svenningen Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 les lengre ned hvor jeg har fullført det.. Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Læreren tegnet med rød tusj på tavla. Jente: Er elektronene alltid røde? Samme jente på en fredag: Hva faen? Er vi ordenselever uka her og? Lenke til kommentar
Heradon Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 (endret) Det var ei jente i klassen når jeg gikk i 1 videregående som lurte på om Sola og alle planetene gikk rundt jorda Eller når Engelsk læreren som ser litt gay ut sa til en medelev: "You naughty littleboy!" Eller når norsklæreren sa at vi måtte legge arkene i analen (annal = mappe) var i 8 klasse eller noe. Var morsomt da... Endret 6. desember 2008 av Lubben Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Annal heter det. (Og norsklæreren.) Lenke til kommentar
Trasparent Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 på toppen av det hele nekta hun for at det var Jesus som gjorde det krl-lærern min lo seg ihjel :!: <{POST_SNAPBACK}> Akuratt det er vel ikke så merkelig? Jeg nekter også for at Jesus gikk på vannet. <{POST_SNAPBACK}> Enid der! Jesus kan umulig ha gått på vannet, det er fysisk umulig! og i bibelen står det ikke noe om at han gikk på vannet, men han skilte sjøen og gikk på bunnen gjennom den! Sa krl-læreren din burde ikke ledd! Var det ikke Moses som skilte sjøen, da han skulle lede egypterne bort fra slaveriet ellerno? Lenke til kommentar
StoryOfTheYear Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 På ungdomsskolen så skulle læreren min komme med en gåte, og den låt som følgende: "Hva er det som går fra dør til dør og aldri komme inn?" Da hadde vi en kjekkas i klassen som svarte: "JEHOVAS VITNER!" (Beklager dere som er medlem av denne troen ) Det egentlige svaret skulle jo da være "Veien" Lenke til kommentar
iRik Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 (endret) En gang i timen var det en jente som skulle drikke av vannflasken til gutten som satt ved siden av henne mens han holdt flaska. Så sier gutten høyt så hele klassen hører det, "Bare sug du, jeg skal ikke sprute" :!: VI fikk oss en god latter da, og den "stakkar" gamle læreren skjønte jo ikke hva vi lo av Endret 4. desember 2008 av Harryplopper Lenke til kommentar
Kornfleks Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Hahahahahaha, så evig genialt! Lenke til kommentar
StoryOfTheYear Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 En gang i timen var det en jente som skulle drikke av vannflasken til gutten som satt ved siden av henne mens han holdt flaska. Så sier gutten høyt så hele klassen hører det, "Bare sug du, jeg skal ikke sprute" :!: VI fikk oss en god latter da, og den "stakkar" gamle læreren skjønte jo ikke hva vi lo av Ååh, gud! Jeg har ikke ledd så mye på lenge! Lenke til kommentar
Tanner Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 På ungdomsskolen så skulle læreren min komme med en gåte, og den låt som følgende: "Hva er det som går fra dør til dør og aldri komme inn?" Da hadde vi en kjekkas i klassen som svarte: "JEHOVAS VITNER!" (Beklager dere som er medlem av denne troen ) Det egentlige svaret skulle jo da være "Veien" Lenke til kommentar
Strange_quark Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Var det ikke Moses som skilte sjøen, da han skulle lede egypterne bort fra slaveriet ellerno? Jo, det stemmer. I følge Bibelen skilte Moses rødehavet og Jesus gikk på vannet. Jeg tror ikke på noen av delene. Visste du forresten at AKP-ml-ere kunne sykle på vannet? Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Var det norsk?! Please translate Nei. Vennligst oversett. Det var vel strengt tatt så 'norsk', som man kommer med dagens dialekter. Det hele kommer jo ann på hva dere ligger i ordet: norsk, selvsagt. Jeg regner med at dere begge referer til kukmål, og det er derfor ikke videre besynderlig at dere ikke fikk noe særlig ut av sitatet, som forøvrig er hysterisk morsomt når det blir fremført av en aldrende mann på flytende sognamaol. Jeg ser på det som et ganske litterært paradoks at dere presterer å lure på om det er norsk, og hadde gjerne sett at dere hadde omformulert dere til noe alá: "Hvilken dialekt er det? Jeg er ikke så veldig kjent med de forskjellige norske dialtekene, og hadde derfor gjerne sett at du hadde oversatt det". Eller noe i den dur. Gjerne mer bastant og litt mindre ydmykt, så lenge budskapet blir det samme og jeg slipper å voldta tastaturet i fingrene bare fordi spydighetsarlamen min gjorde utslag. On Topic: Naturfaglæreren vår ga oss ett lynkurs i gener og evulosjon. Han fortalte at han hadde fått tak i en haug med sommerfugl kokonger fra Afrika ett sted, og at han hadde klekt ut disse i et akvarium. De vakre insektene med vingespenn på vel 20cm levde et liv i sus og dus i stuen hans, der de fløy rundt om kring og spredte glede og forundring blant familien, helt til han glemte å bytte ut skålen deres med druer og druesaft. Druene gjæret og sommerfuglene ble drita fulle. De ravet rundt på gulvet ute av stand til å kunne fly, som en haug med toppsjefer på julebord. Helt til læreren min sin hund slaktet samtlige. Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 (endret) Har ein frå barneskulen... Vi hadde ein *fyldig* gammal lærar (gammal dame) i KRL. Ho var veldig typen som trudde ho kunne alt om alt og som ikkje ville godta at ho tapte ein diskusjon. Mao ei veldig irriterande dame... Så var det ein time ho var litt sein. Alle vi elevane sat i klasserommet og snakka om ditt og datt, vi lo og bråka, og mange la ikkje ein gong merke til at læraren kom inn døra. Då ho kom inn stod ho berre framme med kateteret og såg seg rundt, før ho prøvde å få oss til å vere stille. Det var jo så klart ikkje hjelp i (vi var skulens verste klasse... ), og etter ei stund slo ho neven i bordet mens ho hylte det ho kunne! Alle skvatt til og vart stille, men då vart ho berre forskrekka og byrja å grine... Ho stod rett og slett der framme og grein... Etter omtrent 10 sek gjekk ho ut, grinande, mens ho mumla noko om "kontoret" og "kjem ikkje ned att". Det gjorde ho ikkje heller... Så vi sat der resten av timen og gapskratta... Kom på ein til... Ein i klassen min er berre så HYSTERISK morosam av og til at ein berre må le. Ei jente i klassen sa eit eller anna dumt. Nokon lo litt, men så vart det heilt stilt. Og han fyren seier noko som: "Veit du? Du er like bortkasta som ein pikk på ein pave..." Heile klassen lo i sikkert 5 min... Dette skjedde forresten i eit friminutt, ikkje i ein time, men reknar med det kan skrivast her likevel. Endret 12. desember 2008 av TSP 2 innlegg av samme bruker slått sammen. Begge var postet innenfor et tidsrom på 15 min Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 (endret) Og eit anna gullkorn eg kom på. Det er frå samme luringen. Han skulle prøve å fortelle ein vits ein gong...: "Det var ein gong ein saud og ein veir. So vakje de meir" Det var på ein måte det at det rimte så fint som gjorde det morsomt ^^ Kanskje ikkje så morsomt å lese den, men når han seier den sjølv er den berre sjukt bra EDIT. Kunne kanskje skrive alle desse i ein post då, men... Endret 7. desember 2008 av Breidablik Lenke til kommentar
kthjorpthjopøri Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 dette var 3. skoledag det var en engelsktime. og en av oss sa: i det lærern gikk forbi. "Du lukte godt! " Lenke til kommentar
Rata101 Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Det var noen som hadde konsert for oss på skolen. Den ene linja i en av sangene var "im not half the man i used to be". Og siden det var en dame som sang syntes jeg det var så morsomt at jeg lo i over tre kvarter uten stans. Etter hvert begynte det å gjøre vondt i kjeven. Nirvana-cover? OT: Tror du tenker på Creep av Stone Temple Pilots. Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
PSV Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Hadde en person med hinduistiske forfedre (som er katolikk nå) som underviste i klassen for en stund tilbake. Det er tydelig at enkelte i klassen min har litt mindre kunnskap enn det som burde være vanlig ved VG3. ''Har hinduistene en slik nasjonaldag slik som vi kristne har 17.mai?'' ''Hva er forskjellen på sånn katolikkhindu og vanlig hindu?'' Lenke til kommentar
Skogsraa Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 (endret) I musikktimen vår skulle vi få høre på noe storbandmusikk. Etterpå lurte læreren på hva vi syntes om musikken. Og da presterer ei dum jente å si "jeg synes det var bra. Det er flott at det finnes litt musikk med litt fart i uten at det blir sånn skriking. Sånn Aisy Daisy". Alle lo av hun. Det var noen som hadde konsert for oss på skolen. Den ene linja i en av sangene var "im not half the man i used to be". Og siden det var en dame som sang syntes jeg det var så morsomt at jeg lo i over tre kvarter uten stans. Etter hvert begynte det å gjøre vondt i kjeven. Nirvana-cover? OT: Tror du tenker på Creep av Stone Temple Pilots. <object width="425" height="350"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/watch?v=LGbO-nVBaFo&feature=related"></param><param name="wmode" value="transparent"></param><embed src="http://www.youtube.com/watch?v=LGbO-nVBaFo&feature=related" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350"></embed></object> Se filmen hos Youtube Beklager dobbelpost, men det var vel faktisk The beatles som klarte å få kjeven min ut av ledd. <a href="http://www.youtube.com/watch?v=bdCjaiXmUb0" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=bdCjaiXmUb0</a> Endret 12. desember 2008 av TSP Slo sammen to innlegg fra samme bruker, postet innenfor et tidsrom på 5 min Lenke til kommentar
TSP Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Det er slått sammen to innlegg to steder i denne tråden. Ber om at dere vennligst benytter -funksjonen og unngår å poste flere innlegg over kortere tidsperioder etter hverandre (dobbelposter). Om dere for eksempel ønsker å få med et nytt sitat inn i et postet innlegg; Trykk og kopier kode og tekst før dere så redigerer deres forrige innlegg - i stedet for å poste et nytt. Reaksjoner på moderering taes på PM Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå