Gå til innhold

hva er det morsomste noen har sagt i en skoletime?

Nixax

Anbefalte innlegg

en gang mens vi hadde gym i 4 klasse så jeg tilfeldigvis opp i taket, og så at det brant. Jeg gikk rolig bort til læreren og sa (og dette ble jeg mobbet for i mange år etter) :  Hvorfor brenner det i taket?

ellers så var engelsklæreren vår på barneskolen ganske morsom. Hver gang engelsktimen startet skrev hun på tavlen: I dag skal vi hore gloser (hun glemte alltid streken gjennom ø'en)

9141847[/snapback]

Engelsklæreren vår skrev hore, istedet for horse.

Husker det var en slager fram til ungdomskolen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
En jente i klassen min, var foresten blond, kom med et teit spørsmål i norsktimen en gang. vi drev å sorterte dyr, da hun plutselig spurte om flodhesten var en fisk...

8457507[/snapback]

hehe jævli nice dernel! :dribble: (kæm foresten?)

kom på enn hadde vikar i 7.kl et par gutter i klassen var så jævlige mot henne att hun reiste hjem etter 15 min. :ohmy:

Endret av dovreboy
Lenke til kommentar
ellers så var engelsklæreren vår på barneskolen ganske morsom. Hver gang engelsktimen startet skrev hun på tavlen: I dag skal vi hore gloser (hun glemte alltid streken gjennom ø'en)

9141847[/snapback]

En gang skrev en kompis av meg i krl boka "vi horer sammen" da dete egentlig skulle stå "vi hører sammen". da spurte læreren, "er det normalt på skolen"? "skrive leif ropte han sopm skrev det" :!:

Lenke til kommentar

Vi hadde besøk av vår gamle lærer, som vi ikke hadde sett på noen måneder... I mellomtiden hadde vi en lærer (Marianne) som er ... ja, hva kan man si - overvektig?

Ja, i hvert fall, da vi fikk besøk av den gamle læreren, sa hun "Jeg synes det har blitt så god plass her inne!", så svarte en annen "Ja, Marianne gikk nettopp ut..."

harharhrahr :rofl:

Lenke til kommentar

Har gått første året på vgs og vi har hatt ei forferdelig tragisk kjerring til engelsk-lærer! (sorry utrykket ^^)

Hun påstår at hun har bodd i USA i flere år, og lært masse engelsk, men det er helt sikkert at hun ikke har! Hun har blitt flyttet fra fag til fag, fordi ingen vil ha henne. Hun kan ingenting! xD

Og i alle timene vi har hatt har jeg skrevet ned ord og setninger hun har uttalt feil. Og ting hun har skrevet på tavlen eller i prøver/lekser hun har rettet.

Hun er trønder, så derfor har jeg skrevet litt dialekt her og der.

Enjoy! :D

• Alle som ikke blir ropt opp fæ fravær!

• You score not so good! (kommentar på prøve)

• What do you say yes on?

• Sjå på exercisen din no da!

• Is there an moron in the song? (her skal det være moral istedenfor mooran)

• Bjørnaaaaar!? How far are you? (hvor langt har du kommet?)

• Are you start to be done? (er du snart ferdig?)

• I kunnskapsløftet står det at dåkk ska lær om all fag i all fag!

• I’m just the teacher who helps you and can teach you! (eller bare ikke da...)

• William Shakey (William Shakespeare)

• Når je ska ha hore, så vil je ha hore! (ordet istedenfor hore. alle ler hele tiden at hun blir så vanvittig sur ^^)

• Thank you! Nobody’s listen to you... (en i klassen leste noe høyt, og det var takken)

• Og alle timer startet hun med denne setningen: Today we’re gonna talk a little bit about [sett inn tema her].

Så forferdelig grusomt! Men artig ^^

Endret av torkaa
Lenke til kommentar
Har gått første året på vgs og vi har hatt ei forferdelig tragisk kjerring til engelsk-lærer! (sorry utrykket ^^)

Hun påstår at hun har bodd i USA i flere år, og lært masse engelsk, men det er helt sikkert at hun ikke har! Hun har blitt flyttet fra fag til fag, fordi ingen vil ha henne. Hun kan ingenting! xD

Og i alle timene vi har hatt har jeg skrevet ned ord og setninger hun har uttalt feil. Og ting hun har skrevet på tavlen eller i prøver/lekser hun har rettet.

Hun er trønder, så derfor har jeg skrevet litt dialekt her og der.

Enjoy! :D

• Alle som ikke blir ropt opp fæ fravær!

• You score not so good! (kommentar på prøve)

• What do you say yes on?

• Sjå på exercisen din no da!

• Is there an moron in the song? (her skal det være moral istedenfor mooran)

• Bjørnaaaaar!? How far are you? (hvor langt har du kommet?)

• Are you start to be done? (er du snart ferdig?)

• I kunnskapsløftet står det at dåkk ska lær om all fag i all fag!

• I’m just the teacher who helps you and can teach you! (eller bare ikke da...)

• William Shakey (William Shakespeare)

• Når je ska ha hore, så vil je ha hore! (ordet istedenfor hore. alle ler hele tiden at hun blir så vanvittig sur ^^)

• Thank you! Nobody’s listen to you... (en i klassen leste noe høyt, og det var takken)

• Og alle timer startet hun med denne setningen: Today we’re gonna talk a little bit about [sett inn tema her].

Så forferdelig grusomt! Men artig ^^

9149889[/snapback]

Tragisk indeed!

Har ei sånn ei vi og, hu sa at hu hadde bodd i england i ti år og kunne kjempe masse engelsk. Jeg måtte rette på tre ord hu sa første dagen.

EDIT: Det var hun som sa Quest isteden for Quiz, og en i klassen lo sånn av det(Rollespill-nerd). "Today we are going to have a little Quest, head south, and when you are near the Printer of Compaq, use the Golden Key to summon Principal Halvorsen and give him the Holy Papers from room Three, return here and recieve the Holy Golden Star of Thor the Assistant"

*Det siste var en spøk*

Endret av Dofty
  • Liker 1
Lenke til kommentar

det blir jo for tidlig hvis jeg skulle tatt bussen til skolen klokka 00:00, men bussen ned igjen går jo ikke før neste dag så da er det bare til og legge seg og sove ett eller annet sted. og når jeg våkner så er nok klokka rundt 11-12.

det er planen min første skoledag, bare og huske og ta med papira der det står når skolen starta sånn at jeg kan bevise min uskyld

Lenke til kommentar

Vi hadde fått en vikarlærer i mattetimen i 9. klasse. Han var rimelig blåst i hue virka det som, å ble snart bekrefted da han kom bort til besteveninna mi å begynte å forklare henne at hu ikke trengte å jobbe så hardt siden hu alltid hadde hatt problemer på skolen. Vikaren hadde vi aldri sett eller hørdt fra tidligere og ikke har vi sett mere til ham heller :!:

Lenke til kommentar

vi hadde en ganske mørk en i slutten av 10ende.

det viste seg av grunner som da var ukjent at noen av oss skulle fritaes fra matteeksamen, så lærerne samla oss på et rom og ropte opp de som slapp matteeksamen (wee jeg var en av dem) og alle som ble ropt opp jubla jo selvfølgelig.

etterpå var det en pause på ca en time der alle kunne gjøre mer eller mindre hva de ville, så noen, inkludert han som aldri får med seg noe (han heter ikke det, men la oss kalle ham Ole) , stakk ut en tur.

etter ca en time samla mattelæreren oss og alle var kommet på klasserommet igjen untatt Ole og de som hadde blitt med ham.

da fortalte læreren oss at grunnen til at noen var blitt fritatt fra matteeksamen var at moren hans nettopp hadde dødd og derfor skulle han arrangere begravelsen og alt det der, så han kunne ikke være tilstede under eksamen og av en eller annen grunn kunne ikke vikarene ha hele klassen. uansett, stemningen i klasserommet sank jo fra "munter" til "stille som graven" og etter et par minutter kommer Ole og de andre brasende inn døra mens de smiler og ler, og da de oppdager alvoret som er i blikket til resten av klassen blir de stille, og Ole spør med et ganske selvtilfreds smil rundt munnen "ka fan, alle va jo så stille her. e d nån som har DAUA eller? hehe"

og halve klassen brister ut i LATTER :D

Ole skjønte jo ingenting, det er jo et vanlig uttrykk når man syns det er stille :p

jeg elsker mørk humor og var en av de som ikke klarte la være å le. har ennå litt dårlig samvittighet for at jeg lo da for læreren var jo en veldig grei type :p

uansett, tar man alvoret til side, er dette den morsomste hendelsen jeg har opplevd innen sjangeren "svart humor" hehe :p

Lenke til kommentar
vi hadde en ganske mørk en i slutten av 10ende.

det viste seg av grunner som da var ukjent at noen av oss skulle fritaes fra matteeksamen, så lærerne samla oss på et rom og ropte opp de som slapp matteeksamen (wee jeg var en av dem) og alle som ble ropt opp jubla jo selvfølgelig.

etterpå var det en pause på ca en time der alle kunne gjøre mer eller mindre hva de ville, så noen, inkludert han som aldri får med seg noe (han heter ikke det, men la oss kalle ham Ole) , stakk ut en tur.

etter ca en time samla mattelæreren oss og alle var kommet på klasserommet igjen untatt Ole og de som hadde blitt med ham.

da fortalte læreren oss at grunnen til at noen var blitt fritatt fra matteeksamen var at moren hans nettopp hadde dødd og derfor skulle han arrangere begravelsen og alt det der, så han kunne ikke være tilstede under eksamen og av en eller annen grunn kunne ikke vikarene ha hele klassen. uansett, stemningen i klasserommet sank jo fra "munter" til "stille som graven" og etter et par minutter kommer Ole og de andre brasende inn døra mens de smiler og ler, og da de oppdager alvoret som er i blikket til resten av klassen blir de stille, og Ole spør med et ganske selvtilfreds smil rundt munnen "ka fan, alle va jo så stille her. e d nån som har DAUA eller? hehe"

og halve klassen brister ut i LATTER :D

Ole skjønte jo ingenting, det er jo et vanlig uttrykk når man syns det er stille :p

jeg elsker mørk humor og var en av de som ikke klarte la være å le. har ennå litt dårlig samvittighet for at jeg lo da for læreren var jo en veldig grei type :p

uansett, tar man alvoret til side, er dette den morsomste hendelsen jeg har opplevd innen sjangeren "svart humor" hehe :p

9166227[/snapback]

Døde moren da?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...