Gjest Bruker-127711 Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Ahh.. hehe:P Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Historelæreren i en random time: "Dan viktigaste deli ao vikingskipi e kjerringi. Ho ligge pao botn. Der dai ska vera". Samme læreren, på fredag: "Jaja kara! Veit de kvifor dan viktigaste deli i eit skip heite kjerringi edle kjølsvine? Da e fordi dai stappa masta i ho!". Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 (endret) Historelæreren i en random time: "Dan viktigaste deli ao vikingskipi e kjerringi. Ho ligge pao botn. Der dai ska vera". Samme læreren, på fredag: "Jaja kara! Veit de kvifor dan viktigaste deli i eit skip heite kjerringi edle kjølsvine? Da e fordi dai stappa masta i ho!". Var det norsk?! Please translate Endret 30. november 2008 av Ari Gold Lenke til kommentar
plastkniv Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 ett lite gullkorn fra timen idag! nynorsk skrivøkt elev - Skal vi kladde? lærer - kladd så mye du hvil så brøt alle ut i en 10min lang latter og læreren måtte bruke endel tid på og samle seg igjen, morro det det Hvis det var artig, heter jeg Sveinung. Lenke til kommentar
Wartom Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Historelæreren i en random time: "Dan viktigaste deli ao vikingskipi e kjerringi. Ho ligge pao botn. Der dai ska vera". Samme læreren, på fredag: "Jaja kara! Veit de kvifor dan viktigaste deli i eit skip heite kjerringi edle kjølsvine? Da e fordi dai stappa masta i ho!". Var det norsk?! Nei. Vennligst oversett. Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 En ukes tid siden, skulle ryddes Elev - Ja vi ser jo om vi kaster det feil Lærer - Ja du ser jo at bilen forran stopper, men du kjører jo på han fordet Stoler ikke helt på alle elevene :!: Lenke til kommentar
Niks Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Vi så på en film om kaffedyrkingen i Afrika. Også ble det filmet litt på en av de leirene hvor de tar imot sultne barn. Først så vi et skikkelig tynt lite barn, litt senere så vi noen til. Da var det en jente i klassen min som sa: Oi, det er flere av dem jo I niende så vi også en dvd med var 68 år gamle lærer/rosin. Da vi var ferdige sa hun: Det er ikke min film, så du må huske og spole den tilbake . Lenke til kommentar
Sokkhove Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Historelæreren i en random time: "Dan viktigaste deli ao vikingskipi e kjerringi. Ho ligge pao botn. Der dai ska vera". Samme læreren, på fredag: "Jaja kara! Veit de kvifor dan viktigaste deli i eit skip heite kjerringi edle kjølsvine? Da e fordi dai stappa masta i ho!". Var det norsk?! Nei. Vennligst oversett. jo. det er norsk. oversetting følgjer: "Historielæreren i en tilfeldig time: "den viktigste delen av et vikingeskip er kjerringa. Hun ligger på bunn. Der de skal være". Samme læreren på fredag: "jaja gutter! Vet dere hvorfor den viktigste delen av et vikingskip heter kjerringa eller kjølsvinet? Det er fordi de putta masta i henne!". Lenke til kommentar
Glasscola2 Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 (endret) - Endret 26. desember 2008 av Kanuca Lenke til kommentar
Manuzet Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 de der var ikke morsomt. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Spesielt ikke når det er skrevet så feil. Lenke til kommentar
Sapientia Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 (endret) Alle i klassen skulle ha et lite foredrag med et emne fra 1400-tallet til 1600-tallet. Nå, to uker etter oss andre, er endelig en av de siste i klassen klar. Han: Jeg skal ha om Kong Harald, men jeg vet ikka hva etternavnet hans er, for det fant jeg ikke. Læreren: Han har ikke etternavn, for han er konge. Han: Åja... ...Han var sønn av Kong Olav uten etternavn. Endret 1. desember 2008 av Sapientia Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 fyfaen den var lei Lenke til kommentar
Sunset Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 (endret) De kongelige har jo etternavn, det er Rex. Endret 1. desember 2008 av Sunset Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Den eleven er en person jeg hadde gått på om noe lignende hadde skjedd meg. Du får se deg for hvor du går hen da. Jeg er påpasselig Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Hadde hørelære, så skulle ei jente i klassen gå å skrive på tavla. Når ho var ferdig spurte læreren om noen av oss andre hadde en stor kniv. Vi så på hverandre og skjønte ikke helt, og fikk fram et nei, da læreren sier: "Næi vi må jo slakte d hær!" Lenke til kommentar
FeddeLeGrand Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 (endret) Lærer: "x, hvorfor har du ikke oppe boken?" x: "finnern ikke" lærer: "har du lett da?" x: "nei" Endret 2. desember 2008 av FeddeLeGrand Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 X var ærlig i det minste. Lenke til kommentar
oyvind092 Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Det var en i klassen til en venn som spurte læreren (om utdanning): "Hva må jeg gjøre for å kunne bli bilmekaniker i nordsjøen?" (antgeligvis finne opp flytebiler...) Lenke til kommentar
Blue Scholar Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 ett lite gullkorn fra timen idag! nynorsk skrivøkt elev - Skal vi kladde? lærer - kladd så mye du hvil så brøt alle ut i en 10min lang latter og læreren måtte bruke endel tid på og samle seg igjen, morro det det Hva var så moro med det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå