Heimert-kongen Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 da er du seriøst opphengt i WoW.....stakkars sier jeg :!: 9418094[/snapback] Hvis det var rettet mot meg, så spiller jeg ikke WoW, men en i klassen sa det. Lenke til kommentar
foorex Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 kan ikke huske at noen elever i klassen har sagt noe historisk morsom men han læreren våres sier så mye som kan misforståes som fks: ok bare vent her jeg og gunnar skal bare bak hyllene og ta oss en "kjappis" -hva faen? Og han snakka om å bite seg fast til foreldrene våre for å få svar på smp vis vi har problemer med noen av leksene elr noe sånt i vært fall så sa han: Line er jo så flink til å bite det vet jeg....heh det er vel de eneste jeg husker akkurat nå. 9418338[/snapback] Stilig lærer dere har Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 da er du seriøst opphengt i WoW.....stakkars sier jeg :!: 9418094[/snapback] Hvis det var rettet mot meg, så spiller jeg ikke WoW, men en i klassen sa det. 9419205[/snapback] Hehe, nei, mot han du snakka om :!: Sier en by ifra WoW liksom...bare vitti Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 På universitetet, skulle holde en viktig presentasjon som skulle avgjøre mye av karakteren vår i et fag som var halve belastningen for semesteret. I tillegg til veiledere og eksterne sensorer var også foreldre og andre interesserte møtt opp. Jeg og jenten som skulle holde presentasjonen skulle bruke en litt spesiell presentasjonsmus, typen laget for å bruke med powerpoint med laserpeker osv. Da vi skulle hun begynne foredraget og skifte første bildet skjedde det ingenting. Hun trykket og trykket uten at det skjedde noe. Så gav hun den til meg og ba meg prøve. Jeg klikker 2 ganger og alt virker som det skal, hvorpå hun utbryter: "Det måtte visst en guttehånd til for å få den musa igang". 2 sekunder senere innser hun og resten av publikum hva hun har sagt og knekker sammen i latter. Lenke til kommentar
Opelmekk Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 hva ble karakteren? Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Ble nok en A, men det er den typen prosjektfag hvor alle jobber mye, skriver en tjukk blekke, holder en presentasjon og får en god karakter. 14 grupper, 10 Aer og 4 Ber såvidt jeg husker. Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Det som er irriterende på skolen når noen sier noe morsomt er at læreren blir dritforbanna fordi vi ler av eleven. Dessverre er de fleste som sier idiotiske ting klassens klovneidiot, og blir deretter lei seg. On topic: En jente skal beskrive kjærlighet: "Kjærlighet er som en kongelig potet". Alle holdt på å daue, hun skjønte heller ikke selv hvorfor hun sa det. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Vi har ei stein dum jente i klassen som idag sa noe dumt, hvor da halve klassen sier at hun er blond, også utbryter læreren "Hehe det er ikke så ofte blodiner farger håret brunt er det?" hele klassen bare "ooooooh" var helt sinnsykt morsomt. 10ende klasse forøvrig Lenke til kommentar
MortSolb Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 En gang i forrige uke hadde vi såkalt sudietid, hvor vi gjorde lekser. Jeg satt sammen med to kompiser rett utenfor grupperommet vårt, som har vindu inn til klasserommet. På grupperommet satt det 3 jenter. Så ropte en av kompisene mine till ei av jentene gjennom vinduet: "Mali! Kan ikke du komme å p*le Jan Egil i ræva??!!" Så kom læreren på godt over 60 år og sa til han som ropte: "Edvard da.. Du må ikke rope så høyt.." Du kan tro vi lo! :!: Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Meg: Produkt X inneholder 10% Y. Hun: Så hvis du drikker ti flasker så har du fått i deg 100%? Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 -Eeehm, hva ER egentlig en pessimist? -Noe alla emo Lenke til kommentar
Cucumber Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Læreren: I dag skal vi se Al Gores "An Inconvenient Truth". Blondy: (maks seriøs) Er det med noen kjente skuespillere i den? Lenke til kommentar
jealei Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 vi så på film i dag, det handlet om homo sapiens(quest for fire) etter filmen rekker en opp handa og spørr, åssen kunne de filme den filmen? ingen skjønte helt hva hun mente inntil hun sa at hun trodde filmen faktisk var ekte, det er mulig? Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 -"Jeg greier ikke helt bestemme meg for om jeg skal stemme RV eller FRP" var det ei som sa i dag... :!: Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 -"Jeg greier ikke helt bestemme meg for om jeg skal stemme RV eller FRP" var det ei som sa i dag... :!: 9426611[/snapback] Det høres jo dumt ut med en gang, men hvis noen er sterkt imot innvandring men økonomisk rød, hva skal de stemme? Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Det høres jo dumt ut med en gang, men hvis noen er sterkt imot innvandring men økonomisk rød, hva skal de stemme? 9427120[/snapback] Norge har allerde rimelig strenge innvandringslover, og FRP er ikke mer eksreme enn andre parti angående saken, men det er bare de som utbasuner kjernesakene sine noe så veldig. Lenke til kommentar
Gangsterdt Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Sikkelig kult da læreren prata på mini talk åsså sa han man kan ikke komme sånn MY NAME IS JENS ME KOME FRA OSLO HAN BARE LESTE DET RETT UT LIXM :!: Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Whadda... Lenke til kommentar
vidarho Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Fransklæreren skulle frem til en verbform og spurte to gutter i klassen. "Hvis dine venner, og dine venner kommer - hva blir det da?" Da sa jeg enkelt og spontant. "Party!" Da lo vi godt hele gjengen ja, good times Lenke til kommentar
Jakos-k Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Sikkelig kult da læreren prata på mini talk åsså sa han man kan ikke komme sånn MY NAME IS JENS ME KOME FRA OSLO HAN BARE LESTE DET RETT UT LIXM :!: 9427285[/snapback] say what? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå