Gå til innhold

hva er det morsomste noen har sagt i en skoletime?


Nixax

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-3t93k9
"Owned" passer ikke inn der du brukte det, nei. :p

7979632[/snapback]

 

... Må bare legge inn.. Owned = Eid.. Om han syntes den var veldig kul, og at den "Eier" de andre.. Så passer den inn.. ^^..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
"dass" har aldri vært et pent ord.

8738325[/snapback]

Jo, dass kommer fra tysk (das) og er den bestemte artikkel (eller noe sånt). Så istedenfor at man skulle på stedet (altså toalettet), så ble det bare et igjen, altså dass på norsk.

8740943[/snapback]

 

Dass er faktisk også et ord på tysk som betyr "at" tror jeg.

Lenke til kommentar
"dass" har aldri vært et pent ord.

8738325[/snapback]

Jo, dass kommer fra tysk (das) og er den bestemte artikkel (eller noe sånt). Så istedenfor at man skulle på stedet (altså toalettet), så ble det bare et igjen, altså dass på norsk.

8740943[/snapback]

 

Dass er faktisk også et ord på tysk som betyr "at" tror jeg.

8749533[/snapback]

Stemmer nok d ja

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Vi hadde to stykker i klassen som hele tiden snakket til hverandre. Plasserte læreren de i hver sitt hjørne av klasserommet så ropte de til hverandre. Men en dag hadde vi noen lærerstudenter som skulle fortelle om secks og sånt, så hadde de blitt plassert litt unna hverandre, men praten var igang likevel. Tilslutt sa hun ene at de måtte slutte å snakke så høyt, så kom han ene med den geniale kommentaren "åja... Trodde vi snakket sånn... telepati..." mens han lekte forvirra :D

 

desverre var det bare jeg som la merke til det, for det var generelt litt mye bråk i klassen

Lenke til kommentar

Når vi gikk andre året på VGS så gikk læreren opp til en i klassen (Jordnær, flink, seriøs og streng lærer), og sa "Si meg, du gjør ingenting på skolen du?".

 

Svare han fikk "Ka faen vet du om det din homo"

 

 

Det var en smule komisk. Tror ikke det var svaret læreren ønsket seg.

Lenke til kommentar

Idag planlagte to i klassen min ein på læraren:

 

Lars og Ola snakkar med nokon. Då læraren kjem inn og sett seg ved kateteret, sett Lars seg også på plassen sin mens Ola er rett bak. Ola dreg stolen til Lars vekk og nokre sekunder etter (faktisk 3-4 sek.) "fell" Lars ned på gulvet. Han gråt "veldig" troverdig med hendene foran fjeset, for å skjule gliset mens han gjekk ut i gangen. Læraren gjekk fem på, blei forbanna og så med høg stemme: "Kva gjorde du no!?" Ola sa kva han gjorde og læraren svarte: "Det er farleg, ULOVLEG og ein kan få ryggskadar av sånt!!" Lars kjem inn etter kjeftinga med det gliset. Då forklarar dei at det berre var kødd og at ho gjekk fem på. :!:

 

Me hadde KRL idag óg. Me snakka om kristendomen og tilslutt teikna me ein trekant med namna Gud, Jesus og den heilage ande i kvart hjørne, og eg sa: "Har de trekant?" :p

Me laga eit tankekart og på det skreiv me om Jesus. Me skreiv "under" som også betyr mirakel elns. Då sa eg: "Var Jesus under i trekanten? :ohmy: " og det var han jo på ein måte viss ein såg frå ein litt annan vinkel. ;)

Lenke til kommentar
Eg har ein mattelærar med ganske tørr humor.

 

Elev snakkar i telefonen ute på gangen: «Herregud»

Lærar: Er det meg du skal snakkar til?

Elev: Hæ?

Lærar: Du sa jo «Herre Gud».

8753844[/snapback]

 

Hadde en lærer som gjorde det samme, men han pleide bare å si

"Ja hva var det?" når noen sa "Herregud!"

Lenke til kommentar
Idag planlagte to i klassen min ein på læraren:

 

Lars og Ola snakkar med nokon. Då læraren kjem inn og sett seg ved kateteret, sett Lars seg også på plassen sin mens Ola er rett bak. Ola dreg stolen til Lars vekk og nokre sekunder etter (faktisk 3-4 sek.) "fell" Lars ned på gulvet. Han gråt "veldig" troverdig med hendene foran fjeset, for å skjule gliset mens han gjekk ut i gangen. Læraren gjekk fem på, blei forbanna og så med høg stemme: "Kva gjorde du no!?" Ola sa kva han gjorde og læraren svarte: "Det er farleg, ULOVLEG og ein kan få ryggskadar av sånt!!" Lars kjem inn etter kjeftinga med det gliset. Då forklarar dei at det berre var kødd og at ho gjekk fem på. :!:

8757360[/snapback]

hun har faktisk rett, ryggskader og lignende kan forekomme. mao, det er farlig

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM

Skulle ha en liten fremføring på skolen i dag om gener og arv. Helt uhøyttidelig. Plutselig midt under ordet "kjønnceller" sprakk stemmen i et høyt og jallende pip.

 

Klassen brøt ut i spontan latter. *Gøy*

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM

Det minte meg på den gangen jeg skulle dra ned et kart under en fremføring. Hoppet opp for å rekke tauet det var festet i og presterte å rive ned hele kartet. Nok en gang sto latteren i taket.

Endret av Slettet-XHLacM
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...