Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 30. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2007 "Owned" passer ikke inn der du brukte det, nei. 7979632[/snapback] ... Må bare legge inn.. Owned = Eid.. Om han syntes den var veldig kul, og at den "Eier" de andre.. Så passer den inn.. ^^.. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 30. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2007 "dass" har aldri vært et pent ord. 8738325[/snapback] Jo, dass kommer fra tysk (das) og er den bestemte artikkel (eller noe sånt). Så istedenfor at man skulle på stedet (altså toalettet), så ble det bare et igjen, altså dass på norsk. Lenke til kommentar
Rallahr Skrevet 31. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2007 "dass" har aldri vært et pent ord. 8738325[/snapback] Jo, dass kommer fra tysk (das) og er den bestemte artikkel (eller noe sånt). Så istedenfor at man skulle på stedet (altså toalettet), så ble det bare et igjen, altså dass på norsk. 8740943[/snapback] Dass er faktisk også et ord på tysk som betyr "at" tror jeg. Lenke til kommentar
nymo Skrevet 31. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2007 "dass" har aldri vært et pent ord. 8738325[/snapback] Jo, dass kommer fra tysk (das) og er den bestemte artikkel (eller noe sånt). Så istedenfor at man skulle på stedet (altså toalettet), så ble det bare et igjen, altså dass på norsk. 8740943[/snapback] Dass er faktisk også et ord på tysk som betyr "at" tror jeg. 8749533[/snapback] Stemmer nok d ja Lenke til kommentar
VesleKim Skrevet 31. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2007 (endret) HaHa. Læreren spurte en elev i klassen min i dag om hva misjon var. Så sa en i klassen min "Buddha!" Haha... Endret 31. mai 2007 av VesleKim Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 31. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2007 Vi hadde to stykker i klassen som hele tiden snakket til hverandre. Plasserte læreren de i hver sitt hjørne av klasserommet så ropte de til hverandre. Men en dag hadde vi noen lærerstudenter som skulle fortelle om secks og sånt, så hadde de blitt plassert litt unna hverandre, men praten var igang likevel. Tilslutt sa hun ene at de måtte slutte å snakke så høyt, så kom han ene med den geniale kommentaren "åja... Trodde vi snakket sånn... telepati..." mens han lekte forvirra desverre var det bare jeg som la merke til det, for det var generelt litt mye bråk i klassen Lenke til kommentar
Lars! Skrevet 31. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2007 Eg har ein mattelærar med ganske tørr humor. Elev snakkar i telefonen ute på gangen: «Herregud» Lærar: Er det meg du skal snakkar til? Elev: Hæ? Lærar: Du sa jo «Herre Gud». Lenke til kommentar
Jan_Erik Skrevet 1. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2007 HaHa. Læreren spurte en elev i klassen min i dag om hva misjon var. Så sa en i klassen min "Buddha!" Haha... 8752427[/snapback] Han er ikke den smarteste skuffen i kniven... Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 1. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2007 Når vi gikk andre året på VGS så gikk læreren opp til en i klassen (Jordnær, flink, seriøs og streng lærer), og sa "Si meg, du gjør ingenting på skolen du?". Svare han fikk "Ka faen vet du om det din homo" Det var en smule komisk. Tror ikke det var svaret læreren ønsket seg. Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 1. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2007 Idag planlagte to i klassen min ein på læraren: Lars og Ola snakkar med nokon. Då læraren kjem inn og sett seg ved kateteret, sett Lars seg også på plassen sin mens Ola er rett bak. Ola dreg stolen til Lars vekk og nokre sekunder etter (faktisk 3-4 sek.) "fell" Lars ned på gulvet. Han gråt "veldig" troverdig med hendene foran fjeset, for å skjule gliset mens han gjekk ut i gangen. Læraren gjekk fem på, blei forbanna og så med høg stemme: "Kva gjorde du no!?" Ola sa kva han gjorde og læraren svarte: "Det er farleg, ULOVLEG og ein kan få ryggskadar av sånt!!" Lars kjem inn etter kjeftinga med det gliset. Då forklarar dei at det berre var kødd og at ho gjekk fem på. :!: Me hadde KRL idag óg. Me snakka om kristendomen og tilslutt teikna me ein trekant med namna Gud, Jesus og den heilage ande i kvart hjørne, og eg sa: "Har de trekant?" Me laga eit tankekart og på det skreiv me om Jesus. Me skreiv "under" som også betyr mirakel elns. Då sa eg: "Var Jesus under i trekanten? " og det var han jo på ein måte viss ein såg frå ein litt annan vinkel. Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 1. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2007 Funker også veldig bra å slå i bordet med et penal i et uoppmerksomt øyeblikk fra læreren. Man faller til bakken, og "leken" med læreren er igang. Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 2. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2007 Eg har ein mattelærar med ganske tørr humor. Elev snakkar i telefonen ute på gangen: «Herregud» Lærar: Er det meg du skal snakkar til? Elev: Hæ? Lærar: Du sa jo «Herre Gud». 8753844[/snapback] Hadde en lærer som gjorde det samme, men han pleide bare å si "Ja hva var det?" når noen sa "Herregud!" Lenke til kommentar
Cheshire Cat Skrevet 3. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2007 Idag planlagte to i klassen min ein på læraren: Lars og Ola snakkar med nokon. Då læraren kjem inn og sett seg ved kateteret, sett Lars seg også på plassen sin mens Ola er rett bak. Ola dreg stolen til Lars vekk og nokre sekunder etter (faktisk 3-4 sek.) "fell" Lars ned på gulvet. Han gråt "veldig" troverdig med hendene foran fjeset, for å skjule gliset mens han gjekk ut i gangen. Læraren gjekk fem på, blei forbanna og så med høg stemme: "Kva gjorde du no!?" Ola sa kva han gjorde og læraren svarte: "Det er farleg, ULOVLEG og ein kan få ryggskadar av sånt!!" Lars kjem inn etter kjeftinga med det gliset. Då forklarar dei at det berre var kødd og at ho gjekk fem på. :!: 8757360[/snapback] hun har faktisk rett, ryggskader og lignende kan forekomme. mao, det er farlig Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 4. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2007 Ja. Ho hadde rett. Men han fall jo nokre sekunder etter stolen var dratt vekk. So hadde ho sett det heile hadde ho sikkert berre sagt: "Slutt å tull." Men at ho sa "ulovleg," var litt uventa. Er det ulovleg? Eg har aldri høyrt det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 4. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2007 Skulle ha en liten fremføring på skolen i dag om gener og arv. Helt uhøyttidelig. Plutselig midt under ordet "kjønnceller" sprakk stemmen i et høyt og jallende pip. Klassen brøt ut i spontan latter. *Gøy* Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 4. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2007 når jeg hadde framføring om hvordan et atomkraftverk funker, klarte jeg å slå bort kaffekoppen til lærern med pekestokken masse kaffe overalt fikk 6'er da Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 4. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2007 (endret) Det minte meg på den gangen jeg skulle dra ned et kart under en fremføring. Hoppet opp for å rekke tauet det var festet i og presterte å rive ned hele kartet. Nok en gang sto latteren i taket. Endret 4. juni 2007 av Slettet-XHLacM Lenke til kommentar
nymo Skrevet 4. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2007 Hadde nettopp et lite fremlegg om abort. Skulle forklare litt om de berørte parter og sa at "mannen hadde jo en finger med i spillet". Så begynte alle å flire, og så sa jeg, "ja, både på den ene og den andre måten" Lenke til kommentar
jonasdaman Skrevet 5. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2007 Var en kompis av meg som svarte følgende i en historieprøve på ungdomsskolen: Spm: Hvem var Winston Churchill? Svar: Han som oppfant dassen 8684913[/snapback] WC klassiker Lenke til kommentar
toazty Skrevet 5. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2007 ikke akuratt i skoletimen , men på klassetur sa lærer'n min : "two pils and ashkebeger, please" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå