Emancipate Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Han hadde tenkt å lure ut av dem svaret på forrige oppgave, uansett hvilken det var, for han hadde ikke fått til noen selv. Eller tar jeg feil? Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Han hadde tenkt å lure ut av dem svaret på forrige oppgave, uansett hvilken det var, for han hadde ikke fått til noen selv. Eller tar jeg feil? 9475711[/snapback] Er vel en blanding av det og det faktum at det tar litt tid før han finner ut at "nei faen det er jo ikke noen oppgave som heter A4" Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 A4 er jo en arkstandar Lenke til kommentar
Opelmekk Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Elev1: Vil du ha sjokolade? her smak. Lærer: Nei takk eg blir so tjukk og feit. Elev2 BLIR?? Alle :!: :!: :!: Og nei han var på ingen måte tjukk sp det var bare morsomt Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 A4 er jo en arkstandar 9477985[/snapback] Og en bilmodell fra Audi. Bare sånn til info lissm. Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 A4 er jo en arkstandar 9477985[/snapback] Og en bilmodell fra Audi. Bare sånn til info lissm. 9479286[/snapback] Det er også en bokstav og et tall. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Også er det begrep for folk som går under "normal" Lenke til kommentar
stratosfære Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Også er det begrep for folk som går under "normal" 9479615[/snapback] ...fordi A4 er mest sannsynlig den mest brukte arkstandaren blant almennheten Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Minner om retningslinjenes punkt 10, som blandt annet sier dette om korte meningsløse innlegg: Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes deretter. Det samme gjelder unødvendig/overdrevet bruk av smiles, eller innlegg som ikke inneholder annet enn smiley's. Innlegg som strider med dette er fjernet fra tråden. (Reaksjoner på moderering tas på PM og ikke i tråden som blir moderert.) Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Vi har et sted på skolen hvor det står datamaskiner til fri bruk. Det kom ei jente bort til den og begynte å røre på musa, og utbrøt: "Denne her fungerer jo ikke". Jeg bare bøyde meg mot datamaskinen og trykte på PÅ-knappen. Hu sa til meg: "Du må være skikkelig datanerd du". Da tenkte jeg "Man trenger ikke å være skikkelig nerd for å skru på en datamaskin" Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Men jeg kan jo noe(endel) om data da Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Første skoledag når vi fikk pc'ene var det mange som hadde raske muser, så etter hvert når alle satt å klagde "Kan du hjelpe meg meg musa mi" så utbryter jeg bakerst. "Klapp igjen nå. Alt dette muse snakket får blodgjennomstrømmingen til å gå løpsk." Jeg kjente ingen i klassen... :!: Lenke til kommentar
Crex Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 En time hadde vi om annen verdenskrig og hitler.. før har vi hatt om vietnam og alle andre kriger.. Da kom en jente med denne uttalelsen: " Kan ikke alle bare være venner a?" Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 (endret) Ahha, i dag leverte alle inn sånne lapper og sånn.... Og så sa læreren at det ikke brydde ho så mye og sånn... Og så sa Anders: Anders: Det bryr deg sikkert midt i raua! Lærer: Nei, det gjør det ikke. Jeg sparer heller raua til noe mer godt enn et par med lapper.... Haha....Noe mer godt altså..Hva da? :!: Endret 13. september 2007 av -SlurP- Lenke til kommentar
Agrostar Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Første skoledag når vi fikk pc'ene var det mange som hadde raske muser, så etter hvert når alle satt å klagde "Kan du hjelpe meg meg musa mi" så utbryter jeg bakerst. "Klapp igjen nå. Alt dette muse snakket får blodgjennomstrømmingen til å gå løpsk." Jeg kjente ingen i klassen... :!: 9485112[/snapback] Men det gjere du no? Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Vi har et sted på skolen hvor det står datamaskiner til fri bruk. Det kom ei jente bort til den og begynte å røre på musa, og utbrøt: "Denne her fungerer jo ikke". Jeg bare bøyde meg mot datamaskinen og trykte på PÅ-knappen. Hu sa til meg: "Du må være skikkelig datanerd du". Da tenkte jeg "Man trenger ikke å være skikkelig nerd for å skru på en datamaskin" Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Men jeg kan jo noe(endel) om data da 9484958[/snapback] Sa du det ikke til hu? Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Vi har et sted på skolen hvor det står datamaskiner til fri bruk. Det kom ei jente bort til den og begynte å røre på musa, og utbrøt: "Denne her fungerer jo ikke". Jeg bare bøyde meg mot datamaskinen og trykte på PÅ-knappen. Hu sa til meg: "Du må være skikkelig datanerd du". Da tenkte jeg "Man trenger ikke å være skikkelig nerd for å skru på en datamaskin" Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Men jeg kan jo noe(endel) om data da 9484958[/snapback] Fikk høre "Hæææ, skjønner ikke hvordan du kan dette her jeg" når jeg hjalp ei jente med å kopiere noe til et annet word dokument. (ctrl +c, ctrl + v) Lenke til kommentar
Kramstogen Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Haha:P Jeg fikk det samme da jeg trykte Ctrl+alt+delete og avsluttet en prosess. Ooh, supernerd altså Lenke til kommentar
chokke Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 "oj skikkelig nerd og sånn ass!" Når jeg slo på skjermen fordi ei jente ikke skjønte hvorfor PC'en ikke funka... Lenke til kommentar
Novocaine Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Lett å få skryt som data'kyndig'. Her om dagen ble jeg skamrost for å kvele (holde inne av-knappen) en opphengt datamaskin på skolen for så restarte den. :> Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå