Gå til innhold

hva er det morsomste noen har sagt i en skoletime?

Nixax

Anbefalte innlegg

Vi har historie og holder på med Napoleon. læreren snakker om napoloens frammarsj i europa og sier at napoleon invaderte preussen. Da klarer en å si "Alf prøysen?" Alle lo og han brukte et par sec på å skjønne det :rofl:

Edit: Leif

Endret av Hans-O
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
ætt martin808: sjå på sig'n din a gutt. Å nei, je føle meg itte trøffe.

mener du det med hvem ?

I så fall så bruker man jo helt feil ord det er noe annet, men nok OT for denne gang Vegard :)

"Ikke se se flisen i andes øye før du har sett planken i ditt eget"

Endret av martin808
Lenke til kommentar

Vi hadde muntlig høring i engelsk. En og en elev skulle ha samtale med læreren om et tema. Mutiny on the bounty var temaet da. En kompis av meg hadde i lest særlig mye, og maste veldig på meg hva læreren spurte om. Jeg var en av de første som ble hørt.

Et av spørsmålene var: How did they know which direction to travel without using compass?

Kompisen min kunne ikke svaret på dette, så bare for tull så kom jeg med et skikkelig teit svar bare for å gjøre narr av han at han ikke kunne det.

"They used a box called Pandora. It was a wooden big box in the middle of the boat with a football placed in it. The way the fotball rolled, showed them the direction to travel"

Han ble helt gira når han fikk det svaret av meg, og pugga det skikkelig før han stakk inn til læreren veldig godt "forberedt". Jeg lo ganske godt da han kom ut igjen kan du si!

Lenke til kommentar

En skoletime uten lærer. En elev er ute og røyker, og glemmer og logge av pc'en.

En annen elev setter seg på datan, og skriver til en som heter Sølvi på msn.

Masse kinky greier..

Når eleven som eier pc'en kommer inn, spør han som skreiv hvem Sølvi er.

"Sølvi er gammel-læreren min, hvordan det?"

Så bryter resten av klassen ut i latter. Kanskje ikke like morsomt, men der og da var det ganske morsomt med tanke på alle greiene han skreiv :p

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711
Den eleven er en person jeg hadde gått på om noe lignende hadde skjedd meg.

Du får se deg for hvor du går hen da.

Hehe..

"Kan noen fortelle litt om Grønnland?"

"Før var det rødlang, så ble det blåland, og nå har det byttet til Grønnland"

Syns den var litt flittig, men selvfølgelig var det jo bevisst.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234
- Jeg ville sitte ved ovnen

*hun tusler bort*

nerd: - Du ble ovnd.

Ehh :ermm:

hahahahaha :thumbup:

Idag så fann vi nokre samiske aviser på mediateket på skulen, og to av klassekameratane sat og hadde det morosamt med å "omsetje" kva som stod i avisa.

Til dømes:

Dei "las" horoskopet mitt. «Om det kjæm en søring bort te dæ idag og spørr koffer du ikkje har en jobb, så må du lappe te han me trygdesekken»

:D

Redigert: Ein til!

«Du og søstra kan godt ha dokker idag. Ongen blir ikkje vanskapt, men pass dokker for barnevernet!»

«Gode tider i vente, trygda kjæm tidlig i år!»

Endret av Slettet+9871234
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...