Hanske Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 I naturfagstimen idag drev lærern og fortalte hvordan folk lagde alkohol og hvin hjemme (hjemmebrendt). Så hører man fra en gutt bak i klassen: "Ferb! Jeg vet hva vi skal gjøre idag" Det samme har skjedd her også. Skjønner ikke hvorfor de gir oss ingredienser og blandingsforhold! Jeg har faktisk en hjemmebrentoppskrift i boka mi, i tilfelle det kunne bli hendig 1 Lenke til kommentar
Hoffah Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 I naturfagstimen idag drev lærern og fortalte hvordan folk lagde alkohol og hvin hjemme (hjemmebrendt). Så hører man fra en gutt bak i klassen: "Ferb! Jeg vet hva vi skal gjøre idag" Genialt Lenke til kommentar
Krissto Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 I naturfagstimen idag drev lærern og fortalte hvordan folk lagde alkohol og hvin hjemme (hjemmebrendt). Så hører man fra en gutt bak i klassen: "Ferb! Jeg vet hva vi skal gjøre idag" Wow... Han der får faen meg 10 stjerner i boken av meg! 4 Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Når vi hadde om andre verdenskrig i 10 klasse så snakket vi om Hitler. lærer: blablabla Adolf Hitler Jente i klassen: HET HAN ADOOOLF????!?? Klassen: :!: Sjukt! Nesten som og jeg skulle vært der selv! Lenke til kommentar
MsGreen Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Etter daglige forsøk om å be elevene spesifikt om å ikke spise i timene... Overvektig lærer: -Hva har jeg sagt!? *Peker på posen min med boller* Lille meg: -Maaaaan...skal dele? *Rekker en bolle mot læreren* Merknad pga "spydighet". Score. 9 Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Ei jente i klassa lurte på om alle muslimar er fattige. Ei anna jente lurte på kva som skjer om jorda faller ned. 4 Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Alltid jenter som kommer med de dumme spørsmålene Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Ei jente i klassa lurte på om alle muslimar er fattige. Ei anna jente lurte på kva som skjer om jorda faller ned. Sier noe om nivået på skoler i utkantstrøk... Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 (endret) en jente i klassen (henne som skule banke meg etter skolen :!: ) sa "Seriøst?, finnes det hekser? klassen: " :!: " Jeg: "Ja så klart dem finnes, og du er den onde som heksa ikke liker" sa dette på tull da jenta: "Men seriøst? finnes hekser?" jeg "Er du dum eller? " en venn av meg "så klart det ikke finnes hekser, går det Ann og bli dummere?" jenta: "herregud jeg viste jo ikke om det fantes" klassen: "Haha" Endret 8. januar 2011 av fsx v1.1 Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Jo, hekser har eksistert siden lenge før Europa ble kristent, og de eksisterer den dag i dag. Selvsagt er det ikke som på film at de flyr rundt på kosteskaft og forvandler folk til frosker, men de finnes. Hvor tror du for eksempel kunnskapen om naturmedisin kommer fra? 3 Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Jo, hekser har eksistert siden lenge før Europa ble kristent, og de eksisterer den dag i dag. Selvsagt er det ikke som på film at de flyr rundt på kosteskaft og forvandler folk til frosker, men de finnes. Hvor tror du for eksempel kunnskapen om naturmedisin kommer fra? vil nå heller si at det var leger som drev med dette, men de utviklet kunnskapen sin til det den er i dag! siden naturmedisin kan variere så mye fra dose til dose! Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 "Lege" er et ganske nytt konsept i forhold til hvor lenge vi har eksistert, og naturmedisin var bare et eksempel. De drev med og driver med mye mer enn bare det. I gamle dager var troen en helt annen enn i dag, så det vi regner som mytologier i dag var like naturlig som kristendom og islam i dag. Vi går til prester, de gikk tli hekser, sjamaner og medisinmenn. Noe av dette har overlevd helt frem i dag, så du kan finne vanlige hekser, medisinmenn, sjamaner og så videre hvis du vet hvor du skal lete. 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg iSimen Skrevet 8. januar 2011 Populært innlegg Del Skrevet 8. januar 2011 Vi satt på høgskolen og drev med bilderedigering, og vinduet var åpent siden det er så klamt der. Så spør hun ene som går i klassen min, "kan vi lukke vinduet?", siden det begynte å bli kaldt i rommet. Læreren svarer: "Ja, det kan du gjøre. Bare trykk på krysset oppe i hjørnet" 12 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 så du kan finne vanlige hekser, medisinmenn, sjamaner og så videre hvis du vet hvor du skal lete. :!: Lenke til kommentar
Nalenu Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 (endret) Hadde en test i Automasjonsfag når jeg gikk Vg2 El-energi. Var en nåkså vanskelig test og etter alle hadde fått igjen resulatet gikk jeg bort til den største nerden i klassen og spurte. Meg: Hva fikk du på prøven da? Nerd: Noe jeg aldri får. Meg: Hva da? Nerd: Sex Ble en ganske heftig latter i klassen da, regner med at det var sant og :!: Endret 8. januar 2011 av Nalenu 7 Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Hadde en test i Automasjonsfag når jeg gikk Vg2 El-energi. Var en nåkså vanskelig test og etter alle hadde fått igjen resulatet gikk jeg bort til den største nerden i klassen og spurte. Meg: Hva fikk du på prøven da? Nerd: Noe jeg aldri får. Meg: Hva da? Nerd: Sex Ble en ganske heftig latter i klassen da, regner med at det var sant og :!: :lol: :lol: Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 så du kan finne vanlige hekser, medisinmenn, sjamaner og så videre hvis du vet hvor du skal lete. Og ellers har du det bra i den lille verden du lever i? Har du sluppet opp for medisinen din? Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 så du kan finne vanlige hekser, medisinmenn, sjamaner og så videre hvis du vet hvor du skal lete. Og ellers har du det bra i den lille verden du lever i? Har du sluppet opp for medisinen din? Har det veldig bra selv, takk. Enn du? Jeg er så: |--| nær å få ny signatur.. Medisin får jeg forresten av legen min. 1 Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Det ser ut som Diskutant sin verden kun inkluderer Skandinavia. Det fins stadar i verden der det er både sjamanar og hekser, som driv med skumle voodoo-saker i jungelen. 1 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Jeg har personlig vært hos en heksedoktor. Jævlig skremmende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå