Gå til innhold

hva er det morsomste noen har sagt i en skoletime?

Nixax

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

har en god en som læreren gjorde.

vi har en norsklærer som ikke akurat er den personen med størst teknisk innsikt.

det var en dag her i høst at norsklæreren skulle vise oss noe på overhead men så fikk hun ikke fokusert bildet for hun fant tydelig vis ikke det hjulet på siden av overheaden. så hun spurte klassen om hva hun måtte gjøre og vi sa at hun måtte slå den av og på for det var autofokus på den. og læreren gikk fem på og gjorde det. men bildet ble ikke bedre så hun prøvde 3 ganger til og hele klassen satt å gapskratta i et kvarter før hun bare gikk. og vi så henne ikke før neste norsktime en uke senere.

Lenke til kommentar
7. Klasse:

Læreren spør hvem som styrtet flyet i USA den 11. september

****** svarer: Presidenten.

klassen flirer seg ihvel mens ****** sitter og forstår ingenting

8438640[/snapback]

Tror ikke læreren deres er så lur heller, jeg. For det første var det tre fly, og ingen kan vite akkurat hvem som styrte hvert av dem.

Lenke til kommentar

Hadde matte tentamen på fredagen :/

Jeg duger ikke til matte, fikk gjort kanskje 25% av prøven.

Den siste oppgaven syntes jeg var både vanskelig og unødvendig.

Oppgave 25 "Se på Konstruksjonen av Lavoen på side 3, hvordan ville du forklart en venn over telefonen hvordan han setter opp en lavo?"

1. Lykke til

Lenke til kommentar
Hadde matte tentamen på fredagen :/

Jeg duger ikke til matte, fikk gjort kanskje 25% av prøven.

Den siste oppgaven syntes jeg var både vanskelig og unødvendig.

Oppgave 25 "Se på Konstruksjonen av Lavoen på side 3, hvordan ville du forklart en venn over telefonen hvordan han setter opp en lavo?"

1. Lykke til

8443549[/snapback]

DUmme oppgaver... har mange av de. Burde startet en ny trad.

Odd Bob Kare Jonny.

Odd Bob har et eget fly. En gang skulle han transportere høns fra Tromsø til Svalbard. Han skulle faa betalt per høne og ville tjene sa mye som mulig. Odd Bob er smart, sa han gav en av passasjerene rabatt pa reisen mot at hun banket pa hønseburene ved starten. Da ville hønene, eller ihvertfall en god del av dem, holde seg pa vingene, og flyet ville bli lettere og komme opp i luften selv med stor overlast, tenkte Odd Bob. For a vaere pa den sikre siden ringte han deg rett før starten. Hva sa du til ham?

Leik ....

#1 jeg kjenner ingen som heter Odd Bob

#2 Du er ikke smart!

#3 Hvordan fikk du telefon nummeret mitt?

#4 Tromsø til Svalbard?

#5 *trykke pa send opptattsignal-knappen*

Lenke til kommentar
Odd Bob har et eget fly. En gang skulle han transportere høns fra Tromsø til Svalbard. Han skulle faa betalt per høne og ville tjene sa mye som mulig. Odd Bob er smart, sa han gav en av passasjerene rabatt pa reisen mot at hun banket pa hønseburene ved starten. Da ville hønene, eller ihvertfall en god del av dem, holde seg pa vingene, og flyet ville bli lettere og komme opp i luften selv med stor overlast, tenkte Odd Bob. For a vaere pa den sikre siden ringte han deg rett før starten. Hva sa du til ham?

jeg hadde tatt frem lighteren og brent den oppgaven i klasserommet hadde jeg fått den! :hrm:

Lenke til kommentar

Han ba en av passasjerene. Hvem sa jeg skulle sitte på? Kanskje han ringte for å si farvel. Han er jo smart...

Om det er feil så er jeg ikke hunkjønn siden Odd Bob tydeligvis er en kåt jævel som vil gi rabatt til en kvinnelig passasjer. Mens han er igang kan han jo tilby andre tjenester mot rabatt? :innocent:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...