Gå til innhold

hva er det morsomste noen har sagt i en skoletime?

Nixax

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I dag fikk vi vite at vi skal ha et lite foredrag hvor vi skal sammenligne mat og kosthold fra et land i verden med Norge, og alle trakk et land hver fra en kurv med lapper i. Så var det en av de virkelig blode jentene i klassen sin tur, og hun trekker Grønland.

"Å, er det Grønland i Oslo? :D".

Lenke til kommentar

Hadde en tysk time også snakket vi(rundt 5 elever) med hverandre mens andre gjorde oppgaver. Husker ikke helt sammenhengen men vi snakket geografi og da sier en jente ett gullkorn som har brent seg fast i minnet "Arnold Swarchneger grunnla Ungarn". ikke helt ordrett, men hun var dønn seriøs. Hvordan... Hvordan går det an? xP

Arnold av alle folk, hvordan går dette an?:p

Lenke til kommentar
Hadde en tysk time også snakket vi(rundt 5 elever) med hverandre mens andre gjorde oppgaver. Husker ikke helt sammenhengen men vi snakket geografi og da sier en jente ett gullkorn som har brent seg fast i minnet "Arnold Swarchneger grunnla Ungarn". ikke helt ordrett, men hun var dønn seriøs. Hvordan... Hvordan går det an? xP

Synes dette var mye morsommere :D

Lenke til kommentar
Idag kom det to gullkorn fra noen i RLE timen.... Det var to jenter som trodde Afganistan, Pakistan, Iran og Irak lå i Europa, og de trodde også at Islam var et land :thumbup: Vi sa også at det lå i Asia, men de trodde vi kødda med dem :D

Er det så galt å tro det da? Visste faktisk ikke at de lå i asia før nylig.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Dette er kanskje litt rasistisk, men er ikke ment som det i det hele tatt. Merk at jeg var ekstremt trøtt.

Det er en elev i klassen som driver å sier at Hellerud vgs er en bra skole, noe jeg nekter grønt for at det er sant, så sier jeg "Du kan jo ikke gå på hellerud, det er en svartingskole". Selvfølgelig gjorde hele klassen det flere ganger verre, og har idag blitt kalt rasist maangee ganger.

På slutten av dagen, så var jeg ganske lei av å være rasist, så jeg sier "Greit da, men hellerud er ihvertfall en møkka skole". Woops, woops.. Der ble det bare verre :nei:

Endret av Bruker-127711
Lenke til kommentar

Det morsomste noen har sagt i en skoletime er vel da 5-6stk klarte å si "De tre vise menn" på spørsmål om hvem som var stamfedrene i kristen tro.

Naturfaglæreren min har dog de beste kommentarene i timen:

"De grønne elektronene har spist hvitløk. Og de andre vil ikke ha de." (forklarer solceller og hvorfor elektronene oppfører seg som de gjør)

Når elevene da spør hvorfor et stoff heter det det gjør svarer han:

"Den forklaringa måtte jeg brukt en hel time på. Det er det samme som at jeg heter ****. De fant ikke på noe annet"

"Ved å legge til et fosforatom til superrent silisium får vi et elektron til overs. Da blir det ensomt. Vi skriver: stakkar, er ensomt"

"Frem og tilbake like langt, ut og inn like trangt"

En artig kar kan en si

Lenke til kommentar

Haha, kem?

Lenke til kommentar

I en av de første samfunnsfagtimene hadde vi om uformelle og formelle normer. I en diskusjon over uformelle normer, spør læreren en blondine i klassen "Hvis noen hadde bannet ved siden av deg i kirken, hvordan ville du ha reagert?". Blondinen svarte "Jeg ville ha sagt hold kjeft for faen". Varsom på det hun nettopp hadde sagt, rødmet hun og utbrøt i nervøs latter

Lenke til kommentar
I en av de første samfunnsfagtimene hadde vi om uformelle og formelle normer. I en diskusjon over uformelle normer, spør læreren en blondine i klassen "Hvis noen hadde bannet ved siden av deg i kirken, hvordan ville du ha reagert?". Blondinen svarte "Jeg ville ha sagt hold kjeft for faen". Varsom på det hun nettopp hadde sagt, rødmet hun og utbrøt i nervøs latter

Genialt :p

Lenke til kommentar

Modalitsu-tingen der må vel være en av de første "jeg var sykt morsom på skolen i dag!!!"-historiene jeg faktisk begynte å småle av.

Kunne ønske jeg hadde noe å komme med. Hadde en lang samtale om gutter og jenter og "sånt" som var ekstremt gøy, så synd at alle poengene er så lange at de ikke passer inn her.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...