Coffey Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 I naturfagen: - Lærer, hva har penis i lin med noe som helst relatert til dette faget å gjøre? Lenke til kommentar
Strange_quark Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Mange som har skrevet om disse 8 inches, men klarer ikke å finne en film - noen som har noe? Mener bestemt at jeg har sett den i en eller annen news bloopers compilation på Youtube, men nå kan jeg ikke finne den. Kanskje jeg bare har lest det og innbiller meg at jeg har sett det? Lenke til kommentar
Kessler Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 En i klassen fikk et spørsmål om organismer der svaret ble Flercelleorganismer, som selfølgelig ble til Flercelleorgasmer... Lenke til kommentar
Nissen Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 (endret) Læreren: "Klapper du ikke sammen den pc'en med en gang er du død mann på boks!" *Eleven begynner å le* Læreren (helt alvorlig): "Død mann på boks sier jeg!" Endret 10. september 2009 av Nissen Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Det er mulig jeg går i den klassen. I hvilket fylke/landsdel skjedde det? Lenke til kommentar
Nissen Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Det er mulig jeg går i den klassen. I hvilket fylke/landsdel skjedde det? Høyskolen i Ålesund.. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Okei, da er det langt unna min skole, men jeg tror læreren min sa noe lignende. Lenke til kommentar
Kessler Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Minneverdig time helt tilbake i 3. Klasse, Ny elev i klassen (vist seg og være komplett retard i ettertid) sa dette nå hun sa hun ville fortelle en historie (dønn seriøs): "vet du hva? En gang så var jeg hos bestemor og fanga krabber, også, også datt jeg uti da... vet du hva som skjedde da? JEG DRUKNA!" jeg vet ikke om det er historen eller måten hu sa det på som er morsomt men alle lo så dem nesten gråt inkludert lærerne... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+4123456 Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Engelsklæreren min som fortalte om en gang han hadde vært sensor på muntlig og han hadde gitt en elev en karakter hun ikke var fornøyd med: "One day a girl sent me this SMS, with the writing: Du er slem!". Lenke til kommentar
Turbo sindre Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Ikke det morsomste men verdt å dele 1 Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 @ Turbo sindre. haha, sjukt bra! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 litt imponert over sindre som etter alt en mnd på skolebenken har 3 anmerkninger Lenke til kommentar
Turbo sindre Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 litt imponert over sindre som etter alt en mnd på skolebenken har 3 anmerkninger Er ikke meg da. >.< Lenke til kommentar
trash__ Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 (endret) Lo faktisk høyt av de to screenshotene Endret 16. september 2009 av w0bni Lenke til kommentar
vroomvroom007 Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 På barneskolen for mange år siden spurte læreren om hvordan man vet at man har drukket nok vann.. En gutt svarte at man rister på magen og hører etter om det kommer en skvosje-lyd!! HAHAHAHAHAHA TIL OG MED LÆREREN LO.. Og det var i 5. klasse Lenke til kommentar
trash__ Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 "Hele gruppen min er jo afk" presterte jeg å si for å forklare hvorfor jeg ikke hadde kommet videre på prosjektarbeidet. Planen var å fortelle at gruppen min var syk. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Jeg forstår ikke, hva betyr "afk"? Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 away from keyboard, et gamer/nerde utrykk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå