Gå til innhold

hva er det morsomste noen har sagt i en skoletime?


Nixax

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
At hun ikke skjønnte at Storbritannia og England er akkurat det samme :p

9223565[/snapback]

Hahaa..

 

Storbritania og England er ikke det samme??

 

Tror nok det er han (og sikkert flere andre her inne) som burde bli ledd av :D

9223571[/snapback]

 

Jo, vel Storbritannia inneholder jo flere land som ligger under britisk styre. Men bruker å høre blant annet fra lærerne si Storbritannia istedenfor England. De fleste forbinder også Storbritannia med England tror jeg.

Endret av Samegerilja
Lenke til kommentar
At hun ikke skjønnte at Storbritannia og England er akkurat det samme :p

9223565[/snapback]

Hahaa..

 

Storbritania og England er ikke det samme??

 

Tror nok det er han (og sikkert flere andre her inne) som burde bli ledd av :D

9223571[/snapback]

 

Jo, vel Storbritannia inneholder jo flere land som ligger under britisk styre. Men bruker å høre blant annet fra lærerne si Storbritannia istedenfor England.

9223577[/snapback]

Sist gang jeg sjekket lå både Skottland, Wales, og Nord Irland under navnet Storbritania, så den som virkelig var dum var nok han som skrevv "det morsomme", ettersom han ikke visste at Storbritania bare ikek var England :p

 

Og jeg er sikker på at jenta visste det! :thumbup:

 

Edit; Fordi Edinburgh, Cardiff og hmm Belfast er like mye hovedstat i Storbritania som London! ;)

Endret av MrJones89
Lenke til kommentar

Men det er vel det at når man hører ordet "Storbritannia" så forbindes det med England generelt. Hvis man ikke kan historien og hvem og hva som ligger under Britisk styre :)

 

Alle de landene du nevnte blir styrt fra England når det kommer til det politiske.

Endret av Samegerilja
Lenke til kommentar
Men det er vel det at når man hører ordet "Storbritannia" så forbindes det med England generelt. Hvis man ikke kan historien og hvem og hva som ligger under Britisk styre :)

9223583[/snapback]

Ja, kanskje det.. Men fyren burde ikke prøve å drite ut jenta ettersom hun visstnok vet mer enn han! :)

Lenke til kommentar
Men det er vel det at når man hører ordet "Storbritannia" så forbindes det med England generelt. Hvis man ikke kan historien og hvem og hva som ligger under Britisk styre :)

9223583[/snapback]

Ja, kanskje det.. Men fyren burde ikke prøve å drite ut jenta ettersom hun visstnok vet mer enn han! :)

9223585[/snapback]

 

Var vel sikkert situasjonen der og da som måtte oppleves.

Endret av Samegerilja
Lenke til kommentar

I 7 klasse i en engelsktime da vi skulle lære om futurum så presterte læreren min i en forklaring å si at "Det er gutta som har noe"

I denne sammenhengen så er dette helt riktig, men en god del koffertenkning i klassen førte til at vi lo oss ihjel..

 

FORNØYD Marius Olsen?

Endret av SpecialForce
Lenke til kommentar

Når du nevner kjerka:

 

Husker en fyr som gikk to klasser over meg skulle lese bibelvers i kjerka på påskeaften eller no, og han var jo ikke typen til å lese fra bibelen, han var jo skikkelig gangstah og greier :cool:

 

Så begynner han å lese da, men noe skjedde, og det kom en forbanna høy pipelyd som skjærte så sykt i øret, og folk begynte da å le av han, som bare ble enda rødere i trynet. "Å hold kjeft da jævlar" sa han da, rett i mikrofonen. Han ble dratt ut av kjerka sammen med to lærere, og kom tilbake med en G- i oppførsel på karakterkortet :|:

 

Ansiktet til presten: :ph34r:

Lenke til kommentar
I 7 klasse i en engelsktime da vi skulle lære om futurum så presterte læreren min i en forklaring å si at "Det er gutta som har noe"

I denne sammenhengen så er dette helt riktig, men en god del koffertenkning i klassen førte til at vi lo oss ihjel..

 

FORNØYD Marius Olsen?

9223672[/snapback]

 

huh, tror du at du vokser av å bruke navnet mitt... tenk å tro at du blir kul om du later som om du kjenner meg...

 

Jaja, jeg har jo mye å gi da :cool: Kanskje noe smitter over ;)

Lenke til kommentar

Okei, dette er kanskje ikke såå morsomt da.. Men når jeg sitter kl 02:11 på natten og tenker over det, virker det bare utrolig morsom! :wee:

 

Iallfall! Jeg gikk på en skole hvor vi var 7 stykker i klassn, så alle var veldig godt kjent med hverandre. En dag hadde vi såkalt "kosetime" hvor vi spiste godter og så film.

 

Rett før filmen startet satte en skikkelig morroklump vi hadde helt stille, og ikke sa ett ord. Så for at vi skulle få noen morsomme kommentarer under filmen, tok jeg en såkalt "hodegnier" (hvor jeg gnir knyttneven i hovet på han da..), samtidig som det var helt stille i hele resten av rommet. Og idet jeg toucha hodebunnen på han, slapp han deeen fjærtn! Og heeele (alle 6) datt av stolene i latter, og da begynte han å skylde på meg, at det var jeg som slapp fjærtn, og da det iallefall komisk! 2 minutter etterpå smilte han igjen, og vi kunne le av det ;)

 

Dette anbefales da å lese hvis man er skikkelig trøtt, og fremdeles har litt "tiss og bæsj" humor i sitt voksne sinn :wee:

Lenke til kommentar

Drog litt på smilebåndet der, ja. :!:

 

Har ein i klassen (eller, han går ikkje i klassen min lenger sidan me begynner på ungdomsskulen, og me kjem i forskjellige klassar) som aldri klarer å ljuge utan å le eller smile. Det ser alltid like dumt ut når han prøver å skjule det.

 

Kjem ikkje på noko morosamt han har sagt i augeblikket, men han har vert litt ... tja, kva skal eg kalle det ...? :ermm:

 

Edit: Han fjerter også ein del, og me merker alltid når han gjer det, fordi det stinker hans fjert.

 

Ein annan gong var det heilt stille i klasserommet (:ohmy:) og alle jobba stille. Plutseleg slepper ein i klassen min ein diger, stinkande fjert. Då var det latter å høyre.

Endret av Mr. Sviker
Lenke til kommentar
Drog litt på smilebåndet der, ja. :!:

 

Har ein i klassen (eller, han går ikkje i klassen min lenger sidan me begynner på ungdomsskulen, og me kjem i forskjellige klassar) som aldri klarer å ljuge utan å le eller smile. Det ser alltid like dumt ut når han prøver å skjule det.

 

Kjem ikkje på noko morosamt han har sagt i augeblikket, men han har vert litt ... tja, kva skal eg kalle det ...? :ermm:

9238693[/snapback]

Vi kaller det når folk ikke greier å skjule at de juger for "jugetryne" :wee:

Lenke til kommentar

Har en til, forøvig var det samme person som spurte om ulver under kirkemøtet. Jeg har vært i avisa i forbindelse med filmanmeldelse, og norsklæreren min ble så imponert at hun hang opp avisartikkelen på veggen i fellesklasserommet. I friminuttet kom fyren bort til meg og skulle ha meg med bort til der avissiden hang. Da spurte han hvorfor jeg hadde anmeldt spiderman 3, da jeg (med en åpenbar sarkastisk tone) svarte at "Jo, jeg anmelder den for sextrakasering". Gutten nikket litt lurt på hodet og sa "åååja...". :p

Endret av nirvana1
Lenke til kommentar
Har en til, forøvig var det samme person som spurte om ulver under kirkemøtet. Jeg har vært i avisa i forbindelse med filmanmeldelse, og norsklæreren min ble så imponert at hun hang opp avisartikkelen på veggen i fellesklasserommet. I friminuttet kom fyren bort til meg og skulle ha meg med bort til der avissiden hang. Da spurte han hvorfor jeg hadde anmeldt spiderman 3, da jeg (med en åpenbar sarkastisk tone) svarte at "Jo, jeg anmelder den for sextrakasering". Gutten nikket litt lurt på hodet og sa "åååja...". :p

9243065[/snapback]

 

Med like stort ironi tilbake...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...