iChristian Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 Og mobiler synes ganske raskt... Særlig touch-telefoner... Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 Og om han så ikke har en mobil holder han på med noe annet han ikke burde. Etter å ha lest en del i denne tråden er jeg rystet over hvor bortskjemte og arrogante en del elever er. Og disse skal styre landet vårt om noen år? Verden er på vei rett ned i kjelleren allerede, og når disse drittungene tar over graver de seg vel enda lengre ned i rekordfart. 4 Lenke til kommentar
Populært innlegg Skrujernet Skrevet 17. april 2011 Populært innlegg Del Skrevet 17. april 2011 Fint at du ikke jobber med barn. Visse voksne har alltid syntes at ungdommen bare blir verre og verre. 10 Lenke til kommentar
Populært innlegg SHHHKSHHHK Skrevet 17. april 2011 Populært innlegg Del Skrevet 17. april 2011 Og om han så ikke har en mobil holder han på med noe annet han ikke burde. Etter å ha lest en del i denne tråden er jeg rystet over hvor bortskjemte og arrogante en del elever er. Og disse skal styre landet vårt om noen år? Verden er på vei rett ned i kjelleren allerede, og når disse drittungene tar over graver de seg vel enda lengre ned i rekordfart. "The children now love luxury. They have bad manners, contempt for authority, they show disrespect to their elders.... They no longer rise when elders enter the room. They contradict their parents, chatter before company, gobble up dainties at the table, cross their legs, and are tyrants over their teachers." -Socrates 40 Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 Alltid et godt sitat å trekke frem Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 Men akk, så relevant. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 18. april 2011 Del Skrevet 18. april 2011 Akkurat det sitat jeg tenkte på når jeg leste posten til VikingKyllingen. Lenke til kommentar
Populært innlegg youlookslashy Skrevet 27. april 2011 Populært innlegg Del Skrevet 27. april 2011 I timene våre er JEG vanligvis den som ender opp med dumme kommentarer. Tenker lite over hva jeg sier. Læreren er FORBANNA, og står og skriker Lærer: ....MÅ DERE HA DET INN MED TESKJE ELLER? Så var jeg utrolig oppgitt, irritert, og plutselig hører jeg meg sjæl rope ut: "TROR DU SKAL SATSE PÅ SPISESKJE JEG, SÅ STOR I KJEFTEN DU ER" Dere aner ikke hvor rød jeg ble da........ ---- Når en lærer hadde stått og forklart noe, så skulle jeg spørre et spørsmål, rekker opp hånda. "Elisabitch? Kan jeg få hjelp?" Elisabitch er nok det hu heter på folkemunne... Ops? Er forsåvidt alt for stor i kjeften. 15 Lenke til kommentar
Populært innlegg Laughing Madcap Skrevet 27. april 2011 Populært innlegg Del Skrevet 27. april 2011 (endret) Læreren i Biologi snakker om arv, fargeblindhet og at ofte gutter har dette. Jente i klassen rekker opp hånden: Mitt eks var fargeblind sånn, tror jeg, vet ikke hvis det var rød/brun eller grøn eller hvilken farge, men han var fargeblind sånn. Jeg hadde et litt rødt, lyst kanskje mer rosa dynetrekk og han syntes det var, eh... tror han syntes det var rødt, sånn, men det var jo egentlig mer lyserødt og rosa, hihi. Det var ganske morsomt, og han malte engang om rommet sitt sånn, som var eh, litt grått, men han malte om det til en slags grå/grønn, og så visste det seg at det var mer grå/blått hihi, han var fargeblind ja hehe. Endret 27. april 2011 av Sebbe 24 Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 I timen idag hadde vi en vikar vi har hatt ett par ganger før. Det var noen som spurte henne om hvilken skole hun hadde gått på og hvor gammel hun var. Hun sa hun var 20 år og tok ett friår fra skolen. Jeg spurte hva hun tjente, og hun svarte sefølgelig "nok". Da sa jeg noe sånt som "Er ikke "nok" veldig lite, siden du er 20?" Ingen lo først, og jeg fikk sånn dret-meg-ut følelse, men etter 5 sekunder begynnte alle å le Ble litt forvirret der 1 Lenke til kommentar
el3ment3 Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Vi hadde stafett her om dagen. så skulle vi hoppe lengde etterpå, og en jente hadde sykt vondt i beinet. jente: ahhhh, det gjør sykt vondt. lærer: åååååå, stakkar deg.... har du lyst til å hoppe? da lo jeg godt 1 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Vi hadde stafett her om dagen. så skulle vi hoppe lengde etterpå, og en jente hadde sykt vondt i beinet. jente: ahhhh, det gjør sykt vondt. lærer: åååååå, stakkar deg.... har du lyst til å hoppe? da lo jeg godt Den tok jeg ikke... Lenke til kommentar
el3ment3 Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Vi hadde stafett her om dagen. så skulle vi hoppe lengde etterpå, og en jente hadde sykt vondt i beinet. jente: ahhhh, det gjør sykt vondt. lærer: åååååå, stakkar deg.... har du lyst til å hoppe? da lo jeg godt Den tok jeg ikke... kanskje litt "had to be there" humor? poenget var i vertfall att læreren ville ha ho til å hoppe når hu satt på bakken og hadde vondt i beinet Lenke til kommentar
Populært innlegg nolongeravailable Skrevet 2. mai 2011 Populært innlegg Del Skrevet 2. mai 2011 (endret) -snip- Endret 26. april 2016 av coyote93 11 Lenke til kommentar
T.A Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 tja, må vel være når læreren hadde opptelling på morraen. kommer han til navnet på en fyr da. sier vi at han ikke er der, og læreren bare " ja han er stygg uansett så det gjør vel ikke noe" Koselig sagt. Lenke til kommentar
nolongeravailable Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 (endret) -snip- Endret 26. april 2016 av coyote93 Lenke til kommentar
Populært innlegg Joffii Skrevet 2. mai 2011 Populært innlegg Del Skrevet 2. mai 2011 Vi har en lærer i matte på universitetet som titt og stadig er innom tattoveringer, og hvor mye hun misliker det. Så en gang da vi var innom en veldig viktig rekke regel og hun så en med tattoveringer spurte sa hun noe i denne duren: "Viss dere først skal ødelegge kroppen, hvorfor ikke ta en viktig matte regel, som denne viktige rekka." Halvt år etter viste en kompis fram matterekka som var tatovert på håndleddet Hun ble bra forbausa 12 Lenke til kommentar
T.A Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 @JeepersCreepers: Win! Satt en gang i en kjemi time da vi hadde teori, og i dette realfagsrommet har vi luftinntak over bordene. Satt bakerst med noen kompiser, men vi fikk ikke sett hva læreren gjorde på tavlen da en av disse var nede, altså ved et av de bordene som var nærmest læreren (og tavlen så klart). Så en kompis gikk bort for å ta den lenger opp for så å sette seg tilbake på plassen, men failet litt med å løfte den opp. Da roper han andre kompisen min høyt "Nei det der fungerer jo ikke!!" Det ble helt stille, og læreren ble helt forbauset da både han og resten av klassen trodde det var han (læreren) som ble ropt/snakket til. Fy f' så morsomt akkurat der og da! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå