Gå til innhold

hva er det morsomste noen har sagt i en skoletime?

Nixax

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For noen dager siden hadde vi en prøve i naturfag. Ei i klassen min ble ferdig litt før meg og gikk ut av klasserommet. Da hun skulle lukke døra etter seg stakk hun hodet litt inn og klarte å slenge den i trynet sitt. Dette syntes jeg var kjempefestlig og da jeg gikk forbi henne og ut av klasserommet sa jeg "vær forsiktig", mens hun sto der skamfull og slukøret. Jeg forstår at dette ikke er så morsomt over internett, men jeg har aldri ledd så høyt på innsiden før.

Lenke til kommentar

Jeg og en kamerat gjorde narr av en The Killers-sang. I stedet for "Are we human, or are we dancers" sa vi "Are we human, vagina cancer."

Det var i en engelsktime hvor vi friminutt og jeg sang. Læreren kom ut og så på meg akkurat da jeg sa "VAGINA CANCER!"

Flaut var det. Jeg fikk lattis, akkurat som kameraten min. Heldigvis ble det ikke noe svær greie av det. phew

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

I norsktimen i dag skulle vi lese en lettlest bok for voksne som het "den aller siste mohikaner". Den hadde en artig illustrasjon på forsiden, så jeg påpekte "vi skal visst lese en bok om en fyr som klør seg på kuken", og sidemannen min utbrøt "Å, jeg elsker sånne bøker!"

I ettertid viste det seg at jeg ikke var så langt unna da jeg gjettet på at det handlet om en fyr og kuken hans.

I engelsktimen skulle vi diskutere ulike skolesystemer(i Norge, Storbritannia og USA) i grupper på tre. Ei gruppe satt heller og laget rytmer og raptekster istedet for å diskutere noe som helst. Læreren ba dem om å komme opp til tavla og fremføre arbeidet sitt. Og det var virkelig gjennomført.

Det startet med en typisk "bom-stikka-bom-stikka-bom"- og en "tu-tu-tu-tu-tu"-rytme som bygde seg opp til et klimaks, så stoppet to av dem og begynte "We wanna do it in a - Oh! - state school! We wanna do it in a - Oh! - state school!"

Dette gikk over til en sånn "Uuuuuuaaay! Uuuuuuaaay!" og tredjemann begynte "I'm a rookie. I like it hard...", og resten av teksten handlet om at det er bedre på "state school" enn "public school".

Dette var en morsom og tvetydig tekst. Jeg forstår at det ikke er morsomt å lese om det, men jeg lo hardt. Det kan hende at dette snart blir å finne på youtube.

Endret av Zarac
Lenke til kommentar
10ende denne også, i Nautur Og Miljø hadde vi en skikkelig kul lærer, brydde seg ikke om hva du gjorde i timene, alle fikk 4-5 hvis du bare satt og snakket med han i timen :p.

engang hadde vi en sånn vitse thing med han, så sa han "Hva skjer hvis vi sprenger opp Pakistan?" alle sammen satt og så rart og forvirret på hverandre så sa en jente helt bak i klassen "Ingenting, alle sammen er jo her i Norge"

da fikk alle superlættis :p

Haha! Fantastisk :!:

Vi hadde en lærer I EL-Energi(elektro vg1). Vi hadde om faseforskyvnig og her bruker man en del trekanter for å forklare ting. etter å forklart mye om dette tunge stoffet setter han seg ned og sier rolig: "heh.. De jentene på Helse og Sosial har sikkert ikke hørt om dise trekantene, men de har vell kanskje vært med på noen.."

sikkert ikke så morsomt i skriftlig form, men når en lærer sier noe sånt helt rolig og behresket ut av ingenting. Da blir det rimelig morsomt :wee:

Han med sitronen var vikaren vår på ungdomskolen:

Se filmen hos Youtube

Ikke en time riktignok, men slik var han i timen også.. Han sang.. finner jeg det filmklipet vi tok skal jeg legge det på youtube og poste det her :wee:

Endret av 2ball(s)
Lenke til kommentar

Hadde en ganske sinnsyk mattelærer på vgs som alltid pratet om ting som ikke hadde noe med matte å gjøre. F.eks fortalte han en gang at han hadde sett et program om bjørner på Animal Planet. Der hadde det blitt forklart teknikker for å overlever et møte med aggressive bjørner. Læreren vår mente dog han hadde en enda bedre teknikk, og det var å prøve å forføre bjørnen til å ha sex med han. Tross alt bedre å bli tatt på den måten mente han.

Slike sinnsyke utsagn fant sted hver eneste time og han var alltid dønn seriøs. Ingen som turte å le før langt ut i 2 klasse.

Lenke til kommentar

Vi hadde naturfag i 8. klassen (tror jeg), så hadde vi besøk av noen fra et fiskeoppdrett. Han spør hvor mange egg en fisk(husker ikke hvordan) legger i løpet av livet.

En i klassen min ropte ut: 546 473 !!

Han fra fiskeoppdrettet blir stor i øya og sier: Nei, faktisk så er det ca 550 000.

Da lo vi godt da!

Og en annen:

Vi hadde ei jente i klassen som rett og slett bare var treg. Hun måtte se shrek to ganger for å skjønne den. Men anyways, i en annen naturfagstime var det noen som snakket om sex også videre, så kom det inn på anal sex. Dette skjønte jo ikke hun hva var, så hun rekker opp hånda å sier: "Duuuu, ka e analsex?"

Dette var da altså i 10. klassen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...