Anonym2007 Skrevet 5. april 2007 Rapporter Del Skrevet 5. april 2007 Jeg vet hvordan det uttales. Men når man skriver det, så blir det tolket feil. Så EOD om det der. Next: Funny skoletime Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 7. april 2007 Rapporter Del Skrevet 7. april 2007 Dette er faktisk en sann histore fra hjembygda mi. Det var engelsktime og en av elevene fikk i oppgave å oversette setningen: Hurtigruta gikk på grunn utenfor Flekkefjord. Setningen ble oversatt til: The Fast Window went on reason outside Spotsfjord 7990271[/snapback] Jeg tipper at det er en sann skrøne fra hjembygda di. Versionen jeg har hørt er: Hurtigruta gikk på grunn på Sortland. The speedy window went on reason on the black country. Lenke til kommentar
krigsnaut Skrevet 8. april 2007 Rapporter Del Skrevet 8. april 2007 (endret) Jeg har hørt: Hurtigruta gikk på grund ved helgeland The fast square went on cause by the weekend country. edit: staving Endret 8. april 2007 av krigsnaut Lenke til kommentar
jahas Skrevet 8. april 2007 Rapporter Del Skrevet 8. april 2007 legger ut denne på nytt, i HUMOR linken den forrige ble lukket 7976698[/snapback] Ei i klassen på ungdomsskolen presterte å spørre en lærer; " **** er Spania et land?" Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 8. april 2007 Rapporter Del Skrevet 8. april 2007 Jeg har hørt: The fast window went on reason on the black country. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 8. april 2007 Rapporter Del Skrevet 8. april 2007 Og The big thing does a wooden roof. Stortinget gjør et vedtak. Lenke til kommentar
krigsnaut Skrevet 8. april 2007 Rapporter Del Skrevet 8. april 2007 Jeg hørte den som Stortinget gjorde et vedtak. The large stuff earthed a firewood roof. Lenke til kommentar
-H- Skrevet 8. april 2007 Rapporter Del Skrevet 8. april 2007 (endret) slutt på vandrehistorier og kom med flere gullkorn fra skolen har en fra 8.: en som gikk i klassen da (han har slutta) var litt.. merkelig... vi kalte han bare "Molle" uansett.. mattelæreren vår drev med noe greier på tavla, og så spør han "Molle": "Si et tall mellom 3 og 7 (eller noe sånt, husker ikke helt nøyaktig)" molle tenker seg om litt før han sier: "12" :!: ohh som vi lo! samma karen, også i 8. : vi fant ham på huska til en nabobarnehage, der han satt å skreik noe som kunne minne om en litt falsk opera Endret 8. april 2007 av -H- Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 12. april 2007 Rapporter Del Skrevet 12. april 2007 Gullkorn fra dagens n&m time om kroppen: "Har man to lunger"!? :!: Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 12. april 2007 Rapporter Del Skrevet 12. april 2007 Gullkorn fra dagens n&m time om kroppen: "Har man to lunger"!? :!: Spørsmålet er heller: Hvorfor har man to lunger? Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 12. april 2007 Rapporter Del Skrevet 12. april 2007 Noen som vet svaret? Jeg har aldri tenkt over om det finnes noen grunn.. hensiktsmessig mtp. plass kanskje? Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 12. april 2007 Rapporter Del Skrevet 12. april 2007 (endret) Backup Raid 1 også gir det jo også egentlig dobbel ytelse. Hvis vi feks må løpe fra en sabeltanntiger Endret 12. april 2007 av Ståle Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 12. april 2007 Rapporter Del Skrevet 12. april 2007 Backup Raid 1 også gir det jo også egentlig dobbel ytelse. Hvis vi feks må løpe fra en sabeltanntiger Backup... ok Men en stor vill evel vært like bra med tanke på ytelse? Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 12. april 2007 Rapporter Del Skrevet 12. april 2007 Men en stor vill evel vært like bra med tanke på ytelse? 8367936[/snapback] For å ikke tenke på plass. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 12. april 2007 Rapporter Del Skrevet 12. april 2007 (endret) Nei.. tenk overflate |----- | | ------| | | | | | | | | |____| |____| eller bare | | | | | | |___________| omgz0rs Endret 12. april 2007 av Ståle Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 12. april 2007 Rapporter Del Skrevet 12. april 2007 (endret) Siste dagen før påskeferien så fikk vi lov til å gå litt tidligere, klokka nærma seg 2 og så sier en kompis av meg "Kan vi gå nå sånn at vi rekker 2-bussen?" også smeller det fra læreren "Når går 2-bussen da?" Hele klassen lo så mye at vi ikke rakk den bussen _________________ Også noen ganger pleier jeg å si "mhm" for vær eneste setning læreren sier. Endret 12. april 2007 av Dofty Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 12. april 2007 Rapporter Del Skrevet 12. april 2007 Det var snakk om "den tredje verden", og da måtte det selvfølgelig komme en kommentar... "Finnes det flere verdener?!!??" Ikke bra Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 12. april 2007 Rapporter Del Skrevet 12. april 2007 Ikke akkurat i timen, men på klassetur. Vi hadde nettopp parkert bussen i Berlin, og læreren sa at man måtte gå minst tre og tre sammen. Ved siden av meg satt det to jenter som visstnok skulle gå sammen, alene. Hun ene roper rimelig høyt: "Ååååeh! Hvorfor må vi gå tre og tre sammen!? Det skjer jo aldri noe med oss uansett!" Morsom som jeg er ( ) sier jeg: "Det sa jødene også før de døde.." Det morsomme var vel egentlig at studieturen var kombinert med besøk i fangeleirene for jøder, Auschwitz, Sachsenhausen og Birkenhau, eller hva de nå heter.. Hehe.. Lenke til kommentar
Gaston Skrevet 13. april 2007 Rapporter Del Skrevet 13. april 2007 Ble fortalt i klassen at noen jenter ikke får mensen før de er 17. Da spretter det opp en i klassen og helt seriøst sier, Jeg håper jeg ikke får mensen før jeg er 17. Han var kurder Den samme personen så at det sto "Torbjørn suger maks" på tavla da han spurte: Hvem er Max? Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 13. april 2007 Rapporter Del Skrevet 13. april 2007 Ble fortalt i klassen at noen jenter ikke får mensen før de er 17. Da spretter det opp en i klassen og helt seriøst sier, Jeg håper jeg ikke får mensen før jeg er 17. Han var kurder Den samme personen så at det sto "Torbjørn suger maks" på tavla da han spurte: Hvem er Max? 8374195[/snapback] Gullkorn! "Hvem er max?" *peke* Han der borte.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå