stratosfære Skrevet 31. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2007 hehe, husker en fritime i klassen, så sa noen folk at de hadde gått på nanbudo, judo osv, så kommer en fyr og sier: Tss, det er jo ingenting, jeg har svart belte i Kama Sutra :!: han var dritseriøs, alle lo av han, og han skjønte ikke hvorfor. skjønte det etterhvert når vi forklarte hva kama sutra var Lenke til kommentar
daruu Skrevet 31. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2007 hehe, husker en fritime i klassen, så sa noen folk at de hadde gått på nanbudo, judo osv, så kommer en fyr og sier: Tss, det er jo ingenting, jeg har svart belte i Kama Sutra :!: han var dritseriøs, alle lo av han, og han skjønte ikke hvorfor. skjønte det etterhvert når vi forklarte hva kama sutra var 9179878[/snapback] Hahahaha Genialt Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 3. august 2007 Rapporter Del Skrevet 3. august 2007 ellers så var engelsklæreren vår på barneskolen ganske morsom. Hver gang engelsktimen startet skrev hun på tavlen: I dag skal vi hore gloser (hun glemte alltid streken gjennom ø'en) 9141847[/snapback] Engelsklæreren vår skrev hore, istedet for horse. Husker det var en slager fram til ungdomskolen. 9141870[/snapback] Læreren vår skrev opp en liste på tavla over tilvalgsfag vi kunne velge neste år: Engelsk Tysk Fransk Spank Tipper mange ville valgt spanking som tilvalg En skal-snart-bli-lærer,-må-bare-være-litt-student-først-student i parallellklassen het Britt Elisabeth, men hun skrev så slurvete, så hun skrev alltid "Dritt Elisabeth" Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 3. august 2007 Rapporter Del Skrevet 3. august 2007 Vi hadde engelsktime, og da sa læreren: Dere får friminutt HVIS dere sier hva friminutt er på engelsk. Da kom det fra en som ikke er så god i engelsk: "Fraiminit". Så løp han ut. (edit) Obs obs. Viktig: Dette var åttende klasse. 9128003[/snapback] Meg og en kompis sovna under ei klassetime med forplantningslære for planter.Lærern skulle da ha det morro med å skremme oss da, og han vekker meg. "Høh, hva fa....?! Ååååh, haha" Så skulle han da vekke kompisen min. "MEN FAEN I HELVETE DA HÅVARD! SER DU IKKE JEG SOVER?!" Jeg må bare nevne at lærern vår er sterkt kristen! :!: 9177558[/snapback] Haha, så jævla eid. Å fy faen, like bra begge to. Lenke til kommentar
Bjorn Ole Skrevet 4. august 2007 Rapporter Del Skrevet 4. august 2007 Det var engang vi hadde Engelsk tentamen i 9. klasse før jul. Jeg satt og skreiv på tentamen min, før jenta ved siden av meg (som visstnok var blondine...) spurte om hva hovedstaten i Storbritannia var. Hun sa det høyt nok sånn et par rundt oss kunne høre. ''Det er jo vel London det vel?'' sa jeg. Jenta tenkte hardt et par sekunder og spurte igjen: ''Er ikke det hovedstaten i England da?'' Jeg og et par andre lo godt da... Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 4. august 2007 Rapporter Del Skrevet 4. august 2007 Noen useriøse poster slettet.(mobbing) Lenke til kommentar
Belfez Skrevet 4. august 2007 Rapporter Del Skrevet 4. august 2007 var i 10 klasse læreren snakka om at mobil stråling kan gi dårligere sæd kvalitet alle var stille så sier plutselig en, min er helt fin den Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 4. august 2007 Rapporter Del Skrevet 4. august 2007 Synes læreren sa noe dummere enn gutten . Lenke til kommentar
BumperSticker Skrevet 4. august 2007 Rapporter Del Skrevet 4. august 2007 En jente i klassen min lurte på følgende: -Hvis vi er nede i en silo, og stigen faller ned, hvordan kommer vi oss opp igjen? (ja, hun er blond) 1 Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 5. august 2007 Rapporter Del Skrevet 5. august 2007 Musikklæraren min blei forbanna ein gong og sa: "Hold kjeft og syng!" Lenke til kommentar
jarlefosen Skrevet 5. august 2007 Rapporter Del Skrevet 5. august 2007 I 9. klasse (våren 2007) var det snakk om vindmøller på vestlandet. Etter en liten stund hvor vi diskuterte om det var nødvendig eller ikke kom det ei jente til meg og spurte: "Hvorfor trenger vi vindmøller her på vestlandet da? Vi har jo nokk vind!" Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 5. august 2007 Rapporter Del Skrevet 5. august 2007 Det var engang vi hadde Engelsk tentamen i 9. klasse før jul. Jeg satt og skreiv på tentamen min, før jenta ved siden av meg (som visstnok var blondine...) spurte om hva hovedstaten i Storbritannia var. Hun sa det høyt nok sånn et par rundt oss kunne høre. ''Det er jo vel London det vel?'' sa jeg. Jenta tenkte hardt et par sekunder og spurte igjen: ''Er ikke det hovedstaten i England da?'' Jeg og et par andre lo godt da... 9204500[/snapback] Fortjener hun å leve? Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 5. august 2007 Rapporter Del Skrevet 5. august 2007 En jente i klassen min lurte på følgende: -Hvis vi er nede i en silo, og stigen faller ned, hvordan kommer vi oss opp igjen? (ja, hun er blond) 9208303[/snapback] hahahah jeg sendte den der rundt til flere folk pa MSN-listen.. de tok den ikke hahaha Lenke til kommentar
BumperSticker Skrevet 5. august 2007 Rapporter Del Skrevet 5. august 2007 En jente i klassen min lurte på følgende: -Hvis vi er nede i en silo, og stigen faller ned, hvordan kommer vi oss opp igjen? (ja, hun er blond) 9208303[/snapback] hahahah jeg sendte den der rundt til flere folk pa MSN-listen.. de tok den ikke hahaha 9213737[/snapback] hehe Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 5. august 2007 Rapporter Del Skrevet 5. august 2007 En jente i klassen min lurte på følgende: -Hvis vi er nede i en silo, og stigen faller ned, hvordan kommer vi oss opp igjen? (ja, hun er blond) 9208303[/snapback] hahahah jeg sendte den der rundt til flere folk pa MSN-listen.. de tok den ikke hahaha 9213737[/snapback] Pfft, jeg eide den tvers i gjennom. (Hint: Det var en tau-stige) Dermed kan man ikke gjøre noe annet enn å rope på hjelp. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 5. august 2007 Rapporter Del Skrevet 5. august 2007 Hvem bruker na en taustige i en silo? Lenke til kommentar
BumperSticker Skrevet 5. august 2007 Rapporter Del Skrevet 5. august 2007 huh? man bruker stigen til å klatre opp og ned fra siloen, hvis den faller ned, så ligger den jo ved siden av deg... Lenke til kommentar
Zingzing Skrevet 5. august 2007 Rapporter Del Skrevet 5. august 2007 Kall meg dum, men jeg skjønner ikke. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 5. august 2007 Rapporter Del Skrevet 5. august 2007 Men du far vel ikke feste med en taustige sann uten videre? Men ja, den ligger jo ved siden av deg hvis det er en tradisjonell stige. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå