Xifi Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Litteratur i norsken, vi hadde om romantikken, så spør ei jente : Var det mange kjærester da? *kremt10klassekremt* Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 En jente i klassen på ungdomsskolen spør meg: "Er USA med i EU?" Jeg tenker en stund før jeg selv innser at det går jo ikke Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 I dag fikk vi vite at vi skal ha et lite foredrag hvor vi skal sammenligne mat og kosthold fra et land i verden med Norge, og alle trakk et land hver fra en kurv med lapper i. Så var det en av de virkelig blode jentene i klassen sin tur, og hun trekker Grønland. "Å, er det Grønland i Oslo? ". Lenke til kommentar
Kristoffer Torp Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Idag kom det to gullkorn fra noen i RLE timen.... Det var to jenter som trodde Afganistan, Pakistan, Iran og Irak lå i Europa, og de trodde også at Islam var et land Vi sa også at det lå i Asia, men de trodde vi kødda med dem Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Hadde en tysk time også snakket vi(rundt 5 elever) med hverandre mens andre gjorde oppgaver. Husker ikke helt sammenhengen men vi snakket geografi og da sier en jente ett gullkorn som har brent seg fast i minnet "Arnold Swarchneger grunnla Ungarn". ikke helt ordrett, men hun var dønn seriøs. Hvordan... Hvordan går det an? xP Arnold av alle folk, hvordan går dette an? Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Hadde en tysk time også snakket vi(rundt 5 elever) med hverandre mens andre gjorde oppgaver. Husker ikke helt sammenhengen men vi snakket geografi og da sier en jente ett gullkorn som har brent seg fast i minnet "Arnold Swarchneger grunnla Ungarn". ikke helt ordrett, men hun var dønn seriøs. Hvordan... Hvordan går det an? xPArnold av alle folk, hvordan går dette an? Synes dette var mye morsommere Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Idag kom det to gullkorn fra noen i RLE timen.... Det var to jenter som trodde Afganistan, Pakistan, Iran og Irak lå i Europa, og de trodde også at Islam var et land Vi sa også at det lå i Asia, men de trodde vi kødda med dem Er det så galt å tro det da? Visste faktisk ikke at de lå i asia før nylig. Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 (endret) Er det så galt å tro det da? Visste faktisk ikke at de lå i asia før nylig. Ja, det er så galt. Endret 21. januar 2009 av Gamlemor Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 (endret) Dette er kanskje litt rasistisk, men er ikke ment som det i det hele tatt. Merk at jeg var ekstremt trøtt. Det er en elev i klassen som driver å sier at Hellerud vgs er en bra skole, noe jeg nekter grønt for at det er sant, så sier jeg "Du kan jo ikke gå på hellerud, det er en svartingskole". Selvfølgelig gjorde hele klassen det flere ganger verre, og har idag blitt kalt rasist maangee ganger. På slutten av dagen, så var jeg ganske lei av å være rasist, så jeg sier "Greit da, men hellerud er ihvertfall en møkka skole". Woops, woops.. Der ble det bare verre Endret 21. januar 2009 av Bruker-127711 Lenke til kommentar
Irmo Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Det morsomste noen har sagt i en skoletime er vel da 5-6stk klarte å si "De tre vise menn" på spørsmål om hvem som var stamfedrene i kristen tro. Naturfaglæreren min har dog de beste kommentarene i timen: "De grønne elektronene har spist hvitløk. Og de andre vil ikke ha de." (forklarer solceller og hvorfor elektronene oppfører seg som de gjør) Når elevene da spør hvorfor et stoff heter det det gjør svarer han: "Den forklaringa måtte jeg brukt en hel time på. Det er det samme som at jeg heter ****. De fant ikke på noe annet" "Ved å legge til et fosforatom til superrent silisium får vi et elektron til overs. Da blir det ensomt. Vi skriver: stakkar, er ensomt" "Frem og tilbake like langt, ut og inn like trangt" En artig kar kan en si Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Hadde en tysk time også snakket vi(rundt 5 elever) med hverandre mens andre gjorde oppgaver. Husker ikke helt sammenhengen men vi snakket geografi og da sier en jente ett gullkorn som har brent seg fast i minnet "Arnold Swarchneger grunnla Ungarn". ikke helt ordrett, men hun var dønn seriøs. Hvordan... Hvordan går det an? xPArnold av alle folk, hvordan går dette an? Haha, kem? Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Vi snakka om sult i verden, så sa en elev "Det er idag 15.000.000 barn som sulter i verden!" så sa jeg "Modalitsu er en av dem!" alle lo xD Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Vi snakka om sult i verden, så sa en elev "Det er idag 15.000.000 barn som sulter i verden!" så sa jeg "Modalitsu er en av dem!" alle lo xD Haha, genialt :!: Lenke til kommentar
Oldheim Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 I en av de første samfunnsfagtimene hadde vi om uformelle og formelle normer. I en diskusjon over uformelle normer, spør læreren en blondine i klassen "Hvis noen hadde bannet ved siden av deg i kirken, hvordan ville du ha reagert?". Blondinen svarte "Jeg ville ha sagt hold kjeft for faen". Varsom på det hun nettopp hadde sagt, rødmet hun og utbrøt i nervøs latter Lenke til kommentar
Kristoffer Torp Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 I en av de første samfunnsfagtimene hadde vi om uformelle og formelle normer. I en diskusjon over uformelle normer, spør læreren en blondine i klassen "Hvis noen hadde bannet ved siden av deg i kirken, hvordan ville du ha reagert?". Blondinen svarte "Jeg ville ha sagt hold kjeft for faen". Varsom på det hun nettopp hadde sagt, rødmet hun og utbrøt i nervøs latter Genialt Lenke til kommentar
Kornfleks Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Vi snakka om sult i verden, så sa en elev "Det er idag 15.000.000 barn som sulter i verden!" så sa jeg "Modalitsu er en av dem!" alle lo xD Fy faen så bra! Lenke til kommentar
Tablespoon Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Vi snakka om sult i verden, så sa en elev "Det er idag 15.000.000 barn som sulter i verden!" så sa jeg "Modalitsu er en av dem!" alle lo xD AHAHAH! Så bra! Var en gang i en KRL time noen som las feil og sa den hellige kebaben. Lenke til kommentar
Serjiously Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Modalitsu-tingen der må vel være en av de første "jeg var sykt morsom på skolen i dag!!!"-historiene jeg faktisk begynte å småle av. Kunne ønske jeg hadde noe å komme med. Hadde en lang samtale om gutter og jenter og "sånt" som var ekstremt gøy, så synd at alle poengene er så lange at de ikke passer inn her. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Hva faen er modalitsu? En liten afrikansk kid som blir brukt som eksempel på sultne barn i Afrika, reklamene går på tv (husker ikke kanalene) hele tiden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå