Gjest Slettet+90817234 Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 en gang i 7 klasse hadde vi prosjekt engang. noen satt på datarommet, andre i klasserommet. plutselig kommer lærern inn i klasserommet og utbryter: "andré, kan du se på musa til marianne, den virker ikke". vi bare satt der og fortrengte latteren, og etter 5 sekunder skjønte lærern det selv, og da lo alle :!: Jeg og mine medelever måtte le litt da vi fikk utstyrsliste etter påbegynt VG2; Der sto det bl.a. at "skolen selger mus for 200,-". Historielærern vår hadde sin første time med oss igjen etter pappapermisjonen, og spurte hvordan det hadde gått med vikaren og stoffet om den franske og amerikanske revolusjonen, samt den industrielle revolusjonen. Lærern: "Nå, sitter stoffet godt?" En i klassen: "Ja, det sitter like godt som en spiker i en ballong!" Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 "skolen selger mus for 200,-". Seriøst, at ingen av de som skrev det tenkte på hvilken betydning det kunne ha. Norsklæreren vår pleier å servere en del tørre vitser, her er en av de: Det var snakk om å ta bilder i fotostudio, plutselig sa han til hun ene: Han: Du har hørt om selvutløser, sant? Hun: Ja, jeg bruker det ganske ofte, jeg! Så må han alltid avslutte med: "Den var god, ikke sant?" Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 "skolen selger mus for 200,-". Seriøst, at ingen av de som skrev det tenkte på hvilken betydning det kunne ha. Hadde jeg jobbet der så hadde skrevet noe slikt nettopp fordi det kan tolkes så annerledes. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Var vel kanskje det de tenkte også. En kjedelig dag på jobben, må gjøre noe for å ha det litt morro. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Minner meg om når vi skulle få noen til å lage klistremerke med navnet på russebilen. Navnet var da Titsmaskinen. Så ringte de som skulle lage den da og beklaget seg over at det var en skrivefeil. Men han han snakket med forklarte da at det skal være "t" og ikke "d". Så i andre enden er det en dame som skrattler:P Lenke til kommentar
Master_Chef Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 (endret) tørr vits: Lærer kommer inn og ser at bare ca. halvparten har møtt opp. Hun sier "jøss, hvor er alle sammen. Her er det jo knapt en sjel" Dude i klassen min sier "Vet ikke, kanskje de er på sjelevandring?" Jeg og en annen person var de eneste som lo... Sykt tørr vits jeg har hørt om fra en annen skole: Det var en elev som var kjent for de tørre vitsene sine. På skoleballet begynner stemningen å gå opp, og etterhvert begynner alle å rope navnet hans under talen-tiden for å få ham til å fortelle en tørr vits. Han får alle til å følge med, gjør seg klar og sier: "Nei, forresten. Jeg tørr ikke." Endret 10. februar 2009 av Master_Chef Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 (endret) Når vi er inne på blondiner, så sa ei jente i klassen min "Er gulrot en grønnsak?" oh mah gaaad lizzm.. dette var riktignok ikke i en time, mn i mat friminuttet! en gutt i klassen fikk et spørsmål om han var gutt eller jente, han sier ja til gutt og han sa at han var jente :!: altså; han svarte at han var både gutt og jente Endret 10. februar 2009 av Pokey Lenke til kommentar
Lampen Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Var i basistimen i går hvor læreren spørte. Er det noen som vil ta opp noe? jeg: Matpakka. Lenke til kommentar
Master_Chef Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Det var en jente i klassen som hadde hørt at vi kunne klone sauer, og derfor trodde hun at alle sauene var kloner. Dummeste personen jeg noensinne har møtt...dette var vg. En annen jente på ungdomsskolen: Læreren fortalte en vits. "Hvordan senker du en svensk u-båt?" Alle vet svaret, så en svarer med en gang "Du svømmer ned og banker på døra". En jente i klassen skjønte ikke vitsen, så vi måtte forklare den for henne... Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 To av lærerene mine brukte akkurat 15 minutter av timen til å diskutere om du skal ha tyngda og krykka på det vonde beinet eller det gode beinet Det er jo ikke så rart? Det er vissnok en god ide å ha krykken på motsatt bein etter det jeg har hørt. Lenke til kommentar
Skrapelodd Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Kjeme med to smågreier her Eg og ein gjeng kompisar hadde "funne opp" ein ny kampsport, saekwondo. I ein time kom læraren med eit spørsmål med taekwondo til svar då, og ei jente i klassen rekte opp handa. "Saekwondo, saekwondo, saekwondo..." satt eg opp i øyret på ho:) Kan jo tenkast kva ho svarte Ein annan, muligens litt bedre, var ein KRL time, der spørsmålet var kva veiar vi finn innanfor buddhisme, hinduisme eller kva det var. Ein kompis rakte opp handa, og eg kviskra inn i øyret på han "E6, E6, E6...". Jaggu svarte han E6 og Ikkje på langt nær så artig som enkelte av dei andre her:) Har opplevd mykje meir og bedre, men kjem ikkje på noko Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 To av lærerene mine brukte akkurat 15 minutter av timen til å diskutere om du skal ha tyngda og krykka på det vonde beinet eller det gode beinet Det er jo ikke så rart? Det er vissnok en god ide å ha krykken på motsatt bein etter det jeg har hørt. Fortsatt; 15 minutter av timen til å diskutere det? Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 To av lærerene mine brukte akkurat 15 minutter av timen til å diskutere om du skal ha tyngda og krykka på det vonde beinet eller det gode beinet Det er jo ikke så rart? Det er vissnok en god ide å ha krykken på motsatt bein etter det jeg har hørt. Fortsatt; 15 minutter av timen til å diskutere det? Ja, ok det var litt tragisk:P Lenke til kommentar
Skrapelodd Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Kom på, gymlæraren vår blei far for ein del månadar sidan, og kom inn i klassen med ungen sin. Alle såg mot han, og eg sa: "Naaww, sjå kva kuken har pressa fram!" Ein del som lo seg litt skakk då 1 Lenke til kommentar
Bearar Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Vi venter utafor klasserommet på læreren, en vikar. Idet læreren dukker opp sier en elev: - Ah, han der er sykt chill! - Jah, han er skikkelig digg. (mange ser dumt på sistnevnte) Sikkert ikke så morsomt som enkelte andre her, men var hysterisk å være der. Lenke til kommentar
Zalarox Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Vi hadde norsk, jeg må på do og spør læreren pent om jeg kan på do, noe jeg får lov til Når jeg går ut av klasserommet sier en i klassen: Lykke til!. Jeg sier takk og gjør mitt fornødende når jeg vandrer inn i klasserommet igjen spør han som sa det: gik det bra? hvorpå jeg svarer: nja... det gikk strålende med en gang, men så gikk det skikkelig dritt! var ihvertfall funny atm 1 Lenke til kommentar
brasj Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 (endret) Deleted. Endret 26. februar 2009 av nostegar Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Og hva var morsomt med det? Lenke til kommentar
Lampen Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 jeg skjønte den ikke:P men jeg lo jævelig av en merkelig grunn Lenke til kommentar
brasj Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 (endret) .. Endret 26. februar 2009 av nostegar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå