Gå til innhold

hva er det morsomste noen har sagt i en skoletime?

Nixax

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det ser ut som Diskutant sin verden kun inkluderer Skandinavia.

Det fins stadar i verden der det er både sjamanar og hekser, som driv med skumle voodoo-saker i jungelen.

Ja, den kan jeg være enig i. Men at det de driver med er seriøst, og ikke bare for å gi seg selv status/ gi andre frykt for dem er en annen sak.

Men det begynner vel å bli litt mye off-topic.

True.

Er en stund siden den "morsomme" skolen nå, så har ingenting på lur..

Lenke til kommentar

Det ser ut som Diskutant sin verden kun inkluderer Skandinavia.

Det fins stadar i verden der det er både sjamanar og hekser, som driv med skumle voodoo-saker i jungelen.

Ja, den kan jeg være enig i. Men at det de driver med er seriøst, og ikke bare for å gi seg selv status/ gi andre frykt for dem er en annen sak.

Men det begynner vel å bli litt mye off-topic.

True.

False :!:

Lenke til kommentar

(Elev har tyggis under en prøve)

Lærer: Nå ser jeg du har tyggis - gi meg den nå med en gang! (rekker ut hånden)

Elev: (drar ut tyggisen med hånden slik at den blir laaaang) Slapp av, fifty-fifty ;)

Veldig lenge siden, men herregud så morsomt det var i det øyeblikket :p

• Liker 6
Lenke til kommentar

En fin en fra meg selv, og en enda bedre som jeg var vitne til:

VG2, Historietime. Vikingtida. Jeg sitter med en laptopen og ser på highlights fra NHL. Fyren ved siden av meg sitter så og si oppå meg for å følge med, og gjør det ganske tydelig at vi driver med noe annet. Læreren stiller meg da det klassiske spørsmålet: "Jakop, hva var det jeg sa nå?"

jeg gjentar henne ordrett, uten å titte opp fra videoen jeg så på; "Baglerne og birkebeinerne sluttet fred etter at Håkon Håkonsson ble konge."

Litt overrasket og forbannet spør hun: "Hvilke årstall var så dette?" i et tynt forsøk på å drite meg ut.

Jeg svarer: "Det har du ikke sagt ennå, men det ble sluttet fred i 1217. Likevel tok det 30 år før kirken gikk med på å krone han til konge." etter litt pinlig stillhet, titter jeg opp fra skjermen min og spør breialt: "Var det noe mer?"

Hun sa ingenting, fortsatte undervisningen, og har ikke bedt meg om å følge med siden.

no liknende skjedde med meg! Satt og snakka med en fyr mens lærern snakka, så sa hun "Kan du gjenta det jeg sa" til meg. Måtte tippe, leste notatene på tavla og klarte å si det :w00t:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...