Gå til innhold

hva er det morsomste noen har sagt i en skoletime?


Nixax

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Minner om retningslinjenes punkt 10, som blandt annet sier dette om korte meningsløse innlegg:

 

Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes deretter. Det samme gjelder unødvendig/overdrevet bruk av smiles, eller innlegg som ikke inneholder annet enn smiley's.

Innlegg som strider med dette er fjernet fra tråden. :)

 

(Reaksjoner på moderering tas på PM og ikke i tråden som blir moderert.)

Lenke til kommentar

Vi har et sted på skolen hvor det står datamaskiner til fri bruk. Det kom ei jente bort til den og begynte å røre på musa, og utbrøt: "Denne her fungerer jo ikke". Jeg bare bøyde meg mot datamaskinen og trykte på PÅ-knappen. Hu sa til meg: "Du må være skikkelig datanerd du". Da tenkte jeg "Man trenger ikke å være skikkelig nerd for å skru på en datamaskin"

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Men jeg kan jo noe(endel) om data da :)
Lenke til kommentar

Ahha, i dag leverte alle inn sånne lapper og sånn....

Og så sa læreren at det ikke brydde ho så mye og sånn...

Og så sa Anders:

Anders: Det bryr deg sikkert midt i raua!

Lærer: Nei, det gjør det ikke. Jeg sparer heller raua til noe mer godt enn et par med lapper....

 

 

:whistle: Haha....Noe mer godt altså..Hva da? :!:

Endret av -SlurP-
Lenke til kommentar
Første skoledag når vi fikk pc'ene var det mange som hadde raske muser, så etter hvert når alle satt å klagde "Kan du hjelpe meg meg musa mi" så utbryter jeg bakerst. "Klapp igjen nå. Alt dette muse snakket får blodgjennomstrømmingen til å gå løpsk."

 

Jeg kjente ingen i klassen... :!:

9485112[/snapback]

Men det gjere du no? :whistle:

Lenke til kommentar
Vi har et sted på skolen hvor det står datamaskiner til fri bruk. Det kom ei jente bort til den og begynte å røre på musa, og utbrøt: "Denne her fungerer jo ikke". Jeg bare bøyde meg mot datamaskinen og trykte på PÅ-knappen. Hu sa til meg: "Du må være skikkelig datanerd du". Da tenkte jeg "Man trenger ikke å være skikkelig nerd for å skru på en datamaskin"

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Men jeg kan jo noe(endel) om data da :)

9484958[/snapback]

Sa du det ikke til hu? :tease:

Lenke til kommentar
Vi har et sted på skolen hvor det står datamaskiner til fri bruk. Det kom ei jente bort til den og begynte å røre på musa, og utbrøt: "Denne her fungerer jo ikke". Jeg bare bøyde meg mot datamaskinen og trykte på PÅ-knappen. Hu sa til meg: "Du må være skikkelig datanerd du". Da tenkte jeg "Man trenger ikke å være skikkelig nerd for å skru på en datamaskin"

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Men jeg kan jo noe(endel) om data da :)

9484958[/snapback]

 

Fikk høre "Hæææ, skjønner ikke hvordan du kan dette her jeg" når jeg hjalp ei jente med å kopiere noe til et annet word dokument. (ctrl +c, ctrl + v)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...