Kramstogen Skrevet 20. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2007 Hehe, kjenner et par som bruker jøde som et slagt skjellsord jeg og. Ikke sånn "Jævla jøde!" Men heller sånn: "men de jødene som styrte driten sa at jeg ikke fikk lov." Litt mer indirekte på en måte, ikke så sterkt. Lenke til kommentar
Admiral1 Skrevet 20. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2007 Jeg har en jødisk venn, og han bruker jøde som skjeldsord ... Eller et generelt ord for folk som man missliker ... Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 20. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2007 Jeg har en jødisk venn, og han bruker jøde som skjeldsord ... Eller et generelt ord for folk som man missliker ... 8657927[/snapback] Det kan være artig å tenke seg følelseskaoset han opplever når han sier "Jeg er jøde." 1 Lenke til kommentar
Admiral1 Skrevet 20. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2007 Hehe, Faren hans er en "jæævla jøde" mens rabineren er en jøde (forskjeld på utale ^^) Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 20. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2007 Okey, nå har dette gått nok off topic.. Og det vet jeg Så jeg beklager dette, men må bare nevne måten jeg av og til bruker jøde på I metaforer... "Det er jo mindre håp her enn det var for jødene i Auswitz jo" Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 20. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2007 Viss nokon gjer noko dumt i timen (eller i friminutta) er det ei i klassen min som seier: "Din same..." Det er kanskje meint for å vere morosamt, men det er ikkje meint som eit skjellsord. Lenke til kommentar
Dark Archon Skrevet 20. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2007 Ho blei lei seg å begynte nesten å gråte. 8628223[/snapback] Dere har ei i klassen som heter Anne-Lise? 8628379[/snapback] Jeg hadde en fæl lærer i barneskolen som het Anne Lise Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 21. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2007 Dere veit ikke hvor mye dritt som skjer i klassen vår, men typisk; husker så klart ikke en DRITT nå som jeg skal skrive det ned....... Lenke til kommentar
Random Hero Skrevet 22. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2007 I dag skulle vi se på en film, filmen het " USA fra A til Z", så spør en i klassen: "Hvorfor er ikke æ,ø og å med?" :!: Lenke til kommentar
greiven Skrevet 22. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2007 Ho blei lei seg å begynte nesten å gråte. 8628223[/snapback] Dere har ei i klassen som heter Anne-Lise? 8628379[/snapback] Jeg hadde en fæl lærer i barneskolen som het Anne Lise 8659546[/snapback] Er ei fæl lærerinne på skolen nå som heter Anne Lise Lenke til kommentar
Gaston Skrevet 22. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2007 Dere veit ikke hvor mye dritt som skjer i klassen vår, men typisk; husker så klart ikke en DRITT nå som jeg skal skrive det ned....... 8660964[/snapback] Det er vel mer sånn der "man skulle vært der" øyeblikk? I know man...! Lenke til kommentar
Vidar Busk Skrevet 23. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2007 Dere veit ikke hvor mye dritt som skjer i klassen vår, men typisk; husker så klart ikke en DRITT nå som jeg skal skrive det ned....... 8660964[/snapback] Det er vel mer sånn der "man skulle vært der" øyeblikk? I know man...! 8677061[/snapback] er sånn hver dag på skolen min :/ Lenke til kommentar
kalle_klovn_1990 Skrevet 23. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2007 Klassikern er vel fra barneskolen når en eller annen noldus sier "hvilken dato er 17.mai på?" Lenke til kommentar
Dusken Skrevet 23. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2007 Klassikern er vel fra barneskolen når en eller annen noldus sier "hvilken dato er 17.mai på?" 8680047[/snapback] Kom på en i klassen min som sa at 17 mai skulle flyttes til 22. mai istede. han prøvde selvfølgelig å lure en annen da. Lenke til kommentar
Vidar Busk Skrevet 23. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2007 Ho blei lei seg å begynte nesten å gråte. 8628223[/snapback] Dere har ei i klassen som heter Anne-Lise? 8628379[/snapback] Jeg hadde en fæl lærer i barneskolen som het Anne Lise 8659546[/snapback] Du gikk vel tilfeldigvis ikke på Dyrløkke åsen skole? Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 23. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2007 Du gikk vel tilfeldigvis ikke på Dyrløkke åsen skole? 8680103[/snapback] Nei, ikkje eg. Kolbeinsvik skule. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 23. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2007 Hver gang noen spurte meg hvilken dato det var på 17. Mai måtte jeg se på klokka før jeg svarte... Lenke til kommentar
Fyll0 Skrevet 23. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2007 Neste år er 17. mai på fredag den 13. så bare til å passe seg! Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 23. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2007 Den gikk jeg nesten på! Når noen forklarte det til meg da selfølgelig... men jeg skjønte raskt at noe ikke helt stemte Lenke til kommentar
nymo Skrevet 23. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2007 Nå i slutten av 10. klasse var vi på besøk ved en videregående skole. I klassen jeg og en venninne kom i var det ei som hadde vært i slalombakken. Hun hadde hektet snowboardet fast i heisen og blitt dratt over en snehaug og forstuet nakken eller noe(gikk i hvertfall med krage). Dette satt hun og fortalte om. Etter en stund kjedet venninnen min seg, og spurte: Ser du ho for dæ? Jeg så bort på henne. Hun sto med baken mot meg, og jeg bare: Nei, øøh nei! Neineineineinei! Æ ser ikke nåt for mæ!! Da sier venninnen min: I bakken altså Rødmet som bare det Vi satt og flirte resten av timen, og ingen skjønte noe. En annen gang spurte læreren hva som skjedde når atombomben ble sluppet over Hiroshima. En i klassen bryter ut: De ble gul! En gang presterte lærern vår å kalle noen som satt å pratet for et gjeng med sosialklienter :!: Enda bedre er det når dette er folk man gjerne skulle tro kunne havne opp som en. En gang jeg ikke tenkte meg om spurte jeg ei i klassen: Duu, vokser pasta på trær? Husket med det samme at pasta ikke vokser Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå