Svigermors drøm Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Vi hadde om seksualitet i naturfagen da en kvinnelig lærer kommer inn og snakker om våte drømmer for gutter. Hun sier at det kommer litt sæd ut men dette er helt normalt. Så sier klassens tulling " ja heldigvis " ... 5 Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Var en elev som fikk et spørsmål. Det lyder slikt Lærer: Stig Jone, hva er egentlig politikk? Stig Jone: Ja det skal være øøøø *tenker* Stig Jone: et LAND!!!!? Lærer: Det der må være den største bommen du har gjort *læreren ler mens klassen ler enda mer* :!: Lenke til kommentar
TMB Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Vi hadde om seksualitet i naturfagen da en kvinnelig lærer kommer inn og snakker om våte drømmer for gutter. Hun sier at det kommer litt sæd ut men dette er helt normalt. Så sier klassens tulling " ja heldigvis " ... Nå datt jeg nesten av stolen i latter. 5 Lenke til kommentar
Populært innlegg Chrissi Skrevet 7. mars 2012 Populært innlegg Del Skrevet 7. mars 2012 Vi hadde engelsk tentamen til jul i tiendeklasse og det var helt stille i timen. En jente i klassen min (som ikke er kjent for å være veldig skarp) rakk da opp hånden og læreren gikk bort til henne. Siden det var så stille kunne alle høre hva hun spurte om: "hva er bacon på engelsk?" Klassen gikk fra dyp konsentrasjon til latterutbrudd på et øyeblikk 23 Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Den fikk meg til å tenke på mattetentamen i niendeklasse. Var helt stille til den ene jenta forran meg rekker opp hånda, som er helt norsk, og spør "Kan jeg bruke ordbok?" 6 Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Hadde en litt spesiell mattelærer på ungdomsskolen. I en mattetime spør han "er det noen her som har harddisk med plass til mer enn 1 TB? Jeg og fire-fem andre rekker opp hånda. Da sier han "ja, det er nerdete". Komisk 9 Lenke til kommentar
Populært innlegg SuperSjantis Skrevet 8. mars 2012 Populært innlegg Del Skrevet 8. mars 2012 Jeg liker litt svart humor, og deler det med én annen i klassen. Det var et par uker etter 22.juli i fjor, og læreren sa at han ikke ville høre om "han som ikke skal nevnes med navn". Jeg fikk selvfølgelig et innfall og svarte "Voldemort?" mens jeg prøvde å se litt tilbakestående ut. Han andre i klassen lo høyt, mens læreren og alle de andre ble "fornærmet". Pingler! 32 Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Jeg liker litt svart humor, og deler det med én annen i klassen. Det var et par uker etter 22.juli i fjor, og læreren sa at han ikke ville høre om "han som ikke skal nevnes med navn". Jeg fikk selvfølgelig et innfall og svarte "Voldemort?" mens jeg prøvde å se litt tilbakestående ut. Han andre i klassen lo høyt, mens læreren og alle de andre ble "fornærmet". Pingler! Off-topic, men du vet at regjeringer i hele verden alltid skylder på spill når noe slikt skjer? Ja, så da fant jo jeg ABB sin Facebook, og laget en meme der jeg måtte være en terrorist siden han spilte disse spillene. Eller var det siden begge likte Dexter? Uansett... Du er ikke alene om slik humor. Artige.no så ikke min humor i det. Så merket jeg alle flaggene der dagen etterpå... 1 Lenke til kommentar
SuperSjantis Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Off-topic, men du vet at regjeringer i hele verden alltid skylder på spill når noe slikt skjer? Ja, så da fant jo jeg ABB sin Facebook, og laget en meme der jeg måtte være en terrorist siden han spilte disse spillene. Eller var det siden begge likte Dexter? Uansett... Du er ikke alene om slik humor. Artige.no så ikke min humor i det. Så merket jeg alle flaggene der dagen etterpå... Hah Det er bra det finnes flere der ute, hjembyen min undertrykker oss! Lenke til kommentar
TMB Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Jeg liker litt svart humor, og deler det med én annen i klassen. Det var et par uker etter 22.juli i fjor, og læreren sa at han ikke ville høre om "han som ikke skal nevnes med navn". Jeg fikk selvfølgelig et innfall og svarte "Voldemort?" mens jeg prøvde å se litt tilbakestående ut. Han andre i klassen lo høyt, mens læreren og alle de andre ble "fornærmet". Pingler! Haha, genialt Lenke til kommentar
Battaman Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 Den fikk meg til å tenke på mattetentamen i niendeklasse. Var helt stille til den ene jenta forran meg rekker opp hånda, som er helt norsk, og spør "Kan jeg bruke ordbok?" En i tyskklassen min fikk inndratt sin kalkulator under tysktentamen og fikk en advarsel om at slikt regnes som juks. (Det er en kalkulator som ikke kan mer avanserte ting enn kvadratrot). 6 Lenke til kommentar
Sam Crow Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 (endret) Dette var ikke akkurat i en skoletime, men da klassen var på tur i England. Vi spurte en av jentene i klassen, som forøvrig er muslim, hva statsreligionen i Israel er. Svaret hennes var Palestina! Resten av klassen, inkludert meg, holdt på å le oss ihjel! Endret 12. mars 2012 av 35P3N 7 Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 15. mars 2012 Del Skrevet 15. mars 2012 (endret) For et par dager siden var en gruppe med tyske utvekslingsstudenter på skolen og fikk en omvisning. De kom inn i klasserommet vårt da jeg hadde fysikk og læreren skrev opp likninger fra relativitetsteorien til Albert Einstein på tavla. De sto der og så i et par minutter mens læreren fortsatte undervisningen, før de gikk ut igjen. Da de hadde lukket døra etter seg, sa læreren "ja, de er jo tyskere, så dette kan de sikkert". Hvis ikke alle forstår den, så er det i hvert fall morsomt for oss som har fysikk. Endret 15. mars 2012 av Zarac 2 Lenke til kommentar
Populært innlegg 010011110100110101000111 Skrevet 22. mars 2012 Populært innlegg Del Skrevet 22. mars 2012 En jente i klassen sa idag: "Hvis 2 kinesere kommer til norge og får barn, hvorfor ser ikke barnet norsk ut da?" Hun er faktisk ikke blond. 18 Lenke til kommentar
GRØNÅS Skrevet 20. april 2012 Del Skrevet 20. april 2012 (endret) Eg husker i 10nde klasse da læraren trengde svamp, men svampane stod innelåst i skapet. Klassekamerat Arild bryt ut høgt: "EG HAR KUBEIN I SEKKEN!" Artigaste var at det var berre meg og han som lo, sidan det var litt internt. Å! Ja. I 7nde klasse står ein annan klassekamerat av meg, Are, og skriv på tavla i timen. Utbrudd frå ei østlendingejentene i klassen: "HÆRLIG HET, DU SKRIVER SOM EI JENTE!" Heile klassa fekk ein liten latteromgong der kan du seie. Endret 20. april 2012 av JarAxe Lenke til kommentar
Populært innlegg Spartapus Skrevet 20. april 2012 Populært innlegg Del Skrevet 20. april 2012 Jeg vet ikke om dette faller under "sagt" eller "gjort", men det var noen luringer på min ungdomsskole (deriblant meg selv) som fant ut en genial måte å skjule at man prompet i timen, for de gangene man bare måtte. Teknikken gikk ut på å late som man hostet eller nøs høyt samtidig som man prompet slik at lyden ble overdøvet. Jeg tørte aldri å prøve teknikken selv, men det var en modigere elev enn meg som måtte skikkelig prompe i timen og bestemte seg for å ta sjansen. Dessverre var timingen hans ikke helt presis, så prompen kom rett etter han hadde trukket masse oppmerksomhet til seg selv med et voldsomt, falskt nys. Først ble det noen sekunders stillhet med "wtf"-stemning og så knakk de fleste sammen i latter. :!: 18 Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 20. april 2012 Del Skrevet 20. april 2012 Eg husker i 10nde klasse da læraren trengde svamp, men svampane stod innelåst i skapet. Klassekamerat Arild bryt ut høgt: "EG HAR KUBEIN I SEKKEN!" Artigaste var at det var berre meg og han som lo, sidan det var litt internt. Å! Ja. I 7nde klasse står ein annan klassekamerat av meg, Are, og skriv på tavla i timen. Utbrudd frå ei østlendingejentene i klassen: "HÆRLIG HET, DU SKRIVER SOM EI JENTE!" Heile klassa fekk ein liten latteromgong der kan du seie. Var det jenteskriften hans som var morsom eller det at hun var østlending? I fysikktimen i dag satt jeg og gjorde noen eksamensoppgaver. Jeg måtte si til læreren at fasiten ikke var til mye hjelp, for det sto jo bare "flervalgsoppgavene trenger neppe noen fasit". "Vel, kanskje du skal ta hintet," sa han da. 4 Lenke til kommentar
GRØNÅS Skrevet 20. april 2012 Del Skrevet 20. april 2012 Eg husker i 10nde klasse da læraren trengde svamp, men svampane stod innelåst i skapet. Klassekamerat Arild bryt ut høgt: "EG HAR KUBEIN I SEKKEN!" Artigaste var at det var berre meg og han som lo, sidan det var litt internt. Å! Ja. I 7nde klasse står ein annan klassekamerat av meg, Are, og skriv på tavla i timen. Utbrudd frå ei østlendingejentene i klassen: "HÆRLIG HET, DU SKRIVER SOM EI JENTE!" Heile klassa fekk ein liten latteromgong der kan du seie. Var det jenteskriften hans som var morsom eller det at hun var østlending? Han skreiv jo ikkje fint da. Men det var litt owned av henne å seie det. Lenke til kommentar
Maxie10 Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 Blond jente, la oss kalle henne Bea, kom med en del gullkorn på videregående. -Bea, sier du skummet melk eller skomma mjølk? -Hæ? Jeg sier lettmelk! Vi får utdelt nynorsk ordbøker og blir bedt om å lese de sidene som kommer før ordlisten, som er tips og regler og sånt. Bea leser noen minutter før hun utbryter : Shit, hvorfor står det på nynorsk????? Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 Jeg satt på face på mobilen forrige Torsdag Lærer - Sigurd legg fra deg mobilen ellers tar jeg den Meg - Prøv deg a Svarte fort uten å tenke meg om... KLassen lo og lærern ble pissed og sa - Skjerp deg, du er ikke morsom.... - Hvorfor ler hele klassen da? Så lo vi enda mer og lærern ga opp 8 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå