Gå til innhold

hva er det morsomste noen har sagt i en skoletime?


Nixax

Anbefalte innlegg

Ahahahahah! Hadde jo vært konge å kunne gjort! Hehe.

 

Et par fra vår blonde venn i klassen:

 

Svein - Jeg skal klippe meg i dag.

Hun -  Å! Skal du klippe det langt eller kort??

8685844[/snapback]

Har hørt dummere.

Godt mulig (kanskje ikke i dette tilfellet da) at hun mente om han skulle ha håret kort, eller om han skulle ha det sånn passelig langt...

 

 

Kanskje han hadde en tilnermet perfekt prøve, og han følte han fortjente 6. Hva fikk han, 5?

8687856[/snapback]

Jeez. Tenk koffert gutt!

 

6 = sex =)

 

En i klassen kommer fra frankrike da, snakker ikke helt godt norsk, men man forstår det..

 

Uansett, så drev han å banka noe kjøtt i heimkunnskapen, også sier han "Dette kjøttet er dumt, det kan ikke engang snakke" :p

 

 

Samme fyren skriker ut "Alright" mens han tar håndkle sitt bak ryggen midt i garderoben. :D

8693840[/snapback]

Vil ha ^^
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

MÅ bare svare på det siste gullkornet fra hu veninna di! *kremt*

Vann i seg selv er en dårlig leder, men his du heller f.eks salt i vannet så øker ledeevnen til vannet drastiskt! men dette betyr ikke at du kan helle en trillebor med AA batterier i sjøen og grille de på stranda :tease:

8685595[/snapback]

 

 

Ahahahahah! Hadde jo vært konge å kunne gjort! Hehe.

 

Et par fra vår blonde venn i klassen:

 

Svein - Jeg skal klippe meg i dag.

Hun - Å! Skal du klippe det langt eller kort??

 

:wallbash:

 

Senere på dagen diskuterer vi nordpolen og hun klarer å utbryte:

Hun - Ligger ikke nordpolen nord i Polen da?

Vi - Nei, lenger "sør".

hun - Åh? Nede med Hawaii i Portugal?

 

Dobbel :wallbash:

 

Og dette sier hun dønn seriøst også...

8685844[/snapback]

Tenk om hun var amerikansk.

8686227[/snapback]

Me don`t like Americans! :ermm:

Lenke til kommentar

Jeg har sagt vanvittig mye dumt i skolesammenheng. Grunnet at jeg er ganske sjenert og usikker blir jeg helt tom i hodet og slutter helt å tenke noen ganger. Erger meg noe jævlig etterpå. Desverre husker jeg ikke så mye av det jeg har sagt, men det er en denne er muligens verdt å nevne:

 

En gang var jeg i datarommet sammen med en i klassen jeg ikke kjente så godt og tenkte jeg kanskje skulle si noe til ham. Det endte med at jeg spurte ham hva klokka var uten å sjekka hverken på PCen eller mobilen først... Ble litt dumt kanskje... :p

 

Og en annen fra broren min, som egentlig overhode ikke er dum, men minst like sjenert som meg:

 

Han hadde akkurat begynt på ungdomsskolen og ei av jentene i klassen spurte ham hva han het. Da svarte han "Du kan sjekke navneskiltet mitt!" Han var jævlig flau etterpå...

 

Og så glemmer jeg aldri gutten i klassen min fra barneskolen som krangla med læreren og presterte å utbryte "Di hellige ku!" Det var i det minste et morsomt "skjeldsord"! :lol:

Lenke til kommentar
Og så glemmer jeg aldri gutten i klassen min fra barneskolen som krangla med læreren og presterte å utbryte "Di hellige ku!" Det var i det minste et morsomt "skjeldsord"!  :lol:

8704799[/snapback]

 

 

:wee:

Minner meg litt om en i klassen min på barneskolen, som idet han blir bært ut gjennom døra av læreren (grunnet dårlig oppførsel, ja), presterte å gaule ut: "Ditt hemma gjøkur!" Dette var selvfølgelig hysterisk morsomt for resten av klassen. :roll:

Lenke til kommentar

Vi har en fyr i klassen, jeg kjenner ham. Han er ganske påvirket av sci-fi og internet-spøker + spill. Så under en time, var lærern ute og skulle hente noe. Han står hos en venn og snakker om WoW med ham. Læreren kommer inn i klasserommet og sender alle på plass. Denne karen får det ikke med seg, så læreren spør ham:

<Lærer>: Hva gjør du hos ****?

Han ser på henne, med et litt smågalt glimt i øynene og sier følgende:

<*****> Kan du se meg?

Så kaster han seg, og ruller bort i beste Metal Gear Solid-stil til pulten sin. :!: Søren det var så morsomt, hele klassen lo.

Lenke til kommentar

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Vi har en fyr i klassen, jeg kjenner ham. Han er ganske påvirket av sci-fi og internet-spøker + spill. Så under en time, var lærern ute og skulle hente noe. Han står hos en venn og snakker om WoW med ham. Læreren kommer inn i klasserommet og sender alle på plass. Denne karen får det ikke med seg, så læreren spør ham:

<Lærer>: Hva gjør du hos ****?

Han ser på henne, med et litt smågalt glimt i øynene og sier følgende:

<*****> Kan du se meg?

Så kaster han seg, og ruller bort i beste Metal Gear Solid-stil til pulten sin. :!: Søren det var så morsomt, hele klassen lo.

8715576[/snapback]

haha kan se det for meg xD Skulle ønske jeg kunne funnet på noe sånt.

Lenke til kommentar

Under en VARM matteprøve, spurte han ene kompisen min om han kunne få lov til å ta noe vann fra springen. Lærern sier nei, og sier han skal vente til prøva er over, og 20 minutter seinere spørr han igjen. Han får da ja, og bare "faller" ned fra stolen, og begynner å dra seg bortover gulvet, imens han hvisker: "Vann...vann!"

 

Tror aldri jeg har ledd så mye før i en time :!:

 

Han går på dramaskole da ;)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Kan en naturfagslærer svare på det spørsmålet? Har det noe med naturfag å gjøre? Siden han nevner naturfag vil jeg tro det er på ungdomsskolen.

8723160[/snapback]

 

Fisjon har jo ganske mye med naturfag å gøre. Og jeg går i 10.-klasse, og har lært en del om mekanismen til en atombome.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...