Hansoen Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 (endret) Vi har historie og holder på med Napoleon. læreren snakker om napoloens frammarsj i europa og sier at napoleon invaderte preussen. Da klarer en å si "Alf prøysen?" Alle lo og han brukte et par sec på å skjønne det Edit: Leif Endret 7. november 2008 av Hans-O Lenke til kommentar
martin808 Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 (endret) ætt martin808: sjå på sig'n din a gutt. Å nei, je føle meg itte trøffe. mener du det med hvem ? I så fall så bruker man jo helt feil ord det er noe annet, men nok OT for denne gang Vegard "Ikke se se flisen i andes øye før du har sett planken i ditt eget" Endret 7. november 2008 av martin808 Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Min kjære klassevenninne har noen gullkorn fra tid til annen. Et eksempel er da norsklæreren vår sa vi muligens skulle se noen Ibsen-skuespill. - Jammen, er ikke han død da? Artig var det Lenke til kommentar
Sir_Wrathson Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Vi hadde muntlig høring i engelsk. En og en elev skulle ha samtale med læreren om et tema. Mutiny on the bounty var temaet da. En kompis av meg hadde i lest særlig mye, og maste veldig på meg hva læreren spurte om. Jeg var en av de første som ble hørt. Et av spørsmålene var: How did they know which direction to travel without using compass? Kompisen min kunne ikke svaret på dette, så bare for tull så kom jeg med et skikkelig teit svar bare for å gjøre narr av han at han ikke kunne det. "They used a box called Pandora. It was a wooden big box in the middle of the boat with a football placed in it. The way the fotball rolled, showed them the direction to travel" Han ble helt gira når han fikk det svaret av meg, og pugga det skikkelig før han stakk inn til læreren veldig godt "forberedt". Jeg lo ganske godt da han kom ut igjen kan du si! Lenke til kommentar
Dr. Chaos Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Uregelrett verbprøve: Elev 1: Nei, jeg fikk feil på "ledde"! Elev 2: Haha, nei, skrivde du det?! 1 Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 J: Lagde Big Bang mye lyd? L: Det vet ingen ( han gadd ikke å forklare den egentlige grunnen siden hun ikke vill kjønt en drit ) J: oja Kan du svare og forklare? Uregelrett verbprøve: Elev 1: Nei, jeg fikk feil på "ledde"! Elev 2: Haha, nei, skrivde du det?! Lol Lenke til kommentar
Thatssomebaadnews Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 En skoletime uten lærer. En elev er ute og røyker, og glemmer og logge av pc'en. En annen elev setter seg på datan, og skriver til en som heter Sølvi på msn. Masse kinky greier.. Når eleven som eier pc'en kommer inn, spør han som skreiv hvem Sølvi er. "Sølvi er gammel-læreren min, hvordan det?" Så bryter resten av klassen ut i latter. Kanskje ikke like morsomt, men der og da var det ganske morsomt med tanke på alle greiene han skreiv Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Den eleven er en person jeg hadde gått på om noe lignende hadde skjedd meg. Lenke til kommentar
lilko Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Den eleven er en person jeg hadde gått på om noe lignende hadde skjedd meg. Du får se deg for hvor du går hen da. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 gjikk på ikt linjen i fjor, altid når noen venner av meg stakk på dass eller noe og ikkje logga av pcn, rett inpå string-emil.de og få opp et nasty bilde av han, og det utryket på læreren som går forbi skjermen xD Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Den eleven er en person jeg hadde gått på om noe lignende hadde skjedd meg. Du får se deg for hvor du går hen da. Hehe.. "Kan noen fortelle litt om Grønnland?" "Før var det rødlang, så ble det blåland, og nå har det byttet til Grønnland" Syns den var litt flittig, men selvfølgelig var det jo bevisst. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 - Jeg ville sitte ved ovnen *hun tusler bort* nerd: - Du ble ovnd. Ehh Lenke til kommentar
TolLefsa Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 - Jeg ville sitte ved ovnen*hun tusler bort* nerd: - Du ble ovnd. Ehh Off Hahaha.. syk humor Lenke til kommentar
Manuzet Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 - Jeg ville sitte ved ovnen*hun tusler bort* nerd: - Du ble ovnd. Ehh i dont get it Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 eid -> owned -> ovnd Lenke til kommentar
Manuzet Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 eid -> owned -> ovnd hehe! åja! da skjønner jei. ovnd den da Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 - Jeg ville sitte ved ovnen*hun tusler bort* nerd: - Du ble ovnd. Ehh Jeg lo. Høyt. Huff. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 - Jeg ville sitte ved ovnen*hun tusler bort* nerd: - Du ble ovnd. Ehh Jeg lo. Høyt. Huff. me2 Lenke til kommentar
chokke Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 - Jeg ville sitte ved ovnen*hun tusler bort* nerd: - Du ble ovnd. Ehh Den var grusomt tørr, men I like it . Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 (endret) - Jeg ville sitte ved ovnen*hun tusler bort* nerd: - Du ble ovnd. Ehh hahahahaha Idag så fann vi nokre samiske aviser på mediateket på skulen, og to av klassekameratane sat og hadde det morosamt med å "omsetje" kva som stod i avisa. Til dømes: Dei "las" horoskopet mitt. «Om det kjæm en søring bort te dæ idag og spørr koffer du ikkje har en jobb, så må du lappe te han me trygdesekken» Redigert: Ein til! «Du og søstra kan godt ha dokker idag. Ongen blir ikkje vanskapt, men pass dokker for barnevernet!» «Gode tider i vente, trygda kjæm tidlig i år!» Endret 20. november 2008 av Slettet+9871234 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå