Andeby Skrevet 5. september 2007 Rapporter Del Skrevet 5. september 2007 Sikkelig kult da læreren prata på mini talk åsså sa han man kan ikke komme sånn MY NAME IS JENS ME KOME FRA OSLO HAN BARE LESTE DET RETT UT LIXM :!: 9427285[/snapback] No offence, men det der skjønte jeg ikke. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 5. september 2007 Rapporter Del Skrevet 5. september 2007 Peptalk med like gebrokken engelsk som enhver utledning?(jeg er ikke rasistisk nei) Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 5. september 2007 Rapporter Del Skrevet 5. september 2007 Sikkelig kult da læreren prata på mini talk åsså sa han man kan ikke komme sånn MY NAME IS JENS ME KOME FRA OSLO HAN BARE LESTE DET RETT UT LIXM :!: 9427285[/snapback] Om jeg hadde gått i klasse med deg ville jeg nok hatt masse gøyalt å bidra med i denne tråden. Lenke til kommentar
verZavius Skrevet 5. september 2007 Rapporter Del Skrevet 5. september 2007 Haha - Første time på Mandag forrige uke, spurte en i klassen et simpelt spørsmål .. tror det var no fks ... hva er 2+2 ( for eksempel ) ? så svarte jeg xD Just fucking google it xD Lenke til kommentar
Nie Skrevet 6. september 2007 Rapporter Del Skrevet 6. september 2007 Dette hendte i en naturfagtime i 9. eller 10. klasse. Klassen satt for en gangs skyld stille, og jobbet. Plutselig kommer det fra klassens blondine "Du, Ester, hvem var det egentlig som oppfant oksygenet?" helt seriøst. Hun fatta heller ikke at hun hadde sagt noe merkelig når hele klassen begynte å le. Da kom hun med noe spørsmål "har du akkurat sagt det eller noe, siden alle ler?". Så genialt. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 6. september 2007 Rapporter Del Skrevet 6. september 2007 Detta hente idag! -Når levde Shakespeare da? -Hæ? Ern dau lissom? Lever ikke han a? -Nope, han daua for 400 år siden han -Ååååja, men DAH er jo egentlig filmen ganske bra da, hvis den ble laga for 400 år siden! Vi hadde akkurat sett en drittversjon av Romeo og Julie på film Hu er så jævli blond! :!: Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 6. september 2007 Rapporter Del Skrevet 6. september 2007 I norsk fordjupingtimen en gang: Læreren: Hva er egentlig et sterkt verb? Kamerat: Hvis du ikke kan bøye det, er det sterkt xD 1 Lenke til kommentar
1915 Skrevet 6. september 2007 Rapporter Del Skrevet 6. september 2007 Jeg begynte på bygg og annlegg VG1 for litt over 2 uker siden. og så har vi en lærer som sier "rett og slett" når han avslutter en settning eller mitt inni en settning eller i mange ganger. han er syk. vi ler noe sykt. i forrige uke telte vi 107 ganger iløpet av 90 minutter :!: Lenke til kommentar
Erlec Skrevet 6. september 2007 Rapporter Del Skrevet 6. september 2007 Jeg begynte på bygg og annlegg VG1 for litt over 2 uker siden. og så har vi en lærer som sier "rett og slett" når han avslutter en settning eller mitt inni en settning eller i mange ganger. han er syk. vi ler noe sykt. i forrige uke telte vi 107 ganger iløpet av 90 minutter :!: 9439857[/snapback] Bare 107? Vi har en lærer som sier uhhhh hele tiden hver gang hun starter en setning eller slutter en. Det er minst 200 ganger i en time Lenke til kommentar
Lucifer89 Skrevet 7. september 2007 Rapporter Del Skrevet 7. september 2007 Vi har en lærer i komununikasjons klassen (KOM 001) den er 2 delt 5 timer norsk og 4 timer engelsk men til poenget i engelsken så snakker læreren engelsk, men hver gang hun sier Fronter (UiA sin versjon av It's) så sier hun det på med rullende R og en æ (slik Frrontær). syns litt synd på henne for ingen tør å si det til henne, hele klassen sitter bare og halv flirer Lenke til kommentar
1915 Skrevet 8. september 2007 Rapporter Del Skrevet 8. september 2007 Jeg begynte på bygg og annlegg VG1 for litt over 2 uker siden. og så har vi en lærer som sier "rett og slett" når han avslutter en settning eller mitt inni en settning eller i mange ganger. han er syk. vi ler noe sykt. i forrige uke telte vi 107 ganger iløpet av 90 minutter :!: 9439857[/snapback] Bare 107? Vi har en lærer som sier uhhhh hele tiden hver gang hun starter en setning eller slutter en. Det er minst 200 ganger i en time 9440616[/snapback] haehe. det verste av alt er at vi begynner å le. og vi har fortalt han om det. han bare ler han og. men det er irriterende hviss det er noe serriøst de snakker om ;/ Lenke til kommentar
Sommernatt Skrevet 9. september 2007 Rapporter Del Skrevet 9. september 2007 Hadde en tysklærer på u-skolen som ikke var helt god... - Er det noen i denne klassen som har videotilvalg? ( Nei, vi har tysk som tilvalg.. og det er ingenting som heter videotilvalg ) - Er det noen her som har musikktilvalg? ( Nei, vi har fortsatt tysk som tilvalg..) - Funker den computern der? ( Hun pekte på prosjektoren ) - For en lustig gjeng! ( Lustig kan også bety kåt ) Matte: Vi hadde om volum så spurte læreren om hvor man bruker volum, så svarte en i klassen: " I filmer! Som Kill Bill volum 2!" Engelsk: i 4. klassen skulle vi lage en liste over ting vi likte, så var venninna mi fan av Nasse Nøff, men så visste hun ikke hva det var på engelsk så hun sa: "I like Nazi Noff" Lenke til kommentar
turnipkongen Skrevet 9. september 2007 Rapporter Del Skrevet 9. september 2007 På vg1, kom læreren inn på klasserommet og sa at han måtte heim en tur i neste time, når nokon då spurde kvifor, fekk vi til svar; ''buksa mi har revna'' Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 9. september 2007 Rapporter Del Skrevet 9. september 2007 Hysterisk, altså. Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 11. september 2007 Rapporter Del Skrevet 11. september 2007 (endret) Noe en i klassen sa i norsktimen i dag. "Denne hellige steinen i Mekka som alle tar på og kysser på.. Hvor fett hadde det ikke vært å tagge på den?" Var ikke mange som ikke lo. :!: Endret 11. september 2007 av ;P Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 11. september 2007 Rapporter Del Skrevet 11. september 2007 Noe en i klassen sa i norsktimen i dag. "Denne hellige steinen i Mekka som alle tar på og kysser på.. Hvor fett hadde det ikke vært å tagge på den?" Var ikke mange som ikke lo. :!: 9472814[/snapback] Aha.... den var bra også Den skal jeg nevne neste gang vi snakker om den Lenke til kommentar
A-dog Skrevet 11. september 2007 Rapporter Del Skrevet 11. september 2007 Vel det skjedde i en Krl time i 8, hvor læreren snakker om Jesus og plutselig bryter det ut fra bakerste rad: VAR DET IKKE LITT VANSKELIG FOR JESUS Å DRIVE OG INNFØRE KRISTENDOMMEN, MED ALLE DINOSAURENE OG SÅNT SOM VAR DER. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 11. september 2007 Rapporter Del Skrevet 11. september 2007 Vi sitter i mattetimen og regner oppgaver 1.41 - ... 7. og 8. time. Dude #1 lener seg bak og spor: "Hvor langt har dere kommet?" Dude #2 svarer: "A4" Dude #1 spor videre: "Hva fikk dere pa A3 da? .... vent na litt.. A4 wtf?" Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 11. september 2007 Rapporter Del Skrevet 11. september 2007 Tok ikke den jeg. :-/ Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 11. september 2007 Rapporter Del Skrevet 11. september 2007 Ikke jeg heller egentlig.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå