FeddeLeGrand Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Hehe. Minner meg om den gangen jeg fikla med lærerns pc imens den var koblet til prosjektor i timen foran hele klassen. Gikk inn på noen private bilder og litt dokumenter. Kom tilslutt innpå mailen før hun greide å stoppe meg Ble anmerkning og telefon hjem den dagen ja ... Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Var en litt morsom hendelse i klasserommet idag. La oss kalle de Jente1 og Jente2 og Lærer Jente1 og Jente2 skal egentlig ikke sitte ved siden av hverandre siden de snakker for mye i timen. Men de har flyttet sammen siden eleven som satt ved siden av Jente2 var syk. Lærer: Nå tror jeg at vi flytter dere to jenter. Jente1: Hæ? Lærer: Dere snakker for mye! Jente1 og Jenta2 i kor: Nei. Vi snakker ikke! Lærer: Jo...Dere har deres egen lille kommunikasjon nede i boka. Jente1: Vi har jo ikke prata! Jente2 sov jo! Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Var en litt morsom hendelse i klasserommet idag. La oss kalle de Jente1 og Jente2 og Lærer Jente1 og Jente2 skal egentlig ikke sitte ved siden av hverandre siden de snakker for mye i timen. Men de har flyttet sammen siden eleven som satt ved siden av Jente2 var syk. Lærer: Nå tror jeg at vi flytter dere to jenter. Jente1: Hæ? Lærer: Dere snakker for mye! Jente1 og Jenta2 i kor: Nei. Vi snakker ikke! Lærer: Jo...Dere har deres egen lille kommunikasjon nede i boka. Jente1: Vi har jo ikke prata! Jente2 sov jo! Hehe, den va god. Lenke til kommentar
Mariofrans Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 En gang i norsktimen: Læreren: Nå skal dere se nøye på diktet å prøve å skjønne hva de mener, lese mellom linjene. Etter 5 minutter Læreren: Er det noen som forstod diktet? Elev: Vi prøvde å lese mellom linjene, men etter en stund fant vi ut at det ikke sto noe der. :!: Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Naturfagstimen idag: Lærer: Hvorden kan vi angre ved store CO2 utslipp? Elev: ctrl-z Husker det ikke helt ordrett Lenke til kommentar
Lampen Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Naturfagstimen idag:Lærer: Hvorden kan vi angre ved store CO2 utslipp? Elev: ctrl-z Husker det ikke helt ordrett den her bør du skrive i du vet du er nerd tråden:P haha genialt Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Naturfagstimen idag:Lærer: Hvorden kan vi angre ved store CO2 utslipp? Elev: ctrl-z Husker det ikke helt ordrett den her bør du skrive i du vet du er nerd tråden:P haha genialt Hehe, I will Lenke til kommentar
Olum Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Vi hadde en ganske deilig vikar her om dagen og dro hele tiden spøker bak hennes rygg. Hun sier "så mye dere bråker. Må jeg innføre slaveri her?" Da skriker jeg ut "JAAAA!" Lenke til kommentar
Moder8tor Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 HEHE. Husker for 1-3 år siden, da jeg gikk på barneskolen. Vi skulle gjøre et prosjekt, og så skulle læreren plante et frø i en potte. Han presset frøet ned i potta, mens han sa: ''Aaahhh , nå må vi bare se å få puttet noe nedi dette hullet.'' Jeg klarte ikke å holde meg. Fikk latterkrampe. Det verste var at bare jeg tolket det på den måten, ingen andre lo. Læreren blei litt sur, og spurte hvorfor jeg lo. Klarte å snakke meg bort, men han skjønte det nok. Lenke til kommentar
Blue Scholar Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Ikke noe som blei sagt, men noe læreren gjorde på tavla... gikk i 9. tror jeg, og hadde historie, eller var det samfunnsfag. Nåvel... i den timen hadde vi ialfall om nazistene som kom til Norge med krigsskip under 2. verdenskrig. Hun tegna opp noe som skulle forestille Norge på whiteboardet, men det så mye mer ut som en svær kuk med baller. Selvføgelig begynte vi å le litt, men ikke høyt... det var en klikk lærer, og alle var stille. Om ikke jeg og kompisene mine var lattermilde nok fra dette, så begynte hun å ta på tegningen. "Ja, og de landet her på kysten... og her..." alt mens hun gnikka hånda på venstre ballesteinen til Norge. Og det gjorde hun lenge, og begynte å gå over til Nord-Norge, ja dere kan forestille dere det.. tror aldri jeg har strevd så mye for å holde inn latteren evar. Er mer en sånn "må ha vært der" greie tenker jeg. Pluss at jeg gikk i 9. så kuk og balle humor var vel på topp da ^^ Lenke til kommentar
tori94 Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 hadde om sult, aids, osv. nedi afrika; Læreren: Hver gang jeg klapper dør et barn i afrika. 1 2 3 4... Meg: Så slutt å klapp da!!! hehe, skjedde faktisk for ca en uke. Lenke til kommentar
Malteaser Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 På skolen så hadde vi fått i oppgave og skrive på vår egen dialekt. Som vi så skulle lese høyt for klassen, dette var da på sørlandet. Han første som skal lese begynner: Jeg heter xxx og jeg .... Så avbryter læreren å sier: sier du JEG?? Også sier han: ja Æ siår JEG hehe, da lo alle godt X) Lenke til kommentar
Lernes Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Norsklæreren min presterte å si en FAIL ting igår ! Hvis en person har et "utenlandsk" etternavn, men er født og oppvokst i Norge; Læreren : Det kan være at personen er en 2.gangs innvandrer! Elever: LAUGH!! Tror hun prøvde å si 2. generasjons Lenke til kommentar
Glasscola2 Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Personen trenger vel ikke nødvendigvis å ha et utenlands etternavn!? Lenke til kommentar
Moder8tor Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 En fyr i parallelklassen min, bytta fra Spansk til Tysk. Han kommer inn, og: Lærer: Velkommen til tysk, ****** Elev: Gracias Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 hehe, skjedde faktisk for ca en uke. Selvsagt. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 (endret) Var det ikke Bono som gjorde det under en konsert 'a? Kjapt google: "Bono is at a U2 concert in Glasgow when he asks the audience for some quiet. Then in the silence, he starts to slowly clap his hands.Holding the audience in total silence, he says into the microphone... "Every time I clap my hands, a child in Africa dies." A voice from near the front pierces the silence... "Well, stop bloody clapping then!"" Endret 10. januar 2009 av KoffeinKanin Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Minner om retningslinjenes punkt 10, som blandt annet sier dette om korte meningsløse innlegg: Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes deretter. Det samme gjelder unødvendig/overdrevet bruk av smiles, eller innlegg som ikke inneholder annet enn smiley's. Innlegg som strider med dette er fjernet fra tråden. (Reaksjoner på moderering tas på PM og ikke i tråden som blir moderert.) Lenke til kommentar
Nixax Skrevet 12. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2009 hadde om sult, aids, osv. nedi afrika;Læreren: Hver gang jeg klapper dør et barn i afrika. 1 2 3 4... Meg: Så slutt å klapp da!!! hehe, skjedde faktisk for ca en uke. hvorfor ikke gjøre slik klassen min gjorde i ene timen da? lærern dro samme gamle regla som du skrev over her. da han kom til: Læreren: "hver gang jeg klapper dør et barn i Afrika: 1-2-3-4 Klassen: bryter ut i ivrig aplaus:thumbup: legg merke til at alle var lei og ville ha fri i timen Lenke til kommentar
Morten Porten Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 En quote bare for de ekstra smarte. Vet ikke hvor læreren har plukket opp denne vitsen men den var tørr som fysjameg! Vi hadde om Kvarker i atomer btw! Fysikklæreren: "Hva sier endene i Cern?" *Klassen i stillhet* Fysikklæreren: "Kvarkk Kvarkk!" Omtrent hele klassen i stillhet sett bortifra noen smartinger. senere på dagen Fysikklæreren: "Hvorfor er det en finanskrise akkurat nå?" *Klassen i stillhet* Fysikklæreren: "Fordi Cern lagde et sort hull" Tørt, tørt, og atter tørt, men det sier vel bare noe om læreren min Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå