Gå til innhold

hva er det morsomste noen har sagt i en skoletime?


Nixax

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fekk 15 kroner av en kompis i dag.

 

Han sa: Du får 5 kroner viss lærarinna ikkje tar oss i å sløve. Det gjorde ho ikkje, ikkje i neste time heller, for då sat me (eg og kompisen) i klasserommet utan lærar i 45 minutter (ein skuletime) og gjorde ingenting.

I siste time fekk eg 10 kroner for at han skulle få ein slurk vann av flaska mi. :D

Lenke til kommentar
Fekk 15 kroner av en kompis i dag.

 

Han sa: Du får 5 kroner viss lærarinna ikkje tar oss i å sløve. Det gjorde ho ikkje, ikkje i neste time heller, for då sat me (eg og kompisen) i klasserommet utan lærar i 45 minutter (ein skuletime) og gjorde ingenting.

I siste time fekk eg 10 kroner for at han skulle få ein slurk vann av flaska mi. :D

9493786[/snapback]

Les emnetittelen igjen. Jeg la ihvertfall ikke merke til noen vittige kommentarer i teksten din.

Lenke til kommentar

To jenter av pakistansk opprinnelse klarte for noen uker siden å øderlegge SkullCandy(!)-headsettet mitt, og de siste ukene har det vært en heftig krangel hvorvidt de skal erstatte det eller ikke. I dag forsvarte en kompis meg, og etter at en halvtime av friminuttet hadde gått bort på krangling, roper kompissen min:

 

Kompissen: Dere suger jo i norsk også!

Pakistaner: Din bikkje! Er du noe bedre eller?!

Kompissen: Ja, faktisk! Ta denne oppgaven a: Bøy "Tvangsgiftning" for meg!

 

Diskusjonen sto litt stille da...

Endret av nirvana1
Lenke til kommentar
Var vel i 2. klasse eller no,

hvor læreren forklarte klassen hvordan man får barn..

"Først må en mann og dame kle av seg" , begynte læreren.

"Så putter mannen "tissen" sin inni dama.."

En gutt i klassen rekker opp hånda..; "Er det knulle du mener?"

9498903[/snapback]

Hehe, det enkle er ofte det beste :)

 

"doffen har daua"

Endret av Konnis
Lenke til kommentar
Blir flau når folk skal være morsomme, og skriver åpenbart bullshit. Når i innerste svarteste helvete begynte man med seksuallundervisning i 2. klasse? :)

9499013[/snapback]

 

Blir litt irritert når folk skal sette spørsmål ved ting jeg sier..

Var sånn jeg lærte det, og ferdig med det.

 

Det var enten 2. klasse, ( mener det var 2.)

eller 4., ettersom vi hoppa over 3. ;)

Dette er jeg helt sikker på,

husker godt hvilken lærer vi hadde..

Kanskje litt tidlig, men men.. :)

Endret av Nique
Lenke til kommentar
Første skoledag når vi fikk pc'ene var det mange som hadde raske muser, så etter hvert når alle satt å klagde "Kan du hjelpe meg meg musa mi" så utbryter jeg bakerst. "Klapp igjen nå. Alt dette muse snakket får blodgjennomstrømmingen til å gå løpsk."

 

Jeg kjente ingen i klassen... :!:

9485112[/snapback]

Men det gjere du no? :whistle:

9487805[/snapback]

 

Joda, jeg kjenner de fleste nå :D

Lenke til kommentar
Blir flau når folk skal være morsomme, og skriver åpenbart bullshit. Når i innerste svarteste helvete begynte man med seksuallundervisning i 2. klasse? :)

9499013[/snapback]

 

vi hadde så smått med seksualundervisng i andre klasse. vi lærte egentlig bare litt basic om kjønsorganer og blomster&bier, med skolens mest kristne lærer :D

Lenke til kommentar
Åja, haha, nå føler jeg meg litt dum  :whistle:

9498825[/snapback]

hm, var ikke den eneste som tenkte det.. :whistle:

9502600[/snapback]

 

Hehe, dumminger....

 

 

I går:

Vi skulle alle lage en historie ved å si en setnng hver, etter hverandre.

 

Starter med at det var en jente som var alene hjemme.Hun skulle til en venninne, og det regnet ute og dte var mørkt. utenfor huset sto det en mann.

 

Så kommer det: "Da hun gikk forbi mannen åpnet han frakken sin" han rakk ikke si mer før hele klassen inkl. læreren brøt ut i latter.... han får en latterkule selv, samtidig som han prøver å avslutte setningen sin; " å tok framen diger *haha* diger *hehe* tok framen diger *hahahaha*" (Han lo så at han ikke klarte å fullføre, og der og dable det bare mer og mer morro for oss. Så når han har kommet til hektene så klarer han åfå det fram; "Så tok han fram en diger kjøttkniv"

 

Nå ligger halveklassen over bordene å holder på å dø av latter....

 

 

Der og da var det hysterisk...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...