HansErik Skrevet 22. april 2007 Rapporter Del Skrevet 22. april 2007 Hmm, er det bare jeg som synes den 2FY oppgaven er litt artig? Utmerket oppgave for å illustrere Newtons lover om kraft og motkraft, men det er bare min mening... Beklager OT Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 22. april 2007 Rapporter Del Skrevet 22. april 2007 i en engelsktime en gang: En i klassen som heter kim bruker å ligge å "sove" på pulten sin hele tida. En gang skulle vi høre på et eventyr eller noe på engelsk da lærerern vår sa: "Then we can all take Kim´s favorite position" En som satt framfor sa da "Doggy style!" Lenke til kommentar
Ikea92 Skrevet 23. april 2007 Rapporter Del Skrevet 23. april 2007 Kommer aldri over den gang i 6. klasse, da jeg nynnet på den amerikanske nasjonalsangen, så endte jeg ute på gangen. Hrmfr. Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 23. april 2007 Rapporter Del Skrevet 23. april 2007 Kommer aldri over den gang i 6. klasse, da jeg nynnet på den amerikanske nasjonalsangen, så endte jeg ute på gangen. Hrmfr. 8451947[/snapback] Sto og hylte den russiske i norsk historie time. Ikke så populært. Lenke til kommentar
magu2og90 Skrevet 23. april 2007 Rapporter Del Skrevet 23. april 2007 i en engelsktime en gang: En i klassen som heter kim bruker å ligge å "sove" på pulten sin hele tida. En gang skulle vi høre på et eventyr eller noe på engelsk da lærerern vår sa: "Then we can all take Kim´s favorite position" En som satt framfor sa da "Doggy style!" 8448495[/snapback] GEnialt :!: Lenke til kommentar
Bushmills Skrevet 23. april 2007 Rapporter Del Skrevet 23. april 2007 (endret) for en stund siden... Jente1: Hvor lenge er det til sommerferien? Jente2: 3 måneder. Jente1: 1? Jente2: 3! Jente1: 1? Jente2: 3!! Jente1: 1? Alle i kor: 3! Helt alvorlig .. :!: Endret 23. april 2007 av Bushmills Lenke til kommentar
Ikea92 Skrevet 23. april 2007 Rapporter Del Skrevet 23. april 2007 Kommer aldri over den gang i 6. klasse, da jeg nynnet på den amerikanske nasjonalsangen, så endte jeg ute på gangen. Hrmfr. 8451947[/snapback] Sto og hylte den russiske i norsk historie time. Ikke så populært. 8452086[/snapback] Konklusjon: Ikke syng på andre nasjonalsanger enn den norske Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 23. april 2007 Rapporter Del Skrevet 23. april 2007 Jente i klassen: Huff, det er så kaldt her. Hva med å bare ta på seg en jævla genser? Jeg har INGEN problemer med varmen. Annen jente i klassen: Hvorfor kan vi ikke bare rive ned hele skolen og bygge en ny? Jeg liker det ikke her. At det går an å bli så blond. Vi lever ikke i barbieverden. Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 23. april 2007 Rapporter Del Skrevet 23. april 2007 Er veldig mange som sier "Nå er det kaldt, her".. Skikkelig irriterende. Vil de at vi skal lukke vinduene kan de vel si det? Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 23. april 2007 Rapporter Del Skrevet 23. april 2007 Er veldig mange som sier "Nå er det kaldt, her".. Skikkelig irriterende. Vil de at vi skal lukke vinduene kan de vel si det? 8452384[/snapback] Irriterte meg ofte grønn når folk sa "kan vi lukke vinduet, det er så kaldt her?" og jeg sitter ved siden av det vidåpne vinduet i shorts og t-skjorte og svetter. Kunne vel like greit sagt: "Jeg fryser, og hvis jeg må ha på meg en genser så får jeg ikke vist frem puppene mine, så kan dere andre vennligst kokes for min del?" Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 23. april 2007 Rapporter Del Skrevet 23. april 2007 Får ikke engang snakke med noen på expert, der er jo så himla trege. 8394940[/snapback] Ja altso.. Naa jobber jeg paa Expert da. Det KAN ha noe med at nesten alle kunder er dumme paa ting dei skal kjope, derfor spor dei ganske mykje.. Det tar tid. Hadde alle kunder vist hva dei skulle ha saa hadde vi ikke trengt aa hjulpet.. Lenke til kommentar
Ikea92 Skrevet 23. april 2007 Rapporter Del Skrevet 23. april 2007 Jente i klassen: Huff, det er så kaldt her. Hva med å bare ta på seg en jævla genser? Jeg har INGEN problemer med varmen. Annen jente i klassen: Hvorfor kan vi ikke bare rive ned hele skolen og bygge en ny? Jeg liker det ikke her. At det går an å bli så blond. Vi lever ikke i barbieverden. 8452347[/snapback] Venn: Vi skal brenne skolen Rektor: Nei, gud du får gjøre noe bedre enn det.. Venn: ... Rektor: Eller du kan godt brenne skolen, for da får vi ny :!: Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 23. april 2007 Rapporter Del Skrevet 23. april 2007 På skolen i dag skulle ei jente i klassen min søke på noe på youtube, hun skulle opprinnelig søke etter ''Boomerang'', men istedet skrev hun ''Boobrang'' Var ganske morsomt Lenke til kommentar
Jake_Follow Skrevet 23. april 2007 Rapporter Del Skrevet 23. april 2007 Har ingen man kollapser i latter av akkurat men har noen dumme: 1. Historielæreren hadde trøbbel med mobilen og sa: likheten med en mobil og en dame er at du må krangle en del med de for å få deg et nummer! 2. Samme historielærer forteller om sine 7 hobbyer: sex og fotball 3. Vi har natur og miljøfagstime på ungdomskolen, Læreren introduserer kapittelet om strøm og elektrisitet da den dummeste jenta i klassen utbryter: hvorfor får man ikke støt når man krysser en elv? det er jo strøm i den! 4. Nok en natur og miljøfagstime.. Klassen og læreren prater ganske løst om forskjellige relevante tema innenfor faget! etterhvert kommer vi inn på emne Dinosaurer... Vi blir enig om at de døde ut for mange millioner år siden, noe vi mistenkte at de fleste tok som en selvfølge! Vel, helt til samme jenta som i punkt 3 utbryter: Hvorfor sier dere at de døde ut for mange millioner år siden da verden bare har eksistert i 2000 år? 5. Ungdomskolen igjen.. vi har besøk av en tidligere kriminell som nå har valgt å ta skjeen i den andre hånda og holde foredrag på skolene om hvor ille det kriminelle liv er.. Han forteller mange spennende og til tider ubehagelige historier fra livet hans. Etter en stund forteller han om hvordan han en gang hadde blitt torturert med en skrutrekker som de hadde brukt til å borre gjenna kneskålene hans, Jenta fra punkt 3 og 4 spør helt alvorlig: Gjorde det vondt? 6 Engelsklærern min fortalte om elev som skrev "he foxed down the ladder" da han skulle skrive "han rev ned stigen", dette kan seff være en vandrehistorie da... Vel det var alt jeg hadde, ha en fin dag/natt videre folkens! 1 Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 23. april 2007 Rapporter Del Skrevet 23. april 2007 En gutt i klassen min gir mer eller mindre faen i skolen,så kommer læreren bort til han: Lærer: "per" nå må du jobbe... "per" Nei gidder ikke lærer går å snur seg: Horfor er du egentlig her?! "per" : Hvorfor er du her?!? du er så gammal! :!: 1 Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 24. april 2007 Rapporter Del Skrevet 24. april 2007 En jente i klassen min, var foresten blond, kom med et teit spørsmål i norsktimen en gang. vi drev å sorterte dyr, da hun plutselig spurte om flodhesten var en fisk... Lenke til kommentar
Thakiti Skrevet 24. april 2007 Rapporter Del Skrevet 24. april 2007 Er det veldig mange dume jenter ute og går?, du får liksom følesen av det ved og lese nedover her... jaja, har jo ei i klassen min som kom opp på skolen igjen etter og ha kjøpt seg mat og sa at det spøkte på doen, alle sammen begynte jo selvsagt og le, men hun står der og sier: Det er sant! det spøker på doen! Kansje litt mer alvorlig dette da men det er samme jenta som hadde problemer med nyrene (operert 3 ganger eller noe nå tror jeg), etter første gang hun var hos legen så sa hen at hun skulle ha på seg varme klær, det skulle visst hjelpe litt (dette var i fjor høst). Men neida, det var ikke før i VÅR når det var begynt og bli varmt at hun begynte op ta på litt varme klær, etter den tredje operasjonen Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 24. april 2007 Rapporter Del Skrevet 24. april 2007 Ei jente i klassen min spørte om "det var tirsdag på torsdag?" Litt trøtt den dagen var hu Lenke til kommentar
Lars! Skrevet 24. april 2007 Rapporter Del Skrevet 24. april 2007 (endret) I dag klarte eg å seie: «Kva dato fell den 17. mai på?». Eg meinte sjølvsagt: «Kva dag fell den 17. mai på?». Her er nokre episodar: 1. Ungdomsskulen: Ein lærar med måne byrja å kjæfte på ein gut med langt hår. Dei to hadde eit ganske anstrengt forhold. Guten seier: «Kva har du i mot meg? Er det det at eg har så mykje hår?». 2. VK1: «Kva betyr 'wohnung'?», «Kva kjønn har blå?», «Eg skjøner ikkje kva 'restaurieren' betyr!», alt frå same, glupe fyren. 3. Ungdomsskulen: Ein lærar går bort til ein elev som ikkje har tatt opp bøkene sine (det hadde gått om lag 75 minutt av dobbelttimen då). Så spør ho: «Kvifor har du ikkje tatt opp bøkene dine?». Han svarar: «Eg hadde ikkje blyant.» 4. VK1: Krangling om kven som lagar størst kebab i byen: «Min mor slår din mor på storleiken!». 5. GK Etter å ha ignorert reingjeringspersonalets anmodningar om å halde klasserommet reint skreiv dei til slutt på tavla: «Om de ikkje ryddar klasserommet sluttar me å vaska det». Ved siden av skreiv ein i klassen: «Om de sluttar å vaska detta klasserommet tek eg kontakt med innvandringsmyndighetene». Det er det eg kjem på no i farten. Endret 24. april 2007 av Lars89 1 Lenke til kommentar
QBab Skrevet 24. april 2007 Rapporter Del Skrevet 24. april 2007 Haha, den siste var ikkje dum. :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå