Khaffner Skrevet 28. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2007 I en Norsk time var det da en av smartingene i klassen som plutselig utbrøt: "og så typisk at Norge måtte få nynorsk då...! Konne ikkje bare Danmark fått nynorsken?!" 8262419[/snapback] syns det var litt ironisk at han smartingen du fortalte om snakket på nynorsk/dialekt Lenke til kommentar
chaiz Skrevet 28. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2007 syns det var litt ironisk at han smartingen du fortalte om snakket på nynorsk/dialekt nope, er fra stavanger og stavangersk er temmelig forskjellig fra nynorsk Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 28. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2007 Så lenge det ikke er bokmål-aktig men en eller annen avart av norsk så kan man plassere det i felles kategori: "uforståelig". Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 28. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2007 (endret) Eine veninna mi skulle prate litt me meg i ei samfunnsfag time, så sa hu "Pappa!." Eg berre så dumt på hu, og rett etter på så skulle hu spørre besteveninna si om kvifor eg så så dumt på hu så sa hun "Mamma? Kvifor ser Bjarte så rart på meg?" Da så plutseleg besteveninna også rart på hu og begynte å stor flira, og da veninna mi skjønte kva hu hadde sagt blei ho så raud at vi faktisk så det tydeleg (hu er frå India). Følte berre før å skriva på nynorsk, føltes ikke helt rett mange av orda her edit: Og som ein annan har sagt tidligare, dagen er ikkje den samme uten hu. Hu kommer med så mange artige kommentarer og dumme spørsmål at det blir kjedeleg uten hu. Men hu er faktisk ikkje så dum, hu berre pratar alt for mykkje utan å tenkje seg om. Endret 28. mars 2007 av Zappza Lenke til kommentar
Tronderbart Skrevet 29. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2007 Dagens: En i klassen spurte høy ut i rommet hvor mye barnehageplass kostet i måneden, 350 000 sa jeg. Han sa bare åja, og visket det til sekretæren på gruppa si... -_____- Alle lo... Noa annet tragisk som skjedde i dag. Vi tulla med en i klassen og lata som vi skulle stjele maten hans og i bunnen av sekken lå det en tanbørste O.o WTF! Lenke til kommentar
Tronderbart Skrevet 29. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2007 (endret) :S:S:S Dobbel... Endret 29. mars 2007 av Tronderbart Lenke til kommentar
Jokko88 Skrevet 29. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2007 Huff god tannhygiene er ille! 1 Lenke til kommentar
Obi von Knobi Skrevet 29. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2007 En gang vi jobbet med lekser så var det veldig stille og alle var konsentrerte. (En i klassen er litt dum, rett og slett, jeg tror at han har en slags diagnose.) Det hadde vært stille i over en halvtime da han plutselig, ut av ingenting sa: "Du kan gjøre mye med en appelsin, og etterpå så spiser du den" 1 Lenke til kommentar
Tronderbart Skrevet 29. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2007 Huff god tannhygiene er ille! 8265721[/snapback] Den var jo full av støv og drit. Hvem lar tannbørsten ligge nederst i sekken liksom... Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 29. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2007 de som liker smak av muglet brødsmuler, blyantspisserstøveting, papir o.l Lenke til kommentar
[StK]Bountyhunter(BF:V) Skrevet 29. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2007 (endret) Være hvis det var en tampong (eller lignende) Edit: Litt off topic men fant en skrivefeil i boken vår, det skulle stå "Aukustisk" også sto det "Autistisk" var om brannalarm anlegg. :!: Endret 29. mars 2007 av [StK]Bountyhunter(BF:V) Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 29. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2007 brannalarm og autister passer jo sammen 1 Lenke til kommentar
krigsnaut Skrevet 29. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2007 en skole med en autist som brannalarm. Oppstår det en brann, eller han lukter røyk, setter han/hun i full firsprang rundt omkring i gangene og uler for full hals. Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 29. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2007 Vi snakka om jøder i dag, også skulle vi si hva vi viste om jøder og jødedommen så var det en som sa "klagemuren" så spør læreren: noen som vet hvor den ligger? da svarer en i klassen min: i Russland Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 29. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2007 En i klassen min hadde visstnok meldt seg ut av statskirka, og "bare signert noen papirer". Altså ikke lest det han skrev under på. Etter det fikk vi han til å tro at det var forbudt v/ norsk lov å feire jul uten å være medlem av statskirka. Han trodde på det. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 29. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2007 haha, gjøk ass :!: Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 29. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2007 Har en del andre gullkorn fra han også, skal lete litt. Lenke til kommentar
krigsnaut Skrevet 29. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2007 (endret) Venn: "Nårti ska vi egentli ha vårres første kjemiprøve i år?" meg: "hæ? vi har hadd to allerede! Dunce!" venn: vel det hakke æ! *panikk* edit: staving Endret 29. mars 2007 av krigsnaut Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 30. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2007 En kompis ser litt rundt i klassrommet i timen, stopper og kikker litt på en raring kalt Mats, og plutselig sier Mats: Hva er det du ser på a? Er du homo ,eller? Så roper læreren ut: Det er ikke alle som ser på deg vet du Mats! :!: 1 Lenke til kommentar
Kiwiboy Skrevet 30. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2007 Vi hadde seksual undervisning i klassen. Så var det en av lærerne som spørte en utenlending i klassen hva en tampong var. Så svarte han at det var en dildo :!: Stakkars fyr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå