Gå til innhold

hva er det morsomste noen har sagt i en skoletime?


Nixax

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vi skulle ha framføring og to i klassen min skulle syngja ein song, her er songen:

 

Anne-Lise kan du fise, kan du prompe, kan du le?

Ja visst kan eg det, viss eg berre får det te! (til, berre det passar ikkje i songen)

 

Ho blei lei seg å begynte nesten å gråte. :whistle:

 

*Leggje til i mine innlegg*

Lenke til kommentar
I ungdomskolen i 9. satt vi å slappa av i timen, og så begynner vi å prate om at en jente er dum.

 

Jenta spør læreren: "er jeg dum?"

Læreren reiser seg etter å ha lett i skapet og ser på jenta, smiler litt og svarer: "skal jeg svare ærlig på det?"

8628682[/snapback]

 

:D

Lenke til kommentar

2 raske:

 

Vi hadde en mattelærer på videregående som hadde gård, var delvis sauebonde i helgene. Dette var kommet en av de blondere jentene i klassen for øret og midt i en mattetime rakk hun opp hånden og spurte:

"Er det sant at du har sauer?"

Læreren som er en ganske tørr type svarte at "Ja, det stemmer".

"Hvor mange sauer har du da?" spurte jenten.

Læreren tenkte seg litt om før han sa

"23" (som tilfeldigvis var antallet elever vi var i klassen)

hvorpå hele klassen brøt ut i latter, untatt hun som hadde stilt spørsmålet.

 

Ca 15 sekunder senere gikk det et lys opp for henne, hvorpå hun sa

"Det der var ikke særlig pent sagt" noe som førte til en ny runde latter i klassen.

 

 

 

På ungdomsskolen hadde vi en engelsk/samfunnsfagslærer som var ganske laid back når det kom til det meste. Han var den typen som kort og greit av og til ga litt faen i ting. Derfor var det til stor misnøye for noen av de mer uinteresserte jentene bak i klasserommet da han 3 minutter før klokken skulle ringe ut ba oss åpne bøkene på en eller annen side for å begynne å lese en engelsk tekst.

 

Jenten ropte derfor frem til læreren:

"Jammen arntnsen! Det ringer jo nå!"

hvorpå han senket boken, så på henne og sa:

"Ikke i mitt hode".

Lenke til kommentar

Vi var ganske jævlig med ene vikaren vi hadde i matematikk nå i VG1. Hun var skikkelig stril, og hadde ikke kontroll på klassen i det hele tatt.

 

Hun forklarte ting til oss, INN i tavlen, så vi fikk ikke med oss en dritt.

Folk begynte å kaste druer på henne, og hun sto der og latet som vanlig, helt til hun skrek: "Nu vart da nokk, drittunga" og vi begynte å le. Det samme gjor hun.

 

Vi var skikkelig jævlig mot henne, og siste dag kom hun med en pose med bamsemums til hver, totalt 26 elever, og sa vi hadde vært veldig greie med henne :)

 

GG sier bare jeg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...