Gå til innhold

hva er det morsomste noen har sagt i en skoletime?

Nixax

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Og om han så ikke har en mobil holder han på med noe annet han ikke burde. Etter å ha lest en del i denne tråden er jeg rystet over hvor bortskjemte og arrogante en del elever er. Og disse skal styre landet vårt om noen år? Verden er på vei rett ned i kjelleren allerede, og når disse drittungene tar over graver de seg vel enda lengre ned i rekordfart.

• Liker 4
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

I timen idag hadde vi en vikar vi har hatt ett par ganger før. Det var noen som spurte henne om hvilken skole hun hadde gått på og hvor gammel hun var. Hun sa hun var 20 år og tok ett friår fra skolen. Jeg spurte hva hun tjente, og hun svarte sefølgelig "nok". Da sa jeg noe sånt som "Er ikke "nok" veldig lite, siden du er 20?"

Ingen lo først, og jeg fikk sånn dret-meg-ut følelse, men etter 5 sekunder begynnte alle å le :p Ble litt forvirret der :D

• Liker 1
Lenke til kommentar

Vi hadde stafett her om dagen. så skulle vi hoppe lengde etterpå, og en jente hadde sykt vondt i beinet.

jente: ahhhh, det gjør sykt vondt.

lærer: åååååå, stakkar deg.... har du lyst til å hoppe?

da lo jeg godt :D

• Liker 1
Lenke til kommentar

Vi hadde stafett her om dagen. så skulle vi hoppe lengde etterpå, og en jente hadde sykt vondt i beinet.

:dontgetit:

Den tok jeg ikke...

Lenke til kommentar

Den tok jeg ikke...

kanskje litt "had to be there" humor?

poenget var i vertfall att læreren ville ha ho til å hoppe når hu satt på bakken og hadde vondt i beinet

Lenke til kommentar

tja, må vel være når læreren hadde opptelling på morraen. kommer han til navnet på en fyr da. sier vi at han ikke er der, og læreren bare " ja han er stygg uansett så det gjør vel ikke noe"

Koselig sagt.

Lenke til kommentar

@JeepersCreepers: :thumbup: Win!

Satt en gang i en kjemi time da vi hadde teori, og i dette realfagsrommet har vi luftinntak over bordene. Satt bakerst med noen kompiser, men vi fikk ikke sett hva læreren gjorde på tavlen da en av disse var nede, altså ved et av de bordene som var nærmest læreren (og tavlen så klart).

Så en kompis gikk bort for å ta den lenger opp for så å sette seg tilbake på plassen, men failet litt med å løfte den opp. Da roper han andre kompisen min høyt "Nei det der fungerer jo ikke!!" Det ble helt stille, og læreren ble helt forbauset da både han og resten av klassen trodde det var han (læreren) som ble ropt/snakket til. Fy f' så morsomt akkurat der og da!

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...