TheNarsissist Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Hva er det dere ikke skjønner? Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Hva er det dere ikke skjønner? Frrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrp Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 (endret) --- Endret 16. august 2013 av ZPAS 3 Lenke til kommentar
salamishit Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 10A jeg og vett. Jeg er Even. Hvem er du? Haha, seriøst??? jeg er Mats :O Hyggelig å se deg 2 Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 En venn av meg klappet til(på skinnet) en gutt i klassen. Da fikk han anmerkning av læreren, også fikk han anmerkning av assistent rektor. Men gutten som BLE klappet fikk også anmerkning, han fikk anmerkning av rektor der det sto " Ble klappet til" Måtte le litt da :!: edit: noen detaljer lagt til. På skinnet, ja. Hvor da? 6 Lenke til kommentar
medlem-68510 Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 .. På skinnet, ja. Hvor da? Det første i denne tråden jeg har ledd av på lenge 2 Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 En venn av meg klappet til(på skinnet) en gutt i klassen. Da fikk han anmerkning av læreren, også fikk han anmerkning av assistent rektor. Men gutten som BLE klappet fikk også anmerkning, han fikk anmerkning av rektor der det sto " Ble klappet til" Måtte le litt da :!: edit: noen detaljer lagt til. hva faen? missa jeg no? Lenke til kommentar
Skunkish Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Mye morsomt som har skjedd i timene mine. Blant annet så hadde vi fått i oppgave å lage en sommer rap av musikklæreren i 10. Klasse. Vi hadde en gris som musikklærer, så da fant jo noen andre på en linje som slo ann. "musikken går både opp og ned, i (en elev sitt navn) vil (lærer sitt navn) plante sin sæd. En annen episode var jo når samme lærer vekkett pc-en sin fra hvilemodus når den var koblet til prosjektoren, da kom det opp en naken kvinne som hoppet opp og ned. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Den rektoren lider sannsynligvis av en eller annen form for dumhet. Er ikke rent får som gjør det i disse dager, smittbart er det også. Lenke til kommentar
eveant Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 10A jeg og vett. Jeg er Even. Hvem er du? Haha, seriøst??? jeg er Mats :O Hyggelig å se deg Haha epic! Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 (endret) Den rektoren lider sannsynligvis av en eller annen form for dumhet. Er ikke rent får (få) som gjør det i disse dager, (punktum og stor bokstav) smittbart er det også. Jepp, tydeligvis smittsomt. Endret 24. desember 2010 av vikingkylling Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 Den rektoren lider sannsynligvis av en eller annen form for dumhet. Er ikke rent får (få) som gjør det i disse dager, (punktum og stor bokstav) smittbart er det også. Jepp, tydeligvis smittsomt. I retningslinjene står det at man ikke skal påpeke andres skrivefeil 2 Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 Sorry, ble for fristende. Og var jo ikke akkurat seriøst ment. 1 Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 Helt greit for meg, jeg retter ofte på folk selv. Skjønner ikke hvorfor noen blir så provosert av slikt. Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 Enig, det kan i mange tilfeller være lurt. Vranglære er ikke bra... 2 Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 Den rektoren lider sannsynligvis av en eller annen form for dumhet. Er ikke rent får (få) som gjør det i disse dager, (punktum og stor bokstav) smittbart er det også. Jepp, tydeligvis smittsomt. I retningslinjene står det at man ikke skal påpeke andres skrivefeil Det står også at man ikke skal påpeke andres regelbrudd. 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg Pubé Skrevet 24. desember 2010 Populært innlegg Del Skrevet 24. desember 2010 Oh the irony 13 Lenke til kommentar
3rl3nd Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 en fyr snakker om de dumme muslimene som bomber seg selv..... læreren: -hvem lærte muslimene om selvmordsbombing? jente1: -vi... jente2: -gjorde du? Bitch! Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 I naturfagstimen idag drev lærern og fortalte hvordan folk lagde alkohol og hvin hjemme (hjemmebrendt). Så hører man fra en gutt bak i klassen: "Ferb! Jeg vet hva vi skal gjøre idag" 5 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå