Wiciwato Skrevet 14. september 2007 Rapporter Del Skrevet 14. september 2007 Kanskje ikke akkurat så morsomt men ganske avslørende... Lærer leser opp anmerkninger på slutten av dagen. Lærer: Martin, vil du høre dine? Martin: Jaa.... Lærer: Du har blitt tatt på butikken en gang... Martin:...Bare en? Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 14. september 2007 Rapporter Del Skrevet 14. september 2007 Fekk 15 kroner av en kompis i dag. Han sa: Du får 5 kroner viss lærarinna ikkje tar oss i å sløve. Det gjorde ho ikkje, ikkje i neste time heller, for då sat me (eg og kompisen) i klasserommet utan lærar i 45 minutter (ein skuletime) og gjorde ingenting. I siste time fekk eg 10 kroner for at han skulle få ein slurk vann av flaska mi. Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 14. september 2007 Rapporter Del Skrevet 14. september 2007 Fekk 15 kroner av en kompis i dag. Han sa: Du får 5 kroner viss lærarinna ikkje tar oss i å sløve. Det gjorde ho ikkje, ikkje i neste time heller, for då sat me (eg og kompisen) i klasserommet utan lærar i 45 minutter (ein skuletime) og gjorde ingenting. I siste time fekk eg 10 kroner for at han skulle få ein slurk vann av flaska mi. 9493786[/snapback] Les emnetittelen igjen. Jeg la ihvertfall ikke merke til noen vittige kommentarer i teksten din. Lenke til kommentar
lubo.carson Skrevet 14. september 2007 Rapporter Del Skrevet 14. september 2007 (endret) To jenter av pakistansk opprinnelse klarte for noen uker siden å øderlegge SkullCandy(!)-headsettet mitt, og de siste ukene har det vært en heftig krangel hvorvidt de skal erstatte det eller ikke. I dag forsvarte en kompis meg, og etter at en halvtime av friminuttet hadde gått bort på krangling, roper kompissen min: Kompissen: Dere suger jo i norsk også! Pakistaner: Din bikkje! Er du noe bedre eller?! Kompissen: Ja, faktisk! Ta denne oppgaven a: Bøy "Tvangsgiftning" for meg! Diskusjonen sto litt stille da... Endret 14. september 2007 av nirvana1 Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 14. september 2007 Rapporter Del Skrevet 14. september 2007 Candyskull-headsettet mitt 9494624[/snapback] Mener du Skullcandy? Lenke til kommentar
lubo.carson Skrevet 14. september 2007 Rapporter Del Skrevet 14. september 2007 Å, ja, blitt vandt til å si det ettersom alle på skolen sier det Lenke til kommentar
Honey Badger Skrevet 15. september 2007 Rapporter Del Skrevet 15. september 2007 Lærer: Si meg, hvorfor hjelper gulrøtter på synet? Jens? Jens: C-vitamin? Faen som jeg lo :!: Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 15. september 2007 Rapporter Del Skrevet 15. september 2007 Lærer: Si meg, hvorfor hjelper gulrøtter på synet? Jens?Jens: C-vitamin? Faen som jeg lo :!: 9498729[/snapback] Er det morsomme at det ikke er C-vitaminer? Lenke til kommentar
Honey Badger Skrevet 15. september 2007 Rapporter Del Skrevet 15. september 2007 Lærer: Si meg, hvorfor hjelper gulrøtter på synet? Jens?Jens: C-vitamin? Faen som jeg lo :!: 9498729[/snapback] Er det morsomme at det ikke er C-vitaminer? 9498735[/snapback] SE-vitamin, da, skjønner du Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 15. september 2007 Rapporter Del Skrevet 15. september 2007 Åja, haha, nå føler jeg meg litt dum Lenke til kommentar
Amitiel Skrevet 15. september 2007 Rapporter Del Skrevet 15. september 2007 Var vel i 2. klasse eller no, hvor læreren forklarte klassen hvordan man får barn.. "Først må en mann og dame kle av seg" , begynte læreren. "Så putter mannen "tissen" sin inni dama.." En gutt i klassen rekker opp hånda..; "Er det knulle du mener?" Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 15. september 2007 Rapporter Del Skrevet 15. september 2007 (endret) Var vel i 2. klasse eller no, hvor læreren forklarte klassen hvordan man får barn.. "Først må en mann og dame kle av seg" , begynte læreren. "Så putter mannen "tissen" sin inni dama.." En gutt i klassen rekker opp hånda..; "Er det knulle du mener?" 9498903[/snapback] Hehe, det enkle er ofte det beste "doffen har daua" Endret 15. september 2007 av Konnis Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 15. september 2007 Rapporter Del Skrevet 15. september 2007 Blir flau når folk skal være morsomme, og skriver åpenbart bullshit. Når i innerste svarteste helvete begynte man med seksuallundervisning i 2. klasse? Lenke til kommentar
Amitiel Skrevet 15. september 2007 Rapporter Del Skrevet 15. september 2007 (endret) Blir flau når folk skal være morsomme, og skriver åpenbart bullshit. Når i innerste svarteste helvete begynte man med seksuallundervisning i 2. klasse? 9499013[/snapback] Blir litt irritert når folk skal sette spørsmål ved ting jeg sier.. Var sånn jeg lærte det, og ferdig med det. Det var enten 2. klasse, ( mener det var 2.) eller 4., ettersom vi hoppa over 3. Dette er jeg helt sikker på, husker godt hvilken lærer vi hadde.. Kanskje litt tidlig, men men.. Endret 15. september 2007 av Nique Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 15. september 2007 Rapporter Del Skrevet 15. september 2007 Første skoledag når vi fikk pc'ene var det mange som hadde raske muser, så etter hvert når alle satt å klagde "Kan du hjelpe meg meg musa mi" så utbryter jeg bakerst. "Klapp igjen nå. Alt dette muse snakket får blodgjennomstrømmingen til å gå løpsk." Jeg kjente ingen i klassen... :!: 9485112[/snapback] Men det gjere du no? 9487805[/snapback] Joda, jeg kjenner de fleste nå Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 15. september 2007 Rapporter Del Skrevet 15. september 2007 Blir flau når folk skal være morsomme, og skriver åpenbart bullshit. Når i innerste svarteste helvete begynte man med seksuallundervisning i 2. klasse? 9499013[/snapback] vi hadde så smått med seksualundervisng i andre klasse. vi lærte egentlig bare litt basic om kjønsorganer og blomster&bier, med skolens mest kristne lærer Lenke til kommentar
stratosfære Skrevet 15. september 2007 Rapporter Del Skrevet 15. september 2007 Åja, haha, nå føler jeg meg litt dum 9498825[/snapback] hm, var ikke den eneste som tenkte det.. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 15. september 2007 Rapporter Del Skrevet 15. september 2007 (endret) HAH! Hør på denna: " Metallica er jo myyyye mer emo-musikk enn Linkin Park dah! De går jo i svart og kutter seg og greier! " :!: Endret 15. september 2007 av KoffeinKanin Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 15. september 2007 Rapporter Del Skrevet 15. september 2007 Åja, haha, nå føler jeg meg litt dum 9498825[/snapback] hm, var ikke den eneste som tenkte det.. 9502600[/snapback] Hehe, dumminger.... I går: Vi skulle alle lage en historie ved å si en setnng hver, etter hverandre. Starter med at det var en jente som var alene hjemme.Hun skulle til en venninne, og det regnet ute og dte var mørkt. utenfor huset sto det en mann. Så kommer det: "Da hun gikk forbi mannen åpnet han frakken sin" han rakk ikke si mer før hele klassen inkl. læreren brøt ut i latter.... han får en latterkule selv, samtidig som han prøver å avslutte setningen sin; " å tok framen diger *haha* diger *hehe* tok framen diger *hahahaha*" (Han lo så at han ikke klarte å fullføre, og der og dable det bare mer og mer morro for oss. Så når han har kommet til hektene så klarer han åfå det fram; "Så tok han fram en diger kjøttkniv" Nå ligger halveklassen over bordene å holder på å dø av latter.... Der og da var det hysterisk... Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 15. september 2007 Rapporter Del Skrevet 15. september 2007 I går:Vi skulle alle lage en historie ved å si en setnng hver, etter hverandre. 9502813[/snapback] Neverending story FTW! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå