Lakus Skrevet 26. april 2007 Rapporter Del Skrevet 26. april 2007 Læreren står og lister opp skolens regler, han legger spesielt vekt på innholdet i skolens skap, det og følge med i timen, møte opp i timen, og ikke høre på musikk/gjøre andre tin i timen. Elev 1: Er det lov til og ha en stokk med snus i skole-skapene? Lærer: Nei, alkohol og andre slike ting er ikke tillat og oppbevare i skolens skaper. Elev 2: Ka med en Kartong røyk da? Lærer: Hørte du ikke hva jeg sa? Elev 2: Nei, for eg hadde musikk på skjønnar du... Ble mange håpløse blikk der ja Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 27. april 2007 Rapporter Del Skrevet 27. april 2007 Altså, da er du bare dum.. det er ikke verre enn som så. Uansett, hva skal du med så mye greier på skolen etter? Oppbevar det hjemme. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 27. april 2007 Rapporter Del Skrevet 27. april 2007 Det var jo ikke meg da? Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 27. april 2007 Rapporter Del Skrevet 27. april 2007 Beklager, var ikke meningen at du skulle tolke det slik. Var ment til personen i historien. Lenke til kommentar
Chri3tian Skrevet 27. april 2007 Rapporter Del Skrevet 27. april 2007 Denne er bra Hørt fra eks'en min, fra internatskolen hennes: Smartassen skulle liksom drite ut en fyr, og vedkommede skulle komme med en kjapp reply. Noe som .ikke. ble helt vellykket "Det lukter kuk her, har du prompa Eirik? - Nei, jeg rapa" (øøøøh?? = hysterisk latter fra klassen) Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 27. april 2007 Rapporter Del Skrevet 27. april 2007 "Det lukter kuk her, har du prompa Eirik?- Nei, jeg rapa" (øøøøh?? = hysterisk latter fra klassen) Haha, sjeldent jeg ler av noe som helst på nett, men denne fikk meg til og le litt ja ^^ Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 27. april 2007 Rapporter Del Skrevet 27. april 2007 Nei, nei og atter nei. Owned kan brukes når en person blir "eid" av en annen, han kan tape i et spill, eller bare få en av sine uttalselser motbevist eller latterliggjort. 7979663[/snapback] Dette er kanskje litt gammelt, og kjeempe oftopic, Men Han "EIDE" jo seg selv da.. Hvis dere tenker litt Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 27. april 2007 Rapporter Del Skrevet 27. april 2007 Jeg eier meg selv ogsa, ingen bestemmer over meg.. hva da? Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 27. april 2007 Rapporter Del Skrevet 27. april 2007 Jeg eier meg selv ogsa, ingen bestemmer over meg.. hva da? 8484998[/snapback] Ha........ha...........ha......... vent nå litt, hva var det jeg lo av? Lenke til kommentar
Vidar Busk Skrevet 28. april 2007 Rapporter Del Skrevet 28. april 2007 vi har en lærer på skolen min..han er så genial Vi hadde om de forskjellige kjønnene på skolen. "Altså..nå slår dere opp på side 163 i boken deres! Hva ser dere der?" [Elev: En penis?] "Ja, helt korrekt! Der ser dere en erigert pikk! Trenger vi å gå dypere inn på dette?" Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 28. april 2007 Rapporter Del Skrevet 28. april 2007 (endret) En venn i klassen hadde lært seg en ny setning på spansk: Te quiero puta. Dette trodde han betydde "Jeg elsker horer", men egentlig betyr det "Jeg elsker deg, hore". Han skulle nå brife litt og den forrige spansk-læreren vår kommer inn i klasserommet (vi hadde friminutt). Han roper ut: "Te quiero puta!". Læreren blir veldig sur og truer med å fortelle det til klasseforstander Endret 28. april 2007 av Judofyr Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 28. april 2007 Rapporter Del Skrevet 28. april 2007 vi har en lærer på skolen min..han er så genial Vi hadde om de forskjellige kjønnene på skolen. "Altså..nå slår dere opp på side 163 i boken deres! Hva ser dere der?" [Elev: En penis?] "Ja, helt korrekt! Der ser dere en erigert pikk! Trenger vi å gå dypere inn på dette?" 8492819[/snapback] Vi har også en kul norsklærer. Ei økt, 2 x 45 min, så ble det litt kjedelig det han pratet om, og de fleste falt bort, og interesserte seg i andre ting. Jeg var en av få som faktisk fulgte med. Husker ikke hva vi pratet om, men så sier læreren "Hvis jeg nå sier kuk, så følger alle med" å det ble helt stilt! Haha som jeg lo. Han la heller ikke trykk på "kuk" eller noe. Morsomt med kule lærere. Lenke til kommentar
Anonym2007 Skrevet 29. april 2007 Rapporter Del Skrevet 29. april 2007 Læreren spurte om hvor mye vi hadde igjen å gjøre på prosjektet. Da presset en i klassen fram noe som var litt morro ^^ Lærer: Gruppe 3, hvor langt har dere kommet? Elev: Vel, vi har mye å gjøre, eller, vi har ikke mye vi har litt. Altså, vi har mindre mye å gjøre. Passa jævlig bra da. Og personen som sa det er ganske morsom til vanlig da.. Lenke til kommentar
magnus90 Skrevet 30. april 2007 Rapporter Del Skrevet 30. april 2007 En venn i klassen hadde lært seg en ny setning på spansk: Te quiero puta. Dette trodde han betydde "Jeg elsker horer", men egentlig betyr det "Jeg elsker deg, hore". Han skulle nå brife litt og den forrige spansk-læreren vår kommer inn i klasserommet (vi hadde friminutt). Han roper ut: "Te quiero puta!". Læreren blir veldig sur og truer med å fortelle det til klasseforstander 8494264[/snapback] tør jeg å gjette på at vennen din har hørt litt på Rammstein? (men ikke sett på oversettelsen av teksten som ligger på herzeleid.net) Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 3. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2007 Noen i klassen min drev og kødda i mattetimen mens læreren underviste. Så snudde læreren seg mot de. "Nå er dere veldig slakke i bønna!" "Slakke i bønna"? Hva faen liksom? Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 3. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2007 Når den dummeste og værste fjortizzjenta i klassen spurte om de gamle bøkene våres skal bli sendt til de fattige, så begynner hun nesten å gråte da alle begynner å le. Hun er tragisk Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 3. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2007 Kom akkurat på hva en i klassen min sa en gang i engelsktimen. Vi skulle finne ut hva diverse elektrisk utstyr ble kalt på engelsk. Da vi var på rekkeklemmer/sukkerbit satt vi litt fast og visste ikke hva det ble kalt. Så kødder en i klassen min og kommer med "Sugarbite!". xD Lenke til kommentar
Namek Skrevet 3. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2007 Lærern vår pleier å rope: HAR DERE MUNNDIARE?!?!?! Lenke til kommentar
nets Skrevet 4. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2007 (endret) Jeg sitter å ler meg skakk av stolen her kl halv 3 om natta, keep it up! Husker ikke noen spesifikke situasjoner, men husker at det var en god del lignende situasjoner fra min tid på barne/ungdomskole ^^ Endret 4. mai 2007 av Nets Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 4. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2007 Husker mattelærern vår ble så SYKT sur på en elev at han sa "Nå skal du trekke de følehorna dine til deg!" HVA FAEN lissom? Og ei anna lærer vi har, begynte å vaske seg under armene midt i en time Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå