Gå til innhold

hva er det morsomste noen har sagt i en skoletime?

Nixax

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Historelæreren i en random time: "Dan viktigaste deli ao vikingskipi e kjerringi. Ho ligge pao botn. Der dai ska vera".

Samme læreren, på fredag: "Jaja kara! Veit de kvifor dan viktigaste deli i eit skip heite kjerringi edle kjølsvine? Da e fordi dai stappa masta i ho!".

:love:

Lenke til kommentar
Historelæreren i en random time: "Dan viktigaste deli ao vikingskipi e kjerringi. Ho ligge pao botn. Der dai ska vera".

Samme læreren, på fredag: "Jaja kara! Veit de kvifor dan viktigaste deli i eit skip heite kjerringi edle kjølsvine? Da e fordi dai stappa masta i ho!".

Var det norsk?! Please translate :)

Endret av Ari Gold
Lenke til kommentar

Var det norsk?!

Nei. Vennligst oversett.

Lenke til kommentar

Vi så på en film om kaffedyrkingen i Afrika. Også ble det filmet litt på en av de leirene hvor de tar imot sultne barn.

Først så vi et skikkelig tynt lite barn, litt senere så vi noen til.

Da var det en jente i klassen min som sa: Oi, det er flere av dem jo :roll:

I niende så vi også en dvd med var 68 år gamle lærer/rosin. Da vi var ferdige sa hun: Det er ikke min film, så du må huske og spole den tilbake :D .

Lenke til kommentar

Var det norsk?!

Nei. Vennligst oversett.

jo. det er norsk. oversetting følgjer:

"Historielæreren i en tilfeldig time: "den viktigste delen av et vikingeskip er kjerringa. Hun ligger på bunn. Der de skal være".

Samme læreren på fredag: "jaja gutter! Vet dere hvorfor den viktigste delen av et vikingskip heter kjerringa eller kjølsvinet? Det er fordi de putta masta i henne!".

Lenke til kommentar

Alle i klassen skulle ha et lite foredrag med et emne fra 1400-tallet til 1600-tallet. Nå, to uker etter oss andre, er endelig en av de siste i klassen klar.

Han: Jeg skal ha om Kong Harald, men jeg vet ikka hva etternavnet hans er, for det fant jeg ikke.

Læreren: Han har ikke etternavn, for han er konge.

Han: Åja...

...Han var sønn av Kong Olav uten etternavn.

Endret av Sapientia
Lenke til kommentar

Hadde hørelære, så skulle ei jente i klassen gå å skrive på tavla. Når ho var ferdig spurte læreren om noen av oss andre hadde en stor kniv. Vi så på hverandre og skjønte ikke helt, og fikk fram et nei, da læreren sier: "Næi vi må jo slakte d hær!"

:wee:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...