Gå til innhold

hva er det morsomste noen har sagt i en skoletime?


Nixax

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
kan ikke huske at noen elever i klassen har sagt noe historisk morsom men han læreren våres sier så mye som kan misforståes som fks:

 

ok bare vent her jeg og gunnar skal bare bak hyllene og ta oss en "kjappis" -hva faen?

 

Og

 

han snakka om å bite seg fast til foreldrene våre for å få svar på smp vis vi har problemer med noen av leksene elr noe sånt i vært fall så sa han: Line er jo så flink til å bite det vet jeg....heh

 

 

det er vel de eneste jeg husker akkurat nå.

9418338[/snapback]

 

Stilig lærer dere har :)

Lenke til kommentar

På universitetet, skulle holde en viktig presentasjon som skulle avgjøre mye av karakteren vår i et fag som var halve belastningen for semesteret. I tillegg til veiledere og eksterne sensorer var også foreldre og andre interesserte møtt opp.

 

Jeg og jenten som skulle holde presentasjonen skulle bruke en litt spesiell presentasjonsmus, typen laget for å bruke med powerpoint med laserpeker osv.

 

Da vi skulle hun begynne foredraget og skifte første bildet skjedde det ingenting. Hun trykket og trykket uten at det skjedde noe. Så gav hun den til meg og ba meg prøve. Jeg klikker 2 ganger og alt virker som det skal, hvorpå hun utbryter:

 

"Det måtte visst en guttehånd til for å få den musa igang".

 

2 sekunder senere innser hun og resten av publikum hva hun har sagt og knekker sammen i latter.

Lenke til kommentar

Det som er irriterende på skolen når noen sier noe morsomt er at læreren blir dritforbanna fordi vi ler av eleven. Dessverre er de fleste som sier idiotiske ting klassens klovneidiot, og blir deretter lei seg.

 

On topic:

 

En jente skal beskrive kjærlighet:

"Kjærlighet er som en kongelig potet".

 

Alle holdt på å daue, hun skjønte heller ikke selv hvorfor hun sa det. :p

Lenke til kommentar

En gang i forrige uke hadde vi såkalt sudietid, hvor vi gjorde lekser. Jeg satt sammen med to kompiser rett utenfor grupperommet vårt, som har vindu inn til klasserommet. På grupperommet satt det 3 jenter. Så ropte en av kompisene mine till ei av jentene gjennom vinduet: "Mali! Kan ikke du komme å p*le Jan Egil i ræva??!!"

Så kom læreren på godt over 60 år og sa til han som ropte: "Edvard da.. Du må ikke rope så høyt.."

 

Du kan tro vi lo! :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...