Gå til innhold

hva er det morsomste noen har sagt i en skoletime?

Nixax

Anbefalte innlegg

Vi snakka om sult i verden, så sa en elev "Det er idag 15.000.000 barn som sulter i verden!" så sa jeg "Modalitsu er en av dem!" alle lo xD :lol:

Haha, genialt :!:

Haha, det må være en av de beste her! Kjente det kom ut en liten latterkule :!:

"Modalitsu er bare 15, men har alene ansvar for tre små barn."

Endret av DSG
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-127711

Leste om en dame som søkte staten om å endre alderen sin, fordi hun så mye yngre ut enn alle andre på hennes alder. Mener at hun var svensk. Kanskje de har noe til felles..?

Lenke til kommentar

engang på barneskolen. læren snakket om norge og sa at det bode ca 4,5 milioner mensekr i norge. så pekte læren på karte og viste hvor norge var..... så spurte en jente i klassen:"hvordan kan så mange mensker få plass på et så lite område :p (hun trode at norge var likeliten som kartet) :p

:rofl::grin:

Lenke til kommentar

må definitivt være når vi hadde vikar og en ble fratatt bøkene som han skrev i og skulle ut på gangen med vikaren (for 3. gang :thumbup:) da reiste han seg rolig opp og lukket opp vinduet. akuratt da syklet postmannen forbi og han skrek. EY POSTMANN KOM OPP Å HJELP!

første gang og andre gang han måtte ut på gangen hadde det vært for å plage læreren og snakke om hennes "forhold" med en annen lærer som bare han viste om :hmm:

Lenke til kommentar

Har noen gullkorn fra en jente i paralellklassen min:

Jente: Hvor mange år etter kristus ble jesus født?

:rofl:

Hun lurte også på om Tidemann og Gude var samme person. :lol:

Og da de skulle finne et land som lå i Afrika begynte hun å lete på Sør-Amerika, hun lurte i tillegg på hva den store øya utenfor norskekysten heter. :rofl::lol::rofl:

EDIT: Dette var på ungdomsskolen.

Endret av Niks
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

Og da de skulle finne et land som lå i Afrika begynte hun å lete på Sør-Amerika, hun lurte i tillegg på hva den store øya utenfor norskekysten heter. :rofl::lol::rofl:

ikke mobb de som er dummere enn deg, de vet ikke bedre :!:

gikk i klasse med en blondine som seriøst trodde månen var av ost! dette var i 10 klasse :ph34r:

Lenke til kommentar

Jesus ble født ca 6 år før Kristus.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Jesus ble født ca 6 år før Kristus.

Eid. :w00t:

Når vi er inne på blondiner, så sa ei jente i klassen min "Er gulrot en grønnsak?" oh mah gaaad lizzm..

Lenke til kommentar

Snakkar om blondiner; har ei jente i klassen som tar heilt av sometimes...

I samfunnsfag i fjord, så snakka vi om parforhold og ekteskap o.l. Så spurte læraren om me trudde det var menn eller kvinner som vanlegvis gifta seg først (snakk om alder).

Så kjem denne jenta: "må dei ikkje gifta seg på likt da?"

doh xD

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Jeg var ikke der, men ei i klassen over meg (tror hun gikk i 10. klasse da), var lur nok til å spørre læreren: Hvem oppfant oksygenet?

Skulle gjerne vært der og ledd sammen med resten av klassen hennes. :!:

Lenke til kommentar
Hvem ble eid? Ja, nyere forskning viser at Jesus ble født ca 6 år før vår tidsregning, altså "før Kristus".

Tror han mener deg. I og med at jesus og kristus er samme person, men hun mente vel "etter kristus tidsregning" så blir jo ikke så dumt, men høres fortsatt litt loka ut. (Mener ikke selv du ble eid, men sier hva jeg fikk inntrykk av)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w

Tror man eier seg selv bra nok hvis man tror at "Jesus" levde i det hele tatt.

Endret av Slettet-PJ3x8Q2w
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...