Gå til innhold

hva er det morsomste noen har sagt i en skoletime?

Nixax

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Var en stund siden, i en Na/Mi time. Det var en person som sa noe "dumt", så folk begynte å humre litt. Så utbryter en superdum blondine som prøver å være vittig "nehei... han vakke den smarteste kniven i skuffen nei"

Da lo vi godt. :!:

Endret av d0z
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Det er da forholdsvis vanlig å komme med forskjellige varianter på "skarpeste kniven i skuffen". Jeg pleier å bruke "Skarpeste brødet i skuffen" eller "smarteste kniven i skuffen".

8197982[/snapback]

Nå driver du å ødelegger tråden igjen :mad:

Dette skal være MORSOMT!

OnT: Vi var på tur til Roma med klassen og de forklarer oss at i Vatikanstaten må man ikke gå med for løse kler. Så spør en hvorfor og så svarer en annen:

"Det er for at paven ikke skal få feil blodfordeling og falle om" :!:

EDIT: glemte hoveddelen:P

Endret av pessimisten
Lenke til kommentar
På skolen i dag (VG1 Studieforberedende) fortalte Geografilæreren at for hver hundrede meter nedover i bakken ble det 6 grader varmere.

Så spurte han:

Hvor kommer denne varmen fra?

KINA!!  -var det en gluping som svarte..

8198308[/snapback]

jaja, geografitimene. Tiden for gullkorn!

Hadde selv noen blonde chicks som ikke fant Sogn- og fjordane og hordaland i et norgesatlas....

Lenke til kommentar
Klart det, klart det.

Meningen var vel at hun hadde trodd at det het "smarteste kniven i skuffen" fra dag 1.

Kniver er vel ikke smarte? :p

8198004[/snapback]

nei, men er litt morro å vri litt på det, trenger ikke for å være morsomt, bare for å vri på det :p

f.eks. "Rundeste skjeia i skuffa"

Lenke til kommentar
Klart det, klart det.

Meningen var vel at hun hadde trodd at det het "smarteste kniven i skuffen" fra dag 1.

Kniver er vel ikke smarte? :p

8198004[/snapback]

nei, men er litt morro å vri litt på det, trenger ikke for å være morsomt, bare for å vri på det :p

f.eks. "Rundeste skjeia i skuffa"

8198827[/snapback]

svarteste "mørkhudete" (herregud!) i Afrika?

Lenke til kommentar

Hvordan tror du en skogbrann oppstår?

Lynnedslag i tørr skog.

Lyn kommer jo som oftest når det regner ganske så intesnt, da er det ikke særlig tørt ;)

8175167[/snapback]

Hvis ikke jeg tar veldig feil, så er det ikke ofte det regner når det lyner? :dontgetit:

Jeg syntes jeg så det på mythbusters elsn :p

Lenke til kommentar

Hvordan tror du en skogbrann oppstår?

Lynnedslag i tørr skog.

Lyn kommer jo som oftest når det regner ganske så intesnt, da er det ikke særlig tørt ;)

8175167[/snapback]

Hvis ikke jeg tar veldig feil, så er det ikke ofte det regner når det lyner? :dontgetit:

Jeg syntes jeg så det på mythbusters elsn :p

8200441[/snapback]

Jammen sa du smør...

Lenke til kommentar

Vi hadde heimkunnskap i dag og vi lagde gelè.... uansett, en gutt i klassen min spør læreren min da vi spiser om det er mulig å svelge gelèen ned i lungene.

Læreren svarer nei, og da kommer det fra en jente i klassen min:

Lungene.... det er de vi puster med ikke sant? :!:

Lenke til kommentar

i de siste ukene har jeg skrevet ned en masse sitater fra klassens blondine, og noen andre:

hu blonde er ikke så veldig glup innen elektronikk, selv om alt er almennkunnskap, har blant annet disse sitatene:

"Ledninger skal ha strøm, hvis ikke har de ikke noen mening" med dette mener hun at man får kjøpt ledninger med "innebygd" strøm. utover i friminuttet diskuterer vi mer elektronikk og strøm, og jeg får høre dette: "trådløst nettverk trenger ikke ledninger for å overføre strøm" , "en laptop trenger ikke strøm, den går jo på batteri" ,

"-Ipoden min trenger ikke strøm

- Jo, den trenger strøm for å fungere

- Nei, bare for å skru seg av og på"

da var friminuttet over, og vi hadde samfunnsfag

vi snakket om befolkning og litt historikk innen det temaet. vi snakket litt om overbefolkningen i Kina, og hvordan man kunne løse dette, så hører jeg det komme fra samme jenta:

"kan man ikke bare flytte folk fra kina til grønland, der det ikke bor noen?"

-nei, fordi man ikke kan tvinge noen hundre millioner kinesere til å flytte til et sted som er opptil 80 grader kaldere

"jamen, det ordner den globale oppvarminga"

så fikk vi noen oppgaver:

f.eks: Utifra tabellen, hvor mange mennesker levde på jorda når du ble født?

så kom det igjen, men fra en annen jente: "hvilket år ble jeg født i?"

på slutten av timen gikk vi gjennom temaet og lærern nevnte:

"i år 0 var det 200-300 millioner mennesker på jorda"

så kom det igjen: "da levde ikke jeg her".

neste time var KRL:

vi så litt på kirketreet i boka (en illustrasjon som viser hvordan de forskjellige kristne retningene henger sammen), og hu blonde som ikke kan dy seg:

"hvem av de greiene (ortodoks, katolsk, anglikansk, baptist osv.) er det i den lokale kirka vår?"

senere i timen hørte jeg blandt annet:

"har de kirker i USA?"

"hvor mange paver er det? åja, stemmer, vi har bare én pave. jeg trodde alle landene som ikke hadde konge eller president hadde pave jeg"

en gutt i klassen som fikk 2 på krl prøven klaget og sa: " Alle i Islam er Jøder da!" han trodde Islam var et land.

og sist men ikke minst, siste sitatet jeg har i boka, fra hu blonde:

"kan vann lede strøm?"

Lenke til kommentar

Alle var egentlig uhyre morsomme :D

Det siste spørsmålet var faktisk ikke så dumt. Rent vann leder ikke strøm, selv om mange tror at det gjør det ;) Når man har forurensninger som salt og slikt i vannet derimot, blir det en grei leder, hvertfall god nok til å kverke elektronikk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...