Populært innlegg Macklemore Skrevet 21. november 2011 Populært innlegg Del Skrevet 21. november 2011 Var i mat&Helse timen når vi jobba med ark. Lærer: Sigurd ikke bråk! Meg: Jeg gjør ikke det! jeg tenker Lærer: Hvordan føles det? var sinnsykt lættis der og da 14 Lenke til kommentar
Populært innlegg €uropa Skrevet 21. november 2011 Populært innlegg Del Skrevet 21. november 2011 Denne var på min bekostning, men jeg ser jo hvorfor den slo an i klassen. Dette er en historietime i Vg3. Vi snakker om norsk utvandring til Amerika og læreren spør hvem av oss som har familie som utvandret i perioden 1825 - 1910. Jeg og et par andre rekker opp hånden. Så spør han meg hvilket slektsforhold jeg har, hvor i Amerika og om jeg har vært der noen gang. Jeg forteller at tippoldefaren min og broren hans med familier flyttet til Iowa i 1906. Broren hans ble der, men tippoldefaren min kom tilbake med familien etter noen år. Tippoldemora mi angret på det resten av livet, for hun trivdes godt der. Men hadde de ikke kommet tilbake, så hadde ikke jeg blitt født. "Det var ikke fordi du ble født at hun angret, altså?" sier historielæreren da. 17 Lenke til kommentar
Populært innlegg runerask Skrevet 21. november 2011 Populært innlegg Del Skrevet 21. november 2011 Jeg hadde en morsom sak fra VGS. Vi fikk utdelt oppgaveark med en rekke spørsmål, og alle fikk beskjed om å hoppe over en av dem. Da jeg og min sidemann hadde kommet til denne oppgaven vi skulle hoppe over, la jeg arket på gulvet og han fikk beskjed av meg og fysisk hoppe over arket. Dette ble selvfølgelig lagt merke til i klassen. Læreren spurte hva i huleste vi holdt på med. Jeg kommenterte tilbake til læreren;"skulle vi ikke hoppe over oppgave 5 da?". Ble litt latter i klasserommet da, og læreren fikk også noe morsomt å fortelle på lærerrommet neste pause xD 12 Lenke til kommentar
Populært innlegg Pungrotta Crash Skrevet 22. november 2011 Populært innlegg Del Skrevet 22. november 2011 (endret) Lærer: Hvorfor er du så urolig? Elev: Er sprengkåt! Lærer: Gå å ta deg en kjappis på toalettet. Elev: Går på toalettet. :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: Elev kommer tilbake.. Lærer: Var det godt? Elev: Føler meg 25ML lettere. :!: :!: :!: Endret 22. november 2011 av Quattro123 30 Lenke til kommentar
Populært innlegg jigaplow Skrevet 22. november 2011 Populært innlegg Del Skrevet 22. november 2011 Vi hadde en litt bra en i dag, faktisk. Diskuterte hasjfarmer o.s.v. helt ut av det blå, så spurte jeg læreren om jeg fikk noe belønnning av snuten om jeg tipsa dem om en farm. Hun sier at det tviler hun på. En kompis legger til, uten å selv være klar over hva han sier: "Vi sjekker det ut, så deler vi pot(t)en." Om den ikke slår an for dere, lo vi godt oss i mellom 20 Lenke til kommentar
Black Hole Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Skulle skrive overskriften "Den barnslige gutten" på en engelskstil i 6 klasse. Det endte med "The Kidney Boy"... Som på norsk faktisk betyr Nyregutten. 6 Lenke til kommentar
jaakervik Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Lærer etter tentamen: Alt er som vanlig, Jørgen(meg) har flere skrivefeil i navnet sitt enn Synnøve har i teksten sin.. Var veldig morsomt der, sikkert ikke her... 8 Lenke til kommentar
Svigermors drøm Skrevet 25. desember 2011 Del Skrevet 25. desember 2011 (endret) Det var vell i friminuttet når en skulle fortelle om noen han hadde truffet i helgen. Han sa: Han ene jeg traff var en svart neger. Jeg sa noe lignende en gang. Broren min viste meg en sang og spurte om jeg hadde hørt, så svarte jeg. " jeg har hørt den men visste ikke at det var en svart neger som sang den. (dette skjedde hjemme). En til. To jenter i klassen lekte med et strikk men skjulte det mellom seg for at ikke læreren skulle se det. Etterhvert ser han det med kommentaren: "slutt med den fingringen" litt morsomt der og da. Endret 25. desember 2011 av Hunterra 5 Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 25. desember 2011 Del Skrevet 25. desember 2011 Dette var ikke i en time men på teori når jeg var på bandy skole/bandy leir. Vi skulle ha teori i et foredragsrom, trenerne måtte sjekke at alle var der så det ble opprop. Vi ble ropt opp 1 etter 1 og sa bare ja. Så kom en fyr som er ganske kul med: T- Jesper? J- Vent litt skal bare tygge først. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 27. desember 2011 Del Skrevet 27. desember 2011 Må ha vært når en i klassa hadde gjort litt research på mannen til komtaktlæreren og funnetbut hvor han vokste opp, hvor han bodde, hvor gammel han var, interesser osv (facebook og lokalavisa ftw). Det han brulte dette til var for å framføre personaen til målgruppen hans. Veldig morsomt å se reaksjonen på læreren ettersom hun forstod hvem han snakket om. Sikkert morsommere i realiteten enn hva det blir å lese om det her.. Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 27. desember 2011 Del Skrevet 27. desember 2011 Det morsomste jeg har hørt i en skoletime var da en vikar vi hadde i naturfag brukte en hel time på å forklare oss hvorfor/hvordan sur nedbør påvirket hårfagen vår til å bli lysere. Da vi et par dager seinere hadde prøve i naturfag, som den egentlige læreren vår rettet ble det ikke mange som fikk over 4, da så og si alle hadde brukt rundt halve besvarselsen på å skrive om sur nedbør og lyst hår...noe som bare var tull. Den samme vikaren, ved en annen anledning, "målte" også radioaktiviteten i oss. Dette gikk temmelig hardt ut over den russiske jenten i klassen vår, da hun "tilfeldigvis" hadde over doble verdier i forhold til alle andre. Dette var vel kanskje på grensen til mobbing, men hun tok det ganske bra da hun på slutten av timen fikk vite at aparatet vikaren brukte absolutt ikke kunne måle radioaktivitet (hint: metronom). 6 Lenke til kommentar
Populært innlegg jaakervik Skrevet 27. desember 2011 Populært innlegg Del Skrevet 27. desember 2011 Denne var på min bekostning.¨ Vi har besøk av en sexolog på skolen(10ende) så spør sexologen om noen har en formening om når mennesker begynner med onanering. jeg henger jo endel på forumet og ser mye rart, for eksempel onanerings tråden, ja den finnes ett sted... der har jeg sett at folk begynne så tidlig som i 5-6 årsalderen. sexolog: er det noen som vet når det er vanlig og starte med onanering? Meg: det varierer sikkert mye, men har jo sett på nettet at 5 åringer driver med det... Som du sikkert skjønner hørtes det veldig spesielt ut,og hele klassen kikker på meg og bryter ut i latter, inkludert sexolog og lærer. 42 Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 27. desember 2011 Del Skrevet 27. desember 2011 Vi brukte et ekte måleapparat for radioaktivitet på videregående. Vi prøvde for moro skyld å måle oss selv, men det ga ikke noe utslag. I hvert fall ikke noe som var målbart, for apparatet fanger for det meste opp bakgrunnsstråling i ujevne mengder. Lenke til kommentar
Vikingspeider Skrevet 27. desember 2011 Del Skrevet 27. desember 2011 Undertegnede er kjent for å ha stort skjegg. Vi sitter i timen på bibelskolen og snakker om at jentene bør tenke litt over hvordan de kler seg; det kan bli litt for pirrende for guttene noen ganger, nemlig. Så spør jeg: "hva med de som har ekstremt pent ansikt? Burde de... tja, dekke det til eller..." Jeg rakk ikke avslutte setningen der jeg skulle si "...gro et skjegg eller noe?" før læreren repliserte: "ja, sånn som du har gjort?" - men de lo nå uansett... 5 Lenke til kommentar
Christeven Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 (endret) En bekjent av meg jobbet med nynorskeksamenen sin i 3 VGS, han valgte å skrive en artikkel. Som midlertidig overskrift presterte han å skrive Drittartikkel! Noe han selvfølgelig glemte å endre. Needless to say... He failed. Endret 8. januar 2012 av Christeven 9 Lenke til kommentar
Populært innlegg Christeven Skrevet 13. januar 2012 Populært innlegg Del Skrevet 13. januar 2012 (endret) En jente i klassen min på ungdomskolen rekker opp hånden i religionstimen: Står det i Koranen at man ikke skal dusje etter gymmen? Endret 13. januar 2012 av Christeven 25 Lenke til kommentar
stukeren Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 Er vel ikke helt hva som ble sagt i en time, men en gutt i klassen vår (9kl) hører telefonen vår ringe i klasserommet (alle rommene har veggtelefon så kontordame kan nå lærer), han kom først til telefonen, og da tar han opp røret, og med den ekkleste pedostemmen svarer han " nja, ossen går det min lille tøsejente i dag da". Haha, fy fader vi lo, læreren var rask der gitt! En annen ting vårt lille geni har gjort er da den ene lubbene mattelæreren vår bestemte seg for å åpne ett vindu skrek han " hvorfor åpner du ett vindu, du kan jo ikke fryse, du er jo feit, og har 3grads pels" (noe som var true storry) 2 Lenke til kommentar
Populært innlegg Paisley Skrevet 18. januar 2012 Populært innlegg Del Skrevet 18. januar 2012 (endret) En latter fikk klassen seg når jeg og noen andre utnyttet en medelevs dårlige engelskkunnskaper før en presentasjon i 10.klasse på ungdomsskolen. Han slet med å finne de riktige engelske ordene når han jobbet, og et par av oss gutta skulle "hjelpe" ved å finne de riktige engelske ordene. Denne medeleven slukte alt og takket iherdig for hjelpen (itt overrasket over at mange av de samme ordene gikk igjen). Lite visste han at vi hadde gitt han engelske ord for sperm, penis, bryster, onanere osv, der han skulle ha tak i ord som global oppvarming, smelting, foruensning og klima. Resultatet ble en fantastisk presentasjon hvor latteren satt løst. Stakkaren som presenterte skjønte ikke hvorfor alle medelevene lo, mens den eldre og gammeldagse læreren begynte å bli mer og mer irritert. Kanskje ikke spesielt morsomt å lese om nå, men setninger som " global warming is caused by large amounts of human semen" var hysteriske der og da Endret 18. januar 2012 av Krølle 18 Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 Vår (kvinnelige) lærer så noe litt kleint idag under spisinga. Satt og spiste med noen venner, og han ene har alltid med banan og sånn bananformet ting til å ha bananen i. Så sier læreren "Ja sånn hadde jeg og før, jeg syns den virker litt pervers." Værste er at hun er i 60-åra. Det ble sykt kleint etter at hun sa det. Awkward moment. 4 Lenke til kommentar
Populært innlegg Andrull Skrevet 18. januar 2012 Populært innlegg Del Skrevet 18. januar 2012 Først og fremst kan jeg jo si at denne lille historien skjedde på allmenfaglig linje i førsteklasse på vidregående. Uansett, det var nå i alle fall tid for naturfagstime, og klassen var delt inn i grupper på 2-3 personer. Oppgaven denne timen var å sette sammen en strømforgrening. Vi snakker da altså om en forholdsvis enkelt oppgave som omhandlet at du skal koble på ledningen til forgreningen som manglet ledning. De to delene vi fikk utlevert var da: Et støpsel som var ferdigkoblet på en strømledning: Som skulle kobles på en slik forgrening (som manglet ledningen): Ettersom jeg selv har gjort dette mange ganger så lot jeg jenta som var på gruppen min prøve selv.Det gikk ikke lange tiden før henne ble ganske oppgitt over oppgaven, da hun ikke forstod noe som helst. Som den snille personen jeg er, (selv om jeg var smålig oppgitt over innsatsen) så tok jeg å viste henne trinn for trinn hvordan hun skulle gjøre det. Viste henne da først hvordan man åpnet forgreningen, og deretter hvordan du festet kabelen til forgreningen. Tilslutt så viste jeg henne hvordan hun satte sammen forgreningen, og siden oppgaven nå var ferdig så gikk jeg fra bordet. Ide jeg reiste meg for å gå, så sier denne jenta (som tydeligvis ikke hadde skjønnt så mye av hva jeg hadde vist henne, og heller blitt mer og mer frustrert og forvirret av hele oppgaven), "Hei! Du kan ikke bare gå nå, vi er ikke ferdige!" - Jo sier jeg, litt forvirret over hva hun mente. Da svarer henne med: "Nei! Du må vise meg hvor du kobler den andre enden!" - Jeg, skjønner ikke helt hva hun mener med det, ser bort på henne, og spør hvilken ende hun snakker om. Hun: "Ikke spill dum! Den andre siden må jo også kobles noe sted! Såpass skjønner jeg." Mens hun peker på støpselet. - Det begynner nå å gå opp for meg at hun ikke skjønner hva hun skal gjøre med et støpsel. Dette ender naturligvis med et noe dumt og sjokkert blikk på henne, i håp at hun innser hvor dum hun hadde vært. Hun etter litt: "ja! ikke bare stå der, ta å vis meg!" - Jeg klarer ikke lenger å holde meg, og tar en kraftig facepalm, mens jeg så brekker ut i latter. Så sier jeg: "Du aner virkelig ikke hvor dette støpselet skal kobles henn" , og holder det høyt opp, slik at hele klassen (som snudde seg for å se hva all denne latteren betydde) kunne se. Etter litt veksling mellom flauhet og sinne fra denne jenta, så tar jeg å viser henne (veldig sakte) at et støpsel skal kobles i stikkontakten i veggen... Hun: "Du kunne jo bare sagt det med en gang da!" Før hun stille trekker seg tilbake i flauhet.... 34 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå