Gå til innhold

hva er det morsomste noen har sagt i en skoletime?


Nixax

Anbefalte innlegg

Jeg dumma meg ganske godt ut jeg også en gang jeg skulle fremføre noe om Golfkrigen i en engelsktime på videregående. Jeg omtalte FN konsekvent som FN. Det gikk opp for meg etterpå og det irriterer meg enda, selv om det er 10 år siden.

8586479[/snapback]

Heter det ikke FN da?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg dumma meg ganske godt ut jeg også en gang jeg skulle fremføre noe om Golfkrigen i en engelsktime på videregående. Jeg omtalte FN konsekvent som FN. Det gikk opp for meg etterpå og det irriterer meg enda, selv om det er 10 år siden.

8586479[/snapback]

Heter det ikke FN da?

8586970[/snapback]

 

Forente Nasjoner = United Nations på engelsk. :D

Lenke til kommentar

En hel klasse satte i datarommet og ventet på at IKT eksamens oppgaver . Læreren skulle vise oss hvor og hvordan vi skulle lagre besvarelsen vår. Prosjektoren ( eller hva det kalles? ) fungerte ikke så han måtte koble alle andre datamaskiner til sin egen slik at vi kunne se på våre skjermer, det han gjorde.

 

han drev på litt og til slutt spurte han : Ser dere MUSA mi?

Noen sa NEI, andre svarte ikke, men i det han sa MUSA mi so hadde jeg tatt en slurk fra cola, og sprute såååå jævlig at jeg vasket pc skjermen, og da la alle de andre også merke til det han hadde sagt, alle lo godt.

Lenke til kommentar

Hadde læreren min i bedriftsøkonomi vært like deilig som norsklærerinnen vi hadde på ungdomsskolen så hadde jeg garantert kommentert noe som: "Nei, det er for mørkt i rommet"

 

Læreren i bedriftsøkonomi var ikke en person man køddet med, han kunne kvæle selvtilliten ut av en person på et par sekunder, og med sine 2.10-2.30m så han ut som hulken selv. Folk som gikk på kvaløya vet garantert hvem det er :innocent:

Endret av Bruktbilen
Lenke til kommentar

Var vel i 3 klasse en gang...Vi hadde "Gåte Timen", de som hadde en gåte skulle fortelle den foran klassen. Så kom jeg med: "Hva begynner på P og slutter på ULE?"

 

Kom masse ideer som Pepperkakesmule og div annet...Gjett hva svaret var?

 

Læreren vi hadde da stod med åpen munn og øyer så store som månen. Det eneste hun fikk frem var "Fy F...Når ehhe...ok, fint..." Har ledd av det i ettertid jah :p Men ble mobba gått av klassen etterpå...

Lenke til kommentar

Ok, punkt nummer 3 først. Har du ikke sans for ironi? Du henger og slenger på humor delen av forumet, forstår du ikke sammenhengen med vannstrøm og elektrisk strøm, trur det var ment som  ironi, men hvis ikke, er hu jenta dum.. :roll:

 

Punkt 4, ikke hørt om at skapelsen startet for 4000 år tilbake, kanskje hun hadde noen tanker ifra en KRL time, fra år 0 og gjennom Gamle testamentet var det ca 2000 år da skapelsen ble til.

Men det er det de kristne og jøder trur på, er muslim jeg. Men jeg kan skole for å si det sånn  :thumbup:

 

 

8574011[/snapback]

 

Nei, tror nesten du må fortelle meg hva ironi er du, har verken hørt om ironi eller sarkasme..

 

Dude, jenta var dønn seriøs da hu sa alle disse tingene! skjønner ikke at du kan kommentere saken på den måten du har gjort i det hele tatt, når du verken kjenner personen det var snakk om, meg, eller noen i klassen min!

 

Hun trodde, med hånda på hjertet, at det var noe magisk med elvene siden man ikke fikk støt når man tråkka i dem. (vær så snill å ikke nevn at man kan lage elektrisitet av vannkraft nå, jeg VET man kan det, og at det er vanlig i Norge!)

Ja.. dette kunne vært en vel så artig replikk om hu hadde ment det ironisk også, det skal jeg ikke nekte på!

 

Og når vi kommer til hennes syn på kristendom og religion, syntes hun det (jeg siterer) var "noe piss", noe som førte til at hu var i 1 av 4 KRL timene vi hadde på en bra uke. Hun mente det sånn at siden vi sier vi er i år 2000 kan ikke verden ha eksistert i mer enn 2000 år! og la meg bare få understreke at hun gjorde NARR av kristne og hadde null respekt for prester og whatnot!

 

Anyway

La oss holde oss on topic!

 

Hva er det morsomste noen har sagt i en skoletime? :)

Lenke til kommentar

Ok, punkt nummer 3 først. Har du ikke sans for ironi? Du henger og slenger på humor delen av forumet, forstår du ikke sammenhengen med vannstrøm og elektrisk strøm, trur det var ment som  ironi, men hvis ikke, er hu jenta dum.. :roll:

 

Punkt 4, ikke hørt om at skapelsen startet for 4000 år tilbake, kanskje hun hadde noen tanker ifra en KRL time, fra år 0 og gjennom Gamle testamentet var det ca 2000 år da skapelsen ble til.

Men det er det de kristne og jøder trur på, er muslim jeg. Men jeg kan skole for å si det sånn  :thumbup:

 

 

8574011[/snapback]

 

Nei, tror nesten du må fortelle meg hva ironi er du, har verken hørt om ironi eller sarkasme..

 

Dude, jenta var dønn seriøs da hu sa alle disse tingene! skjønner ikke at du kan kommentere saken på den måten du har gjort i det hele tatt, når du verken kjenner personen det var snakk om, meg, eller noen i klassen min!

 

Hun trodde, med hånda på hjertet, at det var noe magisk med elvene siden man ikke fikk støt når man tråkka i dem. (vær så snill å ikke nevn at man kan lage elektrisitet av vannkraft nå, jeg VET man kan det, og at det er vanlig i Norge!)

Ja.. dette kunne vært en vel så artig replikk om hu hadde ment det ironisk også, det skal jeg ikke nekte på!

 

Og når vi kommer til hennes syn på kristendom og religion, syntes hun det (jeg siterer) var "noe piss", noe som førte til at hu var i 1 av 4 KRL timene vi hadde på en bra uke. Hun mente det sånn at siden vi sier vi er i år 2000 kan ikke verden ha eksistert i mer enn 2000 år! og la meg bare få understreke at hun gjorde NARR av kristne og hadde null respekt for prester og whatnot!

 

Anyway

La oss holde oss on topic!

 

Hva er det morsomste noen har sagt i en skoletime? :)

8607086[/snapback]

 

WTF?!? Du krangler med deg selv! :!:

Lenke til kommentar

Ok, punkt nummer 3 først. Har du ikke sans for ironi? Du henger og slenger på humor delen av forumet, forstår du ikke sammenhengen med vannstrøm og elektrisk strøm, trur det var ment som  ironi, men hvis ikke, er hu jenta dum.. :roll:

 

Punkt 4, ikke hørt om at skapelsen startet for 4000 år tilbake, kanskje hun hadde noen tanker ifra en KRL time, fra år 0 og gjennom Gamle testamentet var det ca 2000 år da skapelsen ble til.

Men det er det de kristne og jøder trur på, er muslim jeg. Men jeg kan skole for å si det sånn  :thumbup:

 

 

8574011[/snapback]

 

Nei, tror nesten du må fortelle meg hva ironi er du, har verken hørt om ironi eller sarkasme..

 

Dude, jenta var dønn seriøs da hu sa alle disse tingene! skjønner ikke at du kan kommentere saken på den måten du har gjort i det hele tatt, når du verken kjenner personen det var snakk om, meg, eller noen i klassen min!

 

Hun trodde, med hånda på hjertet, at det var noe magisk med elvene siden man ikke fikk støt når man tråkka i dem. (vær så snill å ikke nevn at man kan lage elektrisitet av vannkraft nå, jeg VET man kan det, og at det er vanlig i Norge!)

Ja.. dette kunne vært en vel så artig replikk om hu hadde ment det ironisk også, det skal jeg ikke nekte på!

 

Og når vi kommer til hennes syn på kristendom og religion, syntes hun det (jeg siterer) var "noe piss", noe som førte til at hu var i 1 av 4 KRL timene vi hadde på en bra uke. Hun mente det sånn at siden vi sier vi er i år 2000 kan ikke verden ha eksistert i mer enn 2000 år! og la meg bare få understreke at hun gjorde NARR av kristne og hadde null respekt for prester og whatnot!

 

Anyway

La oss holde oss on topic!

 

Hva er det morsomste noen har sagt i en skoletime? :)

8607086[/snapback]

 

WTF?!? Du krangler med deg selv! :!:

8607373[/snapback]

 

haha, det gjør jeg hele tia ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EkRmMDKFIU

Under en diskusjon om astrofysikk i 10ende klasse på ung. skolen klarte ei i klassen å hardnakket benekte at "stjerner" var det samme som ei sol..... "Fordi sola er jo mye større enn stjernene!" *Dunkehodetiveggengjentatteganger*....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...