vikingkylling Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Man trenger ikke gå lengre enn til samene her i Norge for å finne sjamaner. Men det begynner vel å bli litt mye off-topic. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Det ser ut som Diskutant sin verden kun inkluderer Skandinavia. Det fins stadar i verden der det er både sjamanar og hekser, som driv med skumle voodoo-saker i jungelen. Ja, den kan jeg være enig i. Men at det de driver med er seriøst, og ikke bare for å gi seg selv status/ gi andre frykt for dem er en annen sak. Men det begynner vel å bli litt mye off-topic. True. Er en stund siden den "morsomme" skolen nå, så har ingenting på lur.. Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Det ser ut som Diskutant sin verden kun inkluderer Skandinavia. Det fins stadar i verden der det er både sjamanar og hekser, som driv med skumle voodoo-saker i jungelen. Ja, den kan jeg være enig i. Men at det de driver med er seriøst, og ikke bare for å gi seg selv status/ gi andre frykt for dem er en annen sak. Men det begynner vel å bli litt mye off-topic. True. False :!: Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 (endret) Hahahahahahahaha.. ha.. ha.. Ha. Endret 8. januar 2011 av Mokko Lenke til kommentar
Turtlefence Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 *Etter dobbelttime norsk.* Lærer: Nå må dere huske på å pugge til prøven i morra da! Klassekamerat (litt høyere enn planlagt): Yeah riiiight. Var veldig gøy i det øyeblikket, usikker på hvor bra det tar seg ut i dette formatet. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Usikker på hvor bra det tar seg ut i dette formatet. Veldig dårlig. Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Jeg ville nok ikke ledd av det på skolen heller. Lenke til kommentar
Turtlefence Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Da er du en av få for det var vel nærmest ingen som ikke lo, inkludert læreren. Men ser nå at den ikke fungerte i tekstform. Lenke til kommentar
T.A Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 (Elev har tyggis under en prøve) Lærer: Nå ser jeg du har tyggis - gi meg den nå med en gang! (rekker ut hånden) Elev: (drar ut tyggisen med hånden slik at den blir laaaang) Slapp av, fifty-fifty Veldig lenge siden, men herregud så morsomt det var i det øyeblikket 6 Lenke til kommentar
Populært innlegg LuringenOo Skrevet 10. januar 2011 Populært innlegg Del Skrevet 10. januar 2011 En fin en fra meg selv, og en enda bedre som jeg var vitne til: VG2, Historietime. Vikingtida. Jeg sitter med en laptopen og ser på highlights fra NHL. Fyren ved siden av meg sitter så og si oppå meg for å følge med, og gjør det ganske tydelig at vi driver med noe annet. Læreren stiller meg da det klassiske spørsmålet: "Jakop, hva var det jeg sa nå?" jeg gjentar henne ordrett, uten å titte opp fra videoen jeg så på; "Baglerne og birkebeinerne sluttet fred etter at Håkon Håkonsson ble konge." Litt overrasket og forbannet spør hun: "Hvilke årstall var så dette?" i et tynt forsøk på å drite meg ut. Jeg svarer: "Det har du ikke sagt ennå, men det ble sluttet fred i 1217. Likevel tok det 30 år før kirken gikk med på å krone han til konge." etter litt pinlig stillhet, titter jeg opp fra skjermen min og spør breialt: "Var det noe mer?" Hun sa ingenting, fortsatte undervisningen, og har ikke bedt meg om å følge med siden. Gullkorn nr 2 var i VG1. Vi har matte P, og i tillegg til at denne varianten er den enkle matten, går jeg på en idrettskole. Klassen min besto derfor stort sett av hockey, fotball og basketspillere. Mao, verken den mest engasjerte eller intelligente gjengen. Det er i starten av året, og vi skal lære å bruke kalkulatoren vår. En etter en kommer unnskyldninger om at man ikke har kalkulator. Læreren går tilslutt lei og spør: "Hvor mange er det som faktisk HAR kalkulator?!" 3 av ca 20 hender rekkes i været, hvorpå hun svarer: "Fy fader, det er nesten så jeg skulle ønske jeg hadde en matteklasse fra en viss varm plass i stedet!!!" Det blir ganske stille, før en fotballkis på bakerste rad rekker opp hånda. Oppgitt gir læreren han ordet. Helt seriøst svarer han: "Det kan hende jeg tar feil, men tror ikke det hadde vært noe særlig bedre. Jeg tror ikke dem har kalkulatorer i Afrika heller..." et øyeblikk som har foreviget seg i skallen min. fyren er forøvrig ikke den dummeste av de dumme. 36 Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 En fin en fra meg selv, og en enda bedre som jeg var vitne til: VG2, Historietime. Vikingtida. Jeg sitter med en laptopen og ser på highlights fra NHL. Fyren ved siden av meg sitter så og si oppå meg for å følge med, og gjør det ganske tydelig at vi driver med noe annet. Læreren stiller meg da det klassiske spørsmålet: "Jakop, hva var det jeg sa nå?" jeg gjentar henne ordrett, uten å titte opp fra videoen jeg så på; "Baglerne og birkebeinerne sluttet fred etter at Håkon Håkonsson ble konge." Litt overrasket og forbannet spør hun: "Hvilke årstall var så dette?" i et tynt forsøk på å drite meg ut. Jeg svarer: "Det har du ikke sagt ennå, men det ble sluttet fred i 1217. Likevel tok det 30 år før kirken gikk med på å krone han til konge." etter litt pinlig stillhet, titter jeg opp fra skjermen min og spør breialt: "Var det noe mer?" Hun sa ingenting, fortsatte undervisningen, og har ikke bedt meg om å følge med siden. no liknende skjedde med meg! Satt og snakka med en fyr mens lærern snakka, så sa hun "Kan du gjenta det jeg sa" til meg. Måtte tippe, leste notatene på tavla og klarte å si det Lenke til kommentar
Daskeladden Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Det morsomste jeg har hørt var da en kamerat av meg skulle lese høyt om jorderesjon, men han greide selvsagt å rote det til ved å si jordereksjon :!: Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Hadde vært morsommere om han hadde snakket om storereksjon. Lenke til kommentar
RDahl Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Har ikke noen spesielle, men har hørt om en dyslektiker som greide å prestere med å lese sideflesk der det sto sildefiske Hyggelig kar dette her 3 Lenke til kommentar
Populært innlegg Bonnskij Skrevet 16. januar 2011 Populært innlegg Del Skrevet 16. januar 2011 Tja, er ingen særskilde eg kjem på for augneblinken, men synest læreren på universitet hadde ein fin ein i fjor. Vi var på ein ekskursjon i regnskogen, og midt inn i skauen låg det ein pub som både studentar og lærar slo seg ned i. Vi tok oss nokre øl, og kom på eit eller anna vis inn på ein sex og samliv diskusjon. Den eine amerikanskje jenta set til å skryte om kor trofast og fantastisk kjæresten hinna er: "He could sit in a room with a hundred naked women, and he would never touch any of them" Akkurat då passerer ein lettare berusa lærer: "Oh? Is he gay?" Aussies. Gotta love 'em 17 Lenke til kommentar
Populært innlegg Hanske Skrevet 16. januar 2011 Populært innlegg Del Skrevet 16. januar 2011 En fyr i klassen min fikk beskjed om å lese et dikt fra engelskboka. Han hadde ikke med seg bok, så han valgte en alternativ løsning - han skrev et selv. "I have no book I cannot read, please dont kill me, I have a family to feed". De fleste lo, og læreren var den som lo mest. Det endte alikevel med anmerkning for glemt bok. 22 Lenke til kommentar
CookieY Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 har en liten en på lur vet ikke om den er så morsom , men den var nå det når de skjedde PTF i dataelektronikk Elev : Tar stolen til læreren Lærer : Mumler Kuk! til eleven Klassen : Flirer Lenke til kommentar
T.A Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Blond 1: Hva har du gjort i ferien da? Blond 2: Jeg har sett pyramidene og sånn. Blond 1: Åja, hvor i Tyrkia var du? Samme person trodde Sri Lanka var en by i Pakistan. "Wow". Lenke til kommentar
Populært innlegg Martin HaTh Skrevet 26. januar 2011 Populært innlegg Del Skrevet 26. januar 2011 Ahh, skulle vel egentlig ikke skrive noe her, men kom plutselig på en hendelse som skjedde i går. Vi har en i klassen, la oss kalle han Olav. Olav kommer ALLTID 10++ minutter for sent, har valgt realfag (går vg2) og gjør alt generellt.. ikke så bra. Vi fikk karakterene våre denne dagen. Olav: "Sjekk dette, [insert norsklærer] har skrevet karakteren min med romertall. IV, det må jo bety 4?" Bjarne: "Det står for ikke vurdert". fail .... 11 Lenke til kommentar
Populært innlegg Mokko Skrevet 26. januar 2011 Populært innlegg Del Skrevet 26. januar 2011 (endret) Mat&Helse-time i niendeklasse: Elev 1: Får ikke til.. bla bla bla..hva er galt her?.. bla bla.. Elev 2: La oss sjekke oppskriften.. Riste brødet.. bla bla.. Elev 1: Ja, jeg har ristet brødet. *Stå med brød i hånd og riste hysterisk opp og ned* Elev 2 + resten av klassen som titter opp: Whaaaaaaat..? To sekunder følger, etterfulgt av flere minutters sammenhengende latterkrampe. Ja, han var faktisk seriøs. Endret 26. januar 2011 av Mokko 27 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå