martin8763647 Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Læreren vår snakket om ett eller annet om en pære å da sa jeg den smart komentaren: "ser ut som ei pære du!" på tull men hun skjønte den ikke selv om alle andre flirte xP Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Veldig morsomt. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Ja, det var en smart kommentar. Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Rett og slett like morsom som den var smart, kan man si. Lenke til kommentar
Bearar Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Læreren vår snakket om ett eller annet om en pære å da sa jeg den smart komentaren: "ser ut som ei pære du!" på tull men hun skjønte den ikke selv om alle andre flirte xP Fikk du anmerking? Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Læreren vår snakket om ett eller annet om en pære å da sa jeg den smart komentaren: "ser ut som ei pære du!" på tull men hun skjønte den ikke selv om alle andre flirte xP Ahahahahhahahaha. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Holdte på og le meg ihjel, jeg. Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Jeg ler av å lese svarene han fikk til den posten! Hahehaeheahaehehae Vi snakket om bilhjul her en dag på skolen, da klassens blondine utbryter: "Hæ? Hva snakker dere om?!" Jeg svarer: "Bilhjul. Du vet, sånn som er i motoren.." Hun: "Hæ? Er ikke det de runde tingene da?" Hun var dønn seriøs Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Er det rart da? Hun har jo rett? Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Håper det var ironisk? For de som ikke skjønte det, trodde hun først på at hjulene på en bil var inni motoren, før hun kom med verdens dårligste forklaring, i og med at det er mye som er rundt på en bil. Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Som jeg skjønte det "rettet hun" på deg når du sa hjulene lå inni motoren. Men ok, jeg misforstod åpenbart. Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 (endret) Som jeg skjønte det "rettet hun" på deg når du sa hjulene lå inni motoren. Men ok, jeg misforstod åpenbart. Rart det der Hun blondina må være skikkelig dum og vbjornevik er nok utrolig smart. Endret 9. april 2009 av Gamlemor Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Fra tilbake på ungdomskolen, husker ikke helt om det var time eller friminutt. Uansett en jente i klassen presterer å si følgende spørrende ut. Hva heter Thorsen til etternavn ? Skal ikke være lett når alle har kalt meg Thorsen helte tiden Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Norsklæreren vår slasker til i ny og ne. Hun er 50 år, og overrasker stadig. Har til vanlig et konservativt vokabular. "Erling, du gjer ikkje ein kløyva damn shit." Haha Vi hadde en vikar som var sånn ca 40 år. Hun lesper også. Så bråket vi så sier hun: Ssssslutt, nå holder dere kjeft, jeg er sssså pissssed off akkurat nå. Av en eller annen grunn lo jeg veldig... høyt der og da. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Håper det var ironisk? For de som ikke skjønte det, trodde hun først på at hjulene på en bil var inni motoren, før hun kom med verdens dårligste forklaring, i og med at det er mye som er rundt på en bil. Vel sånn jeg ser det så var du like dårlig til å forklare poenget. Lenke til kommentar
VesleKim Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Engelsk prøve vi fikk i begynnelsen av 1 året på bygg og anleggsteknikk ;D Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Hørte denne av en slektning: Hele klassen venter mens en mannlig lærer sliter med overhead-maskinen. Speilet som projiserer bildet på veggen bare faller ned hele tiden, fordi det mangler en strammeskrue. Fra den blondeste jenta i klassen kommer det: -Vil 'an 'kje stå? Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Noe av det beste jeg har sett var da læreren min fortalte om grisen de hadde når han var liten. Læreren vår begynte å grynte og klø seg mot veggen for å vise hva grisen hannes gjorde. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå