Gå til innhold

hva er det morsomste noen har sagt i en skoletime?


Nixax

Anbefalte innlegg

I videregående hadde jeg enorme problemer med fransken, og slet noe så innmari med å krake meg opp på karakter 2.

 

Min franske lærerinne, som forøvrig er en frue av typiske fransklærer trekk (kjent under utseende gammel hurpe) ville da ha en liten samtale med meg angående min karakter.

 

Det var ikke mye hun skulle si, men jeg har alltid lurt på meningen av ordene hun sa, var hun tankeleser eller var det jeg som var kortenkt, det vet jeg ikke, men hun sa "Dette går bra, det går mot stå".

 

 

Hadde nesten lyst å si "hvordan kan du si det" men tenkte at smart koferttenking var ikke bra med den dama.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har en til, forøvig var det samme person som spurte om ulver under kirkemøtet. Jeg har vært i avisa i forbindelse med filmanmeldelse, og norsklæreren min ble så imponert at hun hang opp avisartikkelen på veggen i fellesklasserommet. I friminuttet kom fyren bort til meg og skulle ha meg med bort til der avissiden hang. Da spurte han hvorfor jeg hadde anmeldt spiderman 3, da jeg (med en åpenbar sarkastisk tone) svarte at "Jo, jeg anmelder den for sextrakasering". Gutten nikket litt lurt på hodet og sa "åååja...". :p

9243065[/snapback]

 

Med like stort ironi tilbake...

9243088[/snapback]

Nei, dønn seriøs.. Da jeg stakk ifra han så det ut som om han gikk rundt i klasserommet og tenkte over det... :p

Lenke til kommentar

Vi har bare morroklumper i klassen bortsett fra seriøse skole folk(de som er flinkere enn alle)..

 

Vell...vi fikk ei ny i klassa og læreren sa: ''Ho heter guro (eller noe) og har flytta fra holmestrand!'' og jeg bare : ''HVORFOR GADD HU DET A?'' alle i klassen lo xD

My big moment...

ellers har vi en som kommer ut på gangen noen ganger om daen for vittige kometarer

Lenke til kommentar
I 7 klasse i en engelsktime da vi skulle lære om futurum så presterte læreren min i en forklaring å si at "Det er gutta som har noe"

I denne sammenhengen så er dette helt riktig, men en god del koffertenkning i klassen førte til at vi lo oss ihjel..

 

FORNØYD Marius Olsen?

9223672[/snapback]

 

huh, tror du at du vokser av å bruke navnet mitt... tenk å tro at du blir kul om du later som om du kjenner meg...

 

Jaja, jeg har jo mye å gi da :cool: Kanskje noe smitter over ;)

9238441[/snapback]

1: Nei

 

2:Nei

 

3: Nei

 

Innlegget ditt bør redigeres intil noe morsomt i og med at det er OT :)

Lenke til kommentar

I naturfagstimen i 10. hadde vi om stamceller å slikt.

Lærern spørr ei jente om hu følger med, hu svarer irritert tilbake ja.

Så spørr lærern hvor mange kromosoner vi mennesker har så svarer hu:

"Hva faen a fler enn deg hvertfall." :p

 

Edit; feil klassetrinn

Endret av lollopop
Lenke til kommentar
Okei, dette er kanskje ikke såå morsomt da.. Men når jeg sitter kl 02:11 på natten og tenker over det, virker det bare utrolig morsom! :wee:

 

Iallfall! Jeg gikk på en skole hvor vi var 7 stykker i klassn, så alle var veldig godt kjent med hverandre. En dag hadde vi såkalt "kosetime" hvor vi spiste godter og så film.

 

Rett før filmen startet satte en skikkelig morroklump vi hadde helt stille, og ikke sa ett ord. Så for at vi skulle få noen morsomme kommentarer under filmen, tok jeg en såkalt "hodegnier" (hvor jeg gnir knyttneven i hovet på han da..), samtidig som det var helt stille i hele resten av rommet. Og idet jeg toucha hodebunnen på han, slapp han deeen fjærtn! Og heeele (alle 6) datt av stolene i latter, og da begynte han å skylde på meg, at det var jeg som slapp fjærtn, og da det iallefall komisk! 2 minutter etterpå smilte han igjen, og vi kunne le av det ;)

 

Dette anbefales da å lese hvis man er skikkelig trøtt, og fremdeles har litt "tiss og bæsj" humor i sitt voksne sinn :wee:

9238612[/snapback]

 

jeg sitter her, trøtt, og ler meg skakk. Men det er en ting jeg undrer på; Hvorfor så liten klasse?

Lenke til kommentar
Min franske lærerinne, som forøvrig er en frue av typiske fransklærer trekk (kjent under utseende gammel hurpe)

 

De hadde en sånn selv. Virker som det er en tendens blant fransklærere.

9243269[/snapback]

 

jeg har / hadde en sånn en (i hankjønns form), men har bytta fra Fransk B til C, så da slepper jeg han :)

 

EDIT: en gang i en Fransk time, så fikk jeg tilkbake en prøve hvor det sto: "Du gir et interessant intrykk i fransktimene Andrè", hva faen mente han med det? tenkte jeg. Jeg fikk såvidt 1 da, men kunnet sikkert ha krypet opp på en 2'er.

Endret av mastergamer
Lenke til kommentar
Men det er en ting jeg undrer på; Hvorfor så liten klasse?

9254310[/snapback]

I klassen min er det åtte elevar, inkludert meg sjølv. Før var me ti. Men det er vel kanskje fordi eg går på barneskule. Klassen over oss hadde seks-sju elevar og klassen over dei hadde fem, om eg husker rett. ;)

Lenke til kommentar
Bor du i en minibygd, Mr. Sviker? :p

9254817[/snapback]

Ja. På heile barneskulen (som eg gjekk på) er det like mange elevar som begynner i 8. klasse på ungdomsskulen, om eg husker rett. Det er også ein barneskule på ei øy i nærleiken det går rundt tre elevar, det er minibygd det. Har høyrt at det er 40-60 fastbuande folk der.

 

Edit: På den øya har dei fått kunstgrasbane. :ohmy:

Endret av Mr. Sviker
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...