specnaz91 Skrevet 9. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2007 Har ingen man kollapser i latter av akkurat men har noen dumme: 1. Historielæreren hadde trøbbel med mobilen og sa: likheten med en mobil og en dame er at du må krangle en del med de for å få deg et nummer! 2. Samme historielærer forteller om sine 7 hobbyer: sex og fotball 3. Vi har natur og miljøfagstime på ungdomskolen, Læreren introduserer kapittelet om strøm og elektrisitet da den dummeste jenta i klassen utbryter: hvorfor får man ikke støt når man krysser en elv? det er jo strøm i den! 4. Nok en natur og miljøfagstime.. Klassen og læreren prater ganske løst om forskjellige relevante tema innenfor faget! etterhvert kommer vi inn på emne Dinosaurer... Vi blir enig om at de døde ut for mange millioner år siden, noe vi mistenkte at de fleste tok som en selvfølge! Vel, helt til samme jenta som i punkt 3 utbryter: Hvorfor sier dere at de døde ut for mange millioner år siden da verden bare har eksistert i 2000 år? Ok, punkt nummer 3 først. Har du ikke sans for ironi? Du henger og slenger på humor delen av forumet, forstår du ikke sammenhengen med vannstrøm og elektrisk strøm, trur det var ment som ironi, men hvis ikke, er hu jenta dum.. Punkt 4, ikke hørt om at skapelsen startet for 4000 år tilbake, kanskje hun hadde noen tanker ifra en KRL time, fra år 0 og gjennom Gamle testamentet var det ca 2000 år da skapelsen ble til. Men det er det de kristne og jøder trur på, er muslim jeg. Men jeg kan skole for å si det sånn Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 9. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2007 hehe, har de beste lærerne EVER! De er så slappe *Vi har en russer i klassen, en jente med STOR nese (kaller henne Rådyr ja, rådyret i skogen) Og engang sa den ene læreren "FÅ DEN STORE NESA DE HIT!" I.o.m hu alltdi plaga oss i timen, snudde sg rundt og snakka med andre, og neste gang hu snudde seg, "FÅ DEN FORBANNA NESA DE HIT!" Så tegner han en stor nese på tavla, "SE PÅ DEN!" *Hu russern kommer fra russland smo sagt, og læreren sa en annen gang hu kødda mye, "KOM DEG TILBAKE TIL KONTEINEREN!" *Vi hadde om "Vår identitet" Liksom "Hvem er vi, hvor bor vi, hva skal vi gjøre med livet" i Samfunnskunnskap, og da sier han, "Guttane er best, vi ska bare runke...ehm...ehm... jobbe!" Han sier altid så mye rått xD *En gang ble han så forbanna på russern og 2 faenskapsunger, som han fikk kjeft av andre lærere for, at han sa, "DERE ER NOEN FORBANNA BORTSKJEMTE DRITTUNGER" så begynte alle å le, så sier han "KJEFT DA!... Nå slår vi opp på blablabla side 5, og hold helt kjeft, og les!" Kan komme med fler hvis det trengs! VERDENS BESTE LÆRERE FTW! Lenke til kommentar
Bilge^^ Skrevet 9. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2007 (endret) hmm.. skole time å skole time.. eneste jeg kommer på akkurat nå er da vi hadde muntlig eksamen eller no 3-4 år tilbake.. det var krl.Temaet var gresk mytologi, så jeg fikk spurt.. (læreren +sensor skal egentlig ikke spør men.. fikk 2'er uansett så..) Lærer: "du husker altså ikke navnet på de to største greske gudene. Men hvis vi sammenligner litt med de 2 store norske gudene, hva var det de het da?" Meg: "haha, enkelt, det er jo Are og Odin! :!: 1. Jeg var helt alvorlig 2. Har aldrig sett en sensor le så mye før.. 8572983[/snapback] Haha, og gresk mytologi som er så enkelt. Ikke bare bommet du på hva de het, du bommet også på gresk vs norrøn. 8573205[/snapback] Hva heter de norske? 8573369[/snapback] Er det ikke Tor å Odin da? Edit: DemoniZer; Nei, gresk mytologi er _ikke_ enkelt for alle. Og de var vel norrønne ja, ikke norske =) Endret 9. mai 2007 av Bilge^^ Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 9. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2007 (endret) Punkt 4, ikke hørt om at skapelsen startet for 4000 år tilbake, kanskje hun hadde noen tanker ifra en KRL time, fra år 0 og gjennom Gamle testamentet var det ca 2000 år da skapelsen ble til. Men det er det de kristne og jøder trur på, er muslim jeg. Men jeg kan skole for å si det sånn 8574011[/snapback] Hæ? Er det ikke Tor å Odin da? 8574358[/snapback] Liste over norrøne guder: Balder Brage Forsete Frigg Frøy Frøya Gerd Heimdall Hel Hod Hermod Idunn Loke Nanna Njord Rån Sigyn Siv Skade Skuld Tor Tyr Ull Urd Vale Vale Ve Verdande Vidar Vilje Æge Endret 9. mai 2007 av Skarstad Lenke til kommentar
Snytefant Skrevet 9. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2007 Er det ikke Tor å Odin da? 8574358[/snapback] Liste over norrøne guder: Balder Brage Forsete Frigg Frøy Frøya Gerd Heimdall Hel Hod Hermod Idunn Loke Nanna Njord Rån Sigyn Siv Skade Skuld Tor Tyr Ull Urd Vale Vale Ve Verdande Vidar Vilje Æge 8574522[/snapback] Er det en gud som heter Baksete å eller? :!: Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 9. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2007 I norktimen en dag var læreren borte og vi hadde vikar. Så begynte vikaren å spørre om navna på elevene. Noen få minutter etter at hun har begynt, kommer den siste inn i klasserommet. - Og hva heter du? - Petter Solberg. - Ehm.. Ok? - Du tror meg ikke du! - Jo, jeg tror deg. Ja, han duden i klassen min heter faktisk Petter Solberg. 1 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 9. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2007 Punkt 4, ikke hørt om at skapelsen startet for 4000 år tilbake, kanskje hun hadde noen tanker ifra en KRL time, fra år 0 og gjennom Gamle testamentet var det ca 2000 år da skapelsen ble til. Men det er det de kristne og jøder trur på, er muslim jeg. Men jeg kan skole for å si det sånn 8574011[/snapback] Hæ? 8574522[/snapback] Jeg sier også hæ. Or dessuten gikk det ca 4000 år fra skapelsen til år 0. Så gikk det 2000 år, dermed er verden 6000 år. Lenke til kommentar
Anonym2007 Skrevet 9. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2007 I norktimen en dag var læreren borte og vi hadde vikar. Så begynte vikaren å spørre om navna på elevene. Noen få minutter etter at hun har begynt, kommer den siste inn i klasserommet. - Og hva heter du? - Petter Solberg. - Ehm.. Ok? - Du tror meg ikke du! - Jo, jeg tror deg. Ja, han duden i klassen min heter faktisk Petter Solberg. 8574928[/snapback] hhaahhaha :!: Når jeg gikk på ungdomsskole hadde vi en bussjåfør som het Kurt Nilsen Lenke til kommentar
Prey Skrevet 9. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2007 Snakka om Sør-Amerika på skolen i dag. Læreren spurte: "Hvilket land er et av de største oljeeksportørene i verden? Det ligger nord i Sør-Amerika." Så presterte en jente i klassa å spørre: "Hvor er nord hen da?" Gjett om vi lo :!: Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 9. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2007 Noe lignende skjedde idag. En som sto ved tavla skulle peke på Falklandsøyene for læreren. Han visste ikke hvor de var, forståelig nok, da det var poenget til læreren (forrige elev som hadde hatt foredrag om nettopp Falklandsøyene glemte å si hvor i verden det lå hen). Læreren sa da at det lå like ved Argentina. "Åja" ble det sagt og han dro fingeren over kartet og lette etter Argentina i Asia :!: Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 9. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2007 hehe, har de beste lærerne EVER! De er så slappe *Vi har en russer i klassen, en jente med STOR nese (kaller henne Rådyr ja, rådyret i skogen) Og engang sa den ene læreren "FÅ DEN STORE NESA DE HIT!" I.o.m hu alltdi plaga oss i timen, snudde sg rundt og snakka med andre, og neste gang hu snudde seg, "FÅ DEN FORBANNA NESA DE HIT!" Så tegner han en stor nese på tavla, "SE PÅ DEN!" *Hu russern kommer fra russland smo sagt, og læreren sa en annen gang hu kødda mye, "KOM DEG TILBAKE TIL KONTEINEREN!" *Vi hadde om "Vår identitet" Liksom "Hvem er vi, hvor bor vi, hva skal vi gjøre med livet" i Samfunnskunnskap, og da sier han, "Guttane er best, vi ska bare runke...ehm...ehm... jobbe!" Han sier altid så mye rått xD *En gang ble han så forbanna på russern og 2 faenskapsunger, som han fikk kjeft av andre lærere for, at han sa, "DERE ER NOEN FORBANNA BORTSKJEMTE DRITTUNGER" så begynte alle å le, så sier han "KJEFT DA!... Nå slår vi opp på blablabla side 5, og hold helt kjeft, og les!" Kan komme med fler hvis det trengs! VERDENS BESTE LÆRERE FTW! 8574270[/snapback] Njavel ja. Ville kalt det der for plaging fra lærerens side. Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 10. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2007 Mobbet av lærer Tenk hvis DU hadde vært russeren! Hvordan hadde du følt deg, da? Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 10. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2007 *snip* Er det ikke Tor å Odin da? 8574358[/snapback] Liste over norrøne guder: Balder Brage Forsete Frigg Frøy Frøya Gerd Heimdall Hel Hod Hermod Idunn Loke Nanna Njord Rån Sigyn Siv Skade Skuld Tor Tyr Ull Urd Vale Vale Ve Verdande Vidar Vilje Æge 8574522[/snapback] Du har nevnt "Vale" 2 ganger, og utelatt Odin. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Balder den mildeste og vakreste av gudene; ved Lokes list drept av sin bror Hod med en pil av misteltein Brage skaldekunstens gud Forsete rettferdighetens gud Frigg Odins hustru Frøy fruktbarhetsgud; eier av det magiske skip «Skibladner» Frøya kjærlighetens og fruktbarhetens gudinne Gerd Frøys hustru; av jotunslekt Heimdal gudenes vokter, som foran Ragnarok blåser i sin lur Gjallarhornet Hel dødsrikets gudinne Hod Balders blinde bror Idun Brages hustru; forvalter de epler som gir gudene evig ungdom Loke æsenes svikefulle følgesvenn; av jotunslekt Nanna Balders hustru Njord vindenes og sjøfartens gud, også fruktbarhetsgud Odin Allfader, gudenes og menneskenes herre; visdommens gud med ravnene Hugin og Munin som speidere; opptar falne krigere til sin bolig Valhall; rir på hesten Sleipner som har åtte ben Ran Ægirs hustru og havets gudinne Sigyn Lokes hustru Siv Tors hustru Skade Njords hustru Skuld en av de tre nornene Tor tordenens gud med hammeren Mjølner, den fremste kriger blant æsene Tyr seierens gud Ull bueskytingens og skiløpingens gud Urd en av de tre nornene Vale Odins sønn og Balders hevner Ve Odins bror Verdandi en av de tre nornene Vidar Odins sønn, som ved Ragnarok skal hevne farens død Vile Odins bror Ægir havets gud Lenke til kommentar
Strongbow Skrevet 10. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2007 - Det er ikke så nøye så lenge det er perfekt Visdomsord fra historielæreren min Lenke til kommentar
Myst Skrevet 10. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2007 Artige historier her skjedde ikke så mye i løpet av skoletiden min, men husker ett tilfelle der jeg selv la gullegget. Det var på ungdomsskolen, 9. tror jeg, vi hadde nynorsk forelesning og vi gikk gjennom entall og flertall av substantiver. Omsider ble jeg spurt, om "en flaske". Jeg begynte med god selvtillit, "en flaske, flaskar, flaskene ...." så så læreren rart på meg og spurte "Har du boken oppe?" og jeg utbrøt "Hvilken bok?!" Alle fikk seg en god latter etter den kommentaren, siden høydepunktet var at jeg faktisk hadde boken oppe foran meg, med eksempelet "flasker" Det var flaut det. Vi hadde også noen sære lærere på VGS, men det er off topic. Lenke til kommentar
Lars! Skrevet 10. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2007 Omsider ble jeg spurt, om "en flaske". Jeg begynte med god selvtillit, "en flaske, flaskar, flaskene ...." så så læreren rart på meg og spurte "Har du boken oppe?" og jeg utbrøt "Hvilken bok?!" Alle fikk seg en god latter etter den kommentaren, siden høydepunktet var at jeg faktisk hadde boken oppe foran meg, med eksempelet "flasker" Det var flaut det. 8579491[/snapback] Hadde du boka oppe når du bøyer det så feil? Lenke til kommentar
simzERK Skrevet 10. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2007 En jente i klassen min sa '' Går det ann å få tanna ut av ledd? '' Lenke til kommentar
EspenFe Skrevet 10. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2007 En gutt i klassen min sa(han er alltid morsom og like sur) : Per, fingre du no ?? :!: Lenke til kommentar
Myst Skrevet 10. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2007 Omsider ble jeg spurt, om "en flaske". Jeg begynte med god selvtillit, "en flaske, flaskar, flaskene ...." så så læreren rart på meg og spurte "Har du boken oppe?" og jeg utbrøt "Hvilken bok?!" Alle fikk seg en god latter etter den kommentaren, siden høydepunktet var at jeg faktisk hadde boken oppe foran meg, med eksempelet "flasker" Det var flaut det. 8579491[/snapback] Hadde du boka oppe når du bøyer det så feil? 8580788[/snapback] Hehe ja, men det visste ikke jeg i begynnelsen da. Det var først da jeg så ned på boka at jeg skjønte at jeg hadde driti på draget Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 11. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2007 Jeg dumma meg ganske godt ut jeg også en gang jeg skulle fremføre noe om Golfkrigen i en engelsktime på videregående. Jeg omtalte FN konsekvent som FN. Det gikk opp for meg etterpå og det irriterer meg enda, selv om det er 10 år siden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå