Il-Sung Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 I dag hadde vi en matematikktime der vi skulle måle lengder. Mens vi holdt på å måle lengden fra hånda og til albuen, roper en gutt: "Hva faen er en albue?!" Så pekte han på hofta si og spurte: "Er dette albuen?"... Vi går i 8. klasse. 4 Lenke til kommentar
xibriz Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 I dag hadde vi en matematikktime der vi skulle måle lengder. Mens vi holdt på å måle lengden fra hånda og til albuen, roper en gutt: "Hva faen er en albue?!" Så pekte han på hofta si og spurte: "Er dette albuen?"... Vi går i 8. klasse. Jeg håper han kødda Lenke til kommentar
Populært innlegg €uropa Skrevet 23. november 2010 Populært innlegg Del Skrevet 23. november 2010 I 9. klasse hadde jeg engelsk i en gruppe på 12-15 elever. Jeg prøvde å slippe en smyger, men forsøket slo feil og lyden ble bare bløtere og bløtere. Noen jenter begynte å kjefte: "Åå, Peter, ikke promp i klasserommet!" Peter sa "Nei, det var ikke meg! Det var Erlend!" Men de sa bare "Du er så dust, du prøver å skylde på andre". Peter fortsatte: "Nei, jeg lover, det var virkelig ikke meg!" Etterpå kom noen medelever bort til meg og sa "jeg hørte at Peter prompa og skyldte på deg". Jeg bare kremtet og sa "Øh, ja, han gjorde jo det". Stakkars Peter. 10 Lenke til kommentar
Il-Sung Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 I dag hadde vi en matematikktime der vi skulle måle lengder. Mens vi holdt på å måle lengden fra hånda og til albuen, roper en gutt: "Hva faen er en albue?!" Så pekte han på hofta si og spurte: "Er dette albuen?"... Vi går i 8. klasse. Jeg håper han kødda Merkelig nok ikke. Han har haugevis av sånne utsagn. Noen måtte forresten forklare hvor albuen er, og da så det ut som om det hadde gått opp et lys for ham. Lenke til kommentar
Wakarimasen Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Engelskframføring i 8, En gruppe hadde framføring om noen stater i USA. En av de skulle ha om Virginia men presterte å si Vagina... Selv lærern lo da Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Bumper denne med noe jeg kom på. Vi hadde om det periodiske systemet og sånn da en guttspurtehvilket grunnstoff mennesket var. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 ^^ Mennesket er nr.119 btw Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 (endret) STERKT INNHOLD ADVARSEL sa til jenter "Skal ikke du på dassen og øve deg på at roger kommer i julen til deg? du liker jo han så godt at du skal smake spermet hans" :!: Jeg har holdt på sånn siden 8 klasse Endret 21. desember 2010 av Man of war 1945 Lenke til kommentar
feggy Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Hhehehehe, nei? Jeg knegget ikke. Spydde litt, og ble ganske trist inni meg. huff 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg Mchansern Skrevet 21. desember 2010 Populært innlegg Del Skrevet 21. desember 2010 Jeg har holdt på sånn siden 8 klasse Ca. 4 måneder altså? 34 Lenke til kommentar
KKake Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Du er kul ass. Håper ikke jeg var slik når jeg gikk i 9. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 (endret) En kompis låste seg inne på do på skola da vi gikk i åttende, men fikk ikke opp låsen igjen. Stakkaren var for flau til å si ifra, så han ble bare sittende der i over en time før noen oppdaget hvor han var. Edit: skriveleif Endret 21. desember 2010 av vikingkylling Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Du er kul ass. Håper ikke jeg var slik da jeg gikk i 9. 8 Lenke til kommentar
3rl3nd Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 (endret) hmm jeg vet at mange i klassen har sagt mye morsomt. men jeg husker ikke så mange men jeg husker sist uke vertfall. (dette var en handling ikke noe morsomt sagt) vi har ett klasserom med glassvegger slik vi ser ut ganske godt. midt i en time, så vi en gutt som bare gikk forbi plutselig springer alle ut og snøvasker ham. (det var snø) :!: til slutt begynte han og grine mens lærern stod og så på skal prøve og komme på mer Endret 22. desember 2010 av 3rl3nd Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 snøvasker? Den var ny. Lenke til kommentar
3rl3nd Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 (endret) snøvasker? Den var ny. hvorfor er den ny? jeg har gjort i årevis EDIT: om du lurer på hva det er så er det når du hiver noen ned i snøen og stapper mye snø i trynet, slik du vasker h*n med snø. noe som er kaldt og ubehagelig Endret 22. desember 2010 av 3rl3nd Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Har hørt om snødøping før, men snøvasking må være hakket værre. Lenke til kommentar
3rl3nd Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Har hørt om snødøping før, men snøvasking må være hakket værre. har ikke hørt om snødøping men er det, det samme som snøvasking. jeg skrev akkuratt hva snøvasking er. her jeg bor kalles det hvertfall snøvasking. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Ja, er det. Du døper han i snøen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå