ungkar1 Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 har en liten sak ifra barneskola. vi snakka om datavirus og en i klassa sa "kan vi få datavirus?" alle sa nei og lo resten av timen :!: Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Kom eit lite gullkorn på fredag ja... Gut(som plutseleg brøler til mattelæraren om han som sitter foran han): "KAN DU TA Å FLYTTE HAN HER!? HAN SITTE Å KUTTA SEJ! Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 I fjor var det en i klassen min som rakte opp hånden for å svare på et spørsmål i naturfagen: "Eh... øøh... jeg vet ikke." Jeg satt og flirte høyt av ham resten av timen. Lenke til kommentar
dronjom Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 på fredag skulle jeg svare på hva franchise er for noe for kurslæreren, jeg vet egentlig hva det er men greide ikke ordlegge meg helt. "Det er sånn fast greie.." begynte jeg, og ble avbrutt av latter Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 For noen dager siden hadde vi en prøve i naturfag. Ei i klassen min ble ferdig litt før meg og gikk ut av klasserommet. Da hun skulle lukke døra etter seg stakk hun hodet litt inn og klarte å slenge den i trynet sitt. Dette syntes jeg var kjempefestlig og da jeg gikk forbi henne og ut av klasserommet sa jeg "vær forsiktig", mens hun sto der skamfull og slukøret. Jeg forstår at dette ikke er så morsomt over internett, men jeg har aldri ledd så høyt på innsiden før. Lenke til kommentar
Cillin Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 I 6. klasse, i ein KRL time, så spurte eg læraren om korleis Eva og Adam kunne vite korleis dei gjorde det. Han hadde ikkje noko svar ^^, Lenke til kommentar
Leifi93 Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 I 8ende klasse spurte ei jente i klassen "har jenter sæd?" Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 To gutter satt å sang i klassen når engelsklærern kommer inn. Når de er ferdig utbryter hun "Well, You havent felt real pain until you have heard these two boys sing eh?". Hele klassen får latterkrampe. Lenke til kommentar
Stefvuk Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Jeg og en kamerat gjorde narr av en The Killers-sang. I stedet for "Are we human, or are we dancers" sa vi "Are we human, vagina cancer." Det var i en engelsktime hvor vi friminutt og jeg sang. Læreren kom ut og så på meg akkurat da jeg sa "VAGINA CANCER!" Flaut var det. Jeg fikk lattis, akkurat som kameraten min. Heldigvis ble det ikke noe svær greie av det. phew Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 (endret) I norsktimen i dag skulle vi lese en lettlest bok for voksne som het "den aller siste mohikaner". Den hadde en artig illustrasjon på forsiden, så jeg påpekte "vi skal visst lese en bok om en fyr som klør seg på kuken", og sidemannen min utbrøt "Å, jeg elsker sånne bøker!" I ettertid viste det seg at jeg ikke var så langt unna da jeg gjettet på at det handlet om en fyr og kuken hans. I engelsktimen skulle vi diskutere ulike skolesystemer(i Norge, Storbritannia og USA) i grupper på tre. Ei gruppe satt heller og laget rytmer og raptekster istedet for å diskutere noe som helst. Læreren ba dem om å komme opp til tavla og fremføre arbeidet sitt. Og det var virkelig gjennomført. Det startet med en typisk "bom-stikka-bom-stikka-bom"- og en "tu-tu-tu-tu-tu"-rytme som bygde seg opp til et klimaks, så stoppet to av dem og begynte "We wanna do it in a - Oh! - state school! We wanna do it in a - Oh! - state school!" Dette gikk over til en sånn "Uuuuuuaaay! Uuuuuuaaay!" og tredjemann begynte "I'm a rookie. I like it hard...", og resten av teksten handlet om at det er bedre på "state school" enn "public school". Dette var en morsom og tvetydig tekst. Jeg forstår at det ikke er morsomt å lese om det, men jeg lo hardt. Det kan hende at dette snart blir å finne på youtube. Endret 10. oktober 2009 av Zarac Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Den må vi få se! Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 (endret) 10ende denne også, i Nautur Og Miljø hadde vi en skikkelig kul lærer, brydde seg ikke om hva du gjorde i timene, alle fikk 4-5 hvis du bare satt og snakket med han i timen .engang hadde vi en sånn vitse thing med han, så sa han "Hva skjer hvis vi sprenger opp Pakistan?" alle sammen satt og så rart og forvirret på hverandre så sa en jente helt bak i klassen "Ingenting, alle sammen er jo her i Norge" da fikk alle superlættis Haha! Fantastisk :!: Vi hadde en lærer I EL-Energi(elektro vg1). Vi hadde om faseforskyvnig og her bruker man en del trekanter for å forklare ting. etter å forklart mye om dette tunge stoffet setter han seg ned og sier rolig: "heh.. De jentene på Helse og Sosial har sikkert ikke hørt om dise trekantene, men de har vell kanskje vært med på noen.." sikkert ikke så morsomt i skriftlig form, men når en lærer sier noe sånt helt rolig og behresket ut av ingenting. Da blir det rimelig morsomt Han med sitronen var vikaren vår på ungdomskolen: Se filmen hos Youtube Ikke en time riktignok, men slik var han i timen også.. Han sang.. finner jeg det filmklipet vi tok skal jeg legge det på youtube og poste det her Endret 12. oktober 2009 av 2ball(s) Lenke til kommentar
Hardfredd Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Hadde en ganske sinnsyk mattelærer på vgs som alltid pratet om ting som ikke hadde noe med matte å gjøre. F.eks fortalte han en gang at han hadde sett et program om bjørner på Animal Planet. Der hadde det blitt forklart teknikker for å overlever et møte med aggressive bjørner. Læreren vår mente dog han hadde en enda bedre teknikk, og det var å prøve å forføre bjørnen til å ha sex med han. Tross alt bedre å bli tatt på den måten mente han. Slike sinnsyke utsagn fant sted hver eneste time og han var alltid dønn seriøs. Ingen som turte å le før langt ut i 2 klasse. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 En venn av meg i mattetimen slet med oppgavene og forsto ingen ting. Plutselig utbrøt han "Baby, where'd you get your body from"! Lenke til kommentar
pepinoo Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Vi hadde naturfag i 8. klassen (tror jeg), så hadde vi besøk av noen fra et fiskeoppdrett. Han spør hvor mange egg en fisk(husker ikke hvordan) legger i løpet av livet. En i klassen min ropte ut: 546 473 !! Han fra fiskeoppdrettet blir stor i øya og sier: Nei, faktisk så er det ca 550 000. Da lo vi godt da! Og en annen: Vi hadde ei jente i klassen som rett og slett bare var treg. Hun måtte se shrek to ganger for å skjønne den. Men anyways, i en annen naturfagstime var det noen som snakket om sex også videre, så kom det inn på anal sex. Dette skjønte jo ikke hun hva var, så hun rekker opp hånda å sier: "Duuuu, ka e analsex?" Dette var da altså i 10. klassen. Lenke til kommentar
affix Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Vi hadde skrevet ut en slags plakat vi hadde laget. Litt etter utbryter en jente i klassen "Denne plakaten var så fin at jeg scanner den inn på pcn min! Går det?". Det tok litt tid før hun skjønte hvorfor vi lo. Lenke til kommentar
Xsos Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Det var en time på skolen, jeg satt helt foran med henda nedi buksa som jeg altid gjør. Plutselig sier læreren "Se til å få de henda ut av buksa". Damn så flaut. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Hadde du hendene i lommene eller var de på besøk hos langemann? Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 var sikkert langemann. Var ein time i fjord me kom inn på temaet kondom: Han: Det luktar dritt Eg: Det smakar verre. Meinte sjølvsagt at det sikkert smaka verre, men akkurat det eg skreiv ovanfør blei printa inn i årboka for alltid.. Må bare le kvar gong eg tenker på det no Lenke til kommentar
martin808 Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 (endret) Kan fortelle hva vi gjorde i samfunnsfag timen i dag da. Vi hadde en mindre teknisk lærer som satt fra seg PC-en på kateteret var koblet til prosektor og høyttalere. Jeg avleder han med dummespørsmål mens en annen i klassen setter på Puppytwister [Trykk] og så later alle som at det var virus :!: Endret 20. oktober 2009 av martin808 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå