Kramstogen Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Sitter i timen nå og har naturfag, den dumme jenta i klassen spurte nettopp: "Hvordan kan trailere fylle bensin når de er så høye?" Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 (endret) *snipp* OnT: Var noen jenter som skulle ha en fremføring om Demokrati. De hadde skrevet på PP og sa det høyt at demokrati er bassert på folkeuniversitetsprinsippet. Endret 20. mars 2007 av pessimisten Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Temaet er altså "Hva er det morsomste noen har sagt i en skoletime?". Var bare det at en del ikke synes å ha oppfattet det Slettet noe off-topic. Flere off-topic vil slettes uten ytterligere notis. Lenke til kommentar
d0z Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 (endret) Var en stund siden, i en Na/Mi time. Det var en person som sa noe "dumt", så folk begynte å humre litt. Så utbryter en superdum blondine som prøver å være vittig "nehei... han vakke den smarteste kniven i skuffen nei" Da lo vi godt. :!: Endret 20. mars 2007 av d0z 1 Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Det er da forholdsvis vanlig å komme med forskjellige varianter på "skarpeste kniven i skuffen". Jeg pleier å bruke "Skarpeste brødet i skuffen" eller "smarteste kniven i skuffen". Lenke til kommentar
d0z Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Klart det, klart det. Meningen var vel at hun hadde trodd at det het "smarteste kniven i skuffen" fra dag 1. Kniver er vel ikke smarte? Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 (endret) Det er da forholdsvis vanlig å komme med forskjellige varianter på "skarpeste kniven i skuffen". Jeg pleier å bruke "Skarpeste brødet i skuffen" eller "smarteste kniven i skuffen". 8197982[/snapback] Nå driver du å ødelegger tråden igjen Dette skal være MORSOMT! OnT: Vi var på tur til Roma med klassen og de forklarer oss at i Vatikanstaten må man ikke gå med for løse kler. Så spør en hvorfor og så svarer en annen: "Det er for at paven ikke skal få feil blodfordeling og falle om" :!: EDIT: glemte hoveddelen:P Endret 20. mars 2007 av pessimisten Lenke til kommentar
mr. Zilter Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 På skolen i dag (VG1 Studieforberedende) fortalte Geografilæreren at for hver hundrede meter nedover i bakken ble det 6 grader varmere. Så spurte han: Hvor kommer denne varmen fra? KINA!! -var det en gluping som svarte.. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 På skolen i dag (VG1 Studieforberedende) fortalte Geografilæreren at for hver hundrede meter nedover i bakken ble det 6 grader varmere.Så spurte han: Hvor kommer denne varmen fra? KINA!! -var det en gluping som svarte.. 8198308[/snapback] jaja, geografitimene. Tiden for gullkorn! Hadde selv noen blonde chicks som ikke fant Sogn- og fjordane og hordaland i et norgesatlas.... Lenke til kommentar
Anonym2007 Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Klart det, klart det.Meningen var vel at hun hadde trodd at det het "smarteste kniven i skuffen" fra dag 1. Kniver er vel ikke smarte? 8198004[/snapback] nei, men er litt morro å vri litt på det, trenger ikke for å være morsomt, bare for å vri på det f.eks. "Rundeste skjeia i skuffa" Lenke til kommentar
chokke Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Klart det, klart det.Meningen var vel at hun hadde trodd at det het "smarteste kniven i skuffen" fra dag 1. Kniver er vel ikke smarte? 8198004[/snapback] nei, men er litt morro å vri litt på det, trenger ikke for å være morsomt, bare for å vri på det f.eks. "Rundeste skjeia i skuffa" 8198827[/snapback] svarteste "mørkhudete" (herregud!) i Afrika? Lenke til kommentar
Anonym2007 Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Den var nok ikke den tørreste dassrullen nei. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Hvordan tror du en skogbrann oppstår? Lynnedslag i tørr skog. Lyn kommer jo som oftest når det regner ganske så intesnt, da er det ikke særlig tørt 8175167[/snapback] Hvis ikke jeg tar veldig feil, så er det ikke ofte det regner når det lyner? Jeg syntes jeg så det på mythbusters elsn Lenke til kommentar
Mrpusten Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Hvordan tror du en skogbrann oppstår? Lynnedslag i tørr skog. Lyn kommer jo som oftest når det regner ganske så intesnt, da er det ikke særlig tørt 8175167[/snapback] Hvis ikke jeg tar veldig feil, så er det ikke ofte det regner når det lyner? Jeg syntes jeg så det på mythbusters elsn 8200441[/snapback] Jammen sa du smør... Lenke til kommentar
Asbjoern R Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Naturfagstime der vi snakket om forbrenning av fossilt brennstoff osvosv, så sa læreren at formelen for noe var co2+h2o+noe annet og Plutselig utbryter en i klassen HEI H20 ER JO ET KLESMERKE Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Vi hadde heimkunnskap i dag og vi lagde gelè.... uansett, en gutt i klassen min spør læreren min da vi spiser om det er mulig å svelge gelèen ned i lungene. Læreren svarer nei, og da kommer det fra en jente i klassen min: Lungene.... det er de vi puster med ikke sant? :!: Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 i de siste ukene har jeg skrevet ned en masse sitater fra klassens blondine, og noen andre: hu blonde er ikke så veldig glup innen elektronikk, selv om alt er almennkunnskap, har blant annet disse sitatene: "Ledninger skal ha strøm, hvis ikke har de ikke noen mening" med dette mener hun at man får kjøpt ledninger med "innebygd" strøm. utover i friminuttet diskuterer vi mer elektronikk og strøm, og jeg får høre dette: "trådløst nettverk trenger ikke ledninger for å overføre strøm" , "en laptop trenger ikke strøm, den går jo på batteri" , "-Ipoden min trenger ikke strøm - Jo, den trenger strøm for å fungere - Nei, bare for å skru seg av og på" da var friminuttet over, og vi hadde samfunnsfag vi snakket om befolkning og litt historikk innen det temaet. vi snakket litt om overbefolkningen i Kina, og hvordan man kunne løse dette, så hører jeg det komme fra samme jenta: "kan man ikke bare flytte folk fra kina til grønland, der det ikke bor noen?" -nei, fordi man ikke kan tvinge noen hundre millioner kinesere til å flytte til et sted som er opptil 80 grader kaldere "jamen, det ordner den globale oppvarminga" så fikk vi noen oppgaver: f.eks: Utifra tabellen, hvor mange mennesker levde på jorda når du ble født? så kom det igjen, men fra en annen jente: "hvilket år ble jeg født i?" på slutten av timen gikk vi gjennom temaet og lærern nevnte: "i år 0 var det 200-300 millioner mennesker på jorda" så kom det igjen: "da levde ikke jeg her". neste time var KRL: vi så litt på kirketreet i boka (en illustrasjon som viser hvordan de forskjellige kristne retningene henger sammen), og hu blonde som ikke kan dy seg: "hvem av de greiene (ortodoks, katolsk, anglikansk, baptist osv.) er det i den lokale kirka vår?" senere i timen hørte jeg blandt annet: "har de kirker i USA?" "hvor mange paver er det? åja, stemmer, vi har bare én pave. jeg trodde alle landene som ikke hadde konge eller president hadde pave jeg" en gutt i klassen som fikk 2 på krl prøven klaget og sa: " Alle i Islam er Jøder da!" han trodde Islam var et land. og sist men ikke minst, siste sitatet jeg har i boka, fra hu blonde: "kan vann lede strøm?" Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 og sist men ikke minst, siste sitatet jeg har i boka, fra hu blonde:"kan vann lede strøm?" Var det så dumt spørsmål? Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Alle var egentlig uhyre morsomme Det siste spørsmålet var faktisk ikke så dumt. Rent vann leder ikke strøm, selv om mange tror at det gjør det Når man har forurensninger som salt og slikt i vannet derimot, blir det en grei leder, hvertfall god nok til å kverke elektronikk. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Rent vann leder ikke strøm, selv om mange tror at det gjør det 8206388[/snapback] Nettopp det jeg tenkte på og. Det er mineralene i vannet som leder strøm. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå