2007 Lærer: ''Hva heter hovedstaten i USA?''Elev 1: ''BBC'' Elev 2: *hvisker til elev 1 ''CNN''* Elev 1: Brøler ut ''Jeg mener CNN! Jeg viste det var CNN'' 9531104[/snapback] Vær så snill si det der hendte for mange, mange år siden? xD 9531129[/snapback] Barneskole, but still :!: En til; Lærer: Hvor ligger det sentrale nervesystemet Elev : Rundt analåpningen Dønn seriøs... :!: Lenke til kommentar
Nie Skrevet 19. september 2007 Rapporter Del Skrevet 19. september 2007 Takk gud for at det var barneskole. xD Om ikke hadde jeg blitt seriøst redd, i stedet for å le. xD Lenke til kommentar
cFc Skrevet 19. september 2007 Rapporter Del Skrevet 19. september 2007 PÅ skolen min i samfunnsøkonomien er vi ikke så nøye på språkbruken, der vi har en lærer som er ganske grei og driter i det meste, men en ting tok kaken. En kamerat holdte på med noe, da en annen pirket borti han. Person 1 til medelev : Jævla Fitte Lærer: Du må ikke snakke så stygt om noe så fint. Klassen lo etterfulgt av pinlig stillhet som varte ganske så lenge Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå