Wiciwato Skrevet 29. august 2007 Rapporter Del Skrevet 29. august 2007 i går fekk vi beskjed om at dersom vi ikkje følde HTM(helse, Miljø og Sikkerhet) reglane så kom læraren til å sende oss heim med knust kneskål 9384304[/snapback] Haha! :!: Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 29. august 2007 Rapporter Del Skrevet 29. august 2007 i går fekk vi beskjed om at dersom vi ikkje følde HTM(helse, Miljø og Sikkerhet) reglane så kom læraren til å sende oss heim med knust kneskål 9384304[/snapback] Haha! :!: 9384339[/snapback] Læreren min på ungdomsskolen sa en gang: "Hvis dere ikke er stille nå, kommer det til å skje litt av hvert med dere!" Klassen vår ble sammenligna med Gremlins også. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 29. august 2007 Rapporter Del Skrevet 29. august 2007 Norsklærer: "Og mellom 1300 og 1500 så var det 500 år hvor nesten ingen i Norge kunne lese eller skrive." Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 29. august 2007 Rapporter Del Skrevet 29. august 2007 i går fekk vi beskjed om at dersom vi ikkje følde HTM(helse, Miljø og Sikkerhet) reglane så kom læraren til å sende oss heim med knust kneskål 9384304[/snapback] Haha! :!: 9384339[/snapback] Læreren min på ungdomsskolen sa en gang: "Hvis dere ikke er stille nå, kommer det til å skje litt av hvert med dere!" Klassen vår ble sammenligna med Gremlins også. 9384410[/snapback] KRL-læreren vår sier at hvis vi ikke holder kjeft, så setter han seg på oss. -Får vi avspasering da? Spørr jeg :!: Han truer også med å hoppe på oss, noe som er litt scary, for han veier vel 150 og oppover Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 30. august 2007 Rapporter Del Skrevet 30. august 2007 Hadde navneopprop første skoledag og læreren på 50 sier at hun har problemer med blondiner med lang hår. "Da er vi to" hører vi bakerst fra klasserommet Lenke til kommentar
Heimert-kongen Skrevet 31. august 2007 Rapporter Del Skrevet 31. august 2007 I dag: Lærer: En hovedstad på O Elev: Orgrimar! Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 31. august 2007 Rapporter Del Skrevet 31. august 2007 I dag: Lærer: En hovedstad på O Elev: Orgrimar! 9398824[/snapback] Haha Vi hadde quiz på skolen i fjor, og en av oppgavene var "kjent by på i," og noen måtte jo selvfølgelig svare Ironforge. Lenke til kommentar
The Pimms Skrevet 31. august 2007 Rapporter Del Skrevet 31. august 2007 Nesten like ille som min på McDonald's: Jeg skal ha Cheeseburger uten ost. Haha xD Da jeg var ny på kasse presterte jeg å levere en sånn lapp Var mer opptatt av å gjøre ting rett til å faktisk gjøre det rett. Lenke til kommentar
Noreng Skrevet 31. august 2007 Rapporter Del Skrevet 31. august 2007 I en naturfag time: Levende orgasmer Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 1. september 2007 Rapporter Del Skrevet 1. september 2007 En lærer: Nå må dere se og få ryddet litt her, det ser njo ut som et bomba horehus! Ned en gang blir kjapt svart: Da føler vel du deg hjemme? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 1. september 2007 Rapporter Del Skrevet 1. september 2007 Haha, slike kvikke kommentarer er alltid en slager. Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 1. september 2007 Rapporter Del Skrevet 1. september 2007 Læraren spurte ei i klassen som heiter Maja: «Seier du Maja eller Maja?» Han sa det med same uttalen. Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 3. september 2007 Rapporter Del Skrevet 3. september 2007 Læraren spurte ei i klassen som heiter Maja: «Seier du Maja eller Maja?»Han sa det med same uttalen. 9404525[/snapback] Sikkert ment som "Maja" og "Maya" Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 3. september 2007 Rapporter Del Skrevet 3. september 2007 I dag: Lærer: En hovedstad på O Elev: Orgrimar! 9398824[/snapback] Haha Vi hadde quiz på skolen i fjor, og en av oppgavene var "kjent by på i," og noen måtte jo selvfølgelig svare Ironforge. 9399791[/snapback] Que? Byer fra WOW? Lenke til kommentar
Opelmekk Skrevet 3. september 2007 Rapporter Del Skrevet 3. september 2007 fy faen så teit! Lenke til kommentar
Heimert-kongen Skrevet 3. september 2007 Rapporter Del Skrevet 3. september 2007 Jepp, men at han er nerd kan ikke jeg gjøre noe med Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 3. september 2007 Rapporter Del Skrevet 3. september 2007 da er du seriøst opphengt i WoW.....stakkars sier jeg :!: Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 3. september 2007 Rapporter Del Skrevet 3. september 2007 De mente det bare på kødd da, hvis det hjelper noe Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 3. september 2007 Rapporter Del Skrevet 3. september 2007 kan ikke huske at noen elever i klassen har sagt noe historisk morsom men han læreren våres sier så mye som kan misforståes som fks: ok bare vent her jeg og gunnar skal bare bak hyllene og ta oss en "kjappis" -hva faen? Og han snakka om å bite seg fast til foreldrene våre for å få svar på smp vis vi har problemer med noen av leksene elr noe sånt i vært fall så sa han: Line er jo så flink til å bite det vet jeg....heh det er vel de eneste jeg husker akkurat nå. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 3. september 2007 Rapporter Del Skrevet 3. september 2007 Gymlaereren var kommer inn i garderoben og holder seg pa nakken: "Det var ikke sa enkelt a ta baklengsrulle" tihi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå