Gå til innhold

hva er det morsomste noen har sagt i en skoletime?

Nixax

Anbefalte innlegg

Ikke akkuratt i på skolen, men en gang så spurte lillebroren min pappa om hva de hvite greiene på en åker var(De med høy i). Pappa svarte "Det er traktor egg" lillebroren min svarte med et stort blikk, "ER DET!?

9281220[/snapback]

når jeg var liten ble jeg fortalt at det var Elefant-dasspapir! :!:

jeg trodde på det til jeg så at det var høy oppi, i en alder av 7 :blush:

9282033[/snapback]

Hehe, lillebroren min trodde på når han var 10 år :hmm:

Endret av Dofty
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ikke akkuratt i på skolen, men en gang så spurte lillebroren min pappa om hva de hvite greiene på en åker var(De med høy i). Pappa svarte "Det er traktor egg" lillebroren min svarte med et stort blikk, "ER DET!?

9281220[/snapback]

når jeg var liten ble jeg fortalt at det var Elefant-dasspapir! :!:

jeg trodde på det til jeg så at det var høy oppi, i en alder av 7 :blush:

9282033[/snapback]

Hehe, lillebroren min trodde på når han var 10 år :hmm:

9282125[/snapback]

har alltid synes at de lignet på gigantiske marshmallows jeg, men har jo visst hva som var oppi de :D

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Sitater fra lærere:

En gang lå det igjen en kjekspakke i klasserommet: "jasså, her er det noen som har hatt gruppekjeks". :p

En gang datamusa ikke virka: "da får vi vel ha det morsomt uten mus da!"

"Skal jeg vedlikeholde pølsa di?"

"Er det noen som vet hvor stor sikkerhetsmargarinen er her?"

:D

Lenke til kommentar
Sitater fra lærere:

En gang lå det igjen en kjekspakke i klasserommet: "jasså, her er det noen som har hatt gruppekjeks". :p

En gang datamusa ikke virka: "da får vi vel ha det morsomt uten mus da!"

"Skal jeg vedlikeholde pølsa di?"

"Er det noen som vet hvor stor sikkerhetsmargarinen er her?"

:D

9371432[/snapback]

Hørtes som over gjennomsnittet morsomme lærere. :p

Lenke til kommentar

Då ein gamal lærar skulle fortelle ein vits, lo ingen:

«Det sto i avisa ein gong at May Be (uttales som det engelske ordet "maybe", som tyder "kanskje") og Per Haps (uttales som det engelske ordet "perhaps", som også tyder "kanskje") skulle gifte seg.» Ingen i klassen lo. Trur ikkje at nokon skjønte den egentleg ... «Ja, den var morosam, ingen som lo,» svarte han berre då.

Var kanskje ikkje so morosam, men måten han sa det på (eller snakkar på :ermm: ) gjorde det litt morosamt.

Lenke til kommentar
Då ein gamal lærar skulle fortelle ein vits, lo ingen:

«Det sto i avisa ein gong at May Be (uttales som det engelske ordet "maybe", som tyder "kanskje") og Per Haps (uttales som det engelske ordet "perhaps", som også tyder "kanskje") skulle gifte seg.» Ingen i klassen lo. Trur ikkje at nokon skjønte den egentleg ... «Ja, den var morosam, ingen som lo,» svarte han berre då.

Var kanskje ikkje so morosam, men måten han sa det på (eller snakkar på :ermm: ) gjorde det litt morosamt.

9378215[/snapback]

hadde en sånn lærer en gang. han humra for seg selv, mens de fleste bare så dumt på han eller ikke sa noen ting.

Lenke til kommentar
Snart kommer vel en ny drikk, "health", slik at må barn kan si til moren sin at de må huske å skaffe mer mana og health, fordi de holder på å gå tom.

9378914[/snapback]

YEAH!

Overskriftt: "WOW-Fans går løs på Mana fra Tine"

En utaler sier: Når kommer Health drinken?"

PS: Har/Spiller ikke spilt WOW.

Endret av Deimos87
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Vi snakka om mennesket og kom inn på kor og kva tid sivilisasjonar starta. Først snakka læraren om Ur og Uruk, så ein i India eg ikkje hugsar også ein i Kina. Ei jente spør da: "Meine du kommunismen?"

Uheldigvis snakka ho ikkje høgt nok til at heile klassen høyrde det :( Ho bomma berre med over 3000 år :p

Endret av Slettet+9871234
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...