martin808 Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 (endret) En sykt dum jente i klassen spurte samfunnsfag læreren: J: Lagde Big Bang mye lyd? L: Det vet ingen ( han gadd ikke å forklare den egentlige grunnen siden hun ikke vill kjønt en drit ) J: oja Jeg og en kompis hold på å sprekke Hvis dere lurer så er denne jenta så dum siden hun lekte dum i 1-4klasse så ble hun dum Endret 5. november 2008 av martin808 Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 J: Lagde Big Bang mye lyd? L: Det vet ingen ( han gadd ikke å forklare den egentlige grunnen siden hun ikke vill kjønt en drit ) J: oja Jeg og en kompis hold på å sprekke Hva var så morsomt med det? Hun spurte et ganske lovende spørsmål og fikk et ganske så kjedelig svar tilbake, finner ofte slike svar fra folk som egentlig ikke vet hva de snakker om. Lenke til kommentar
v-gard Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Er det bare jeg som syns det er morsomt at martin808 virker veldig opphengt i skrivefeil og hvor dumme folk er når han har skrivi "vill" med to l'er og feiler generelt i innlegget sitt? Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Elev i syvende: "Må jeg ha mellomrom mellom ordene? " Engelsklærer på VG2: "Can you read number a?" Norsklærer: "Nå ska me kose oss med litteratur" (urgh, prøv å si det til en elektroklasse...) Engelsklæreren i tiende skriver på tavla: Invation. Norsklærer presterte å rette min bokmål tentamen som ny-norsk... Dere kan jo tenke dere til resultatet på den stilen... Lenke til kommentar
Kjeven Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Husker ikke i hvilken sammenheng, men en elev (tror det var VG1 faktisk) spurte en annen en gang om USA lå i Europa... Når hun fikk nei til svar, spurte hun om ikke California lå i Europa da. Jauda... Ler fremdeles så jeg griner når jeg tenker på det. Noen har det, sier jeg bare. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Lærer: Det var ganske hett oppe på grensen mot Russland i 1968. Elev: Hvorfor var det "hett"? Lærer: Det var jo under den "kalde" krigen. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Lærer: Det var ganske hett oppe på grensen mot Russland i 1968.Elev: Hvorfor var det "hett"? Lærer: Det var jo under den "kalde" krigen. At du tørr å si sånt.. Lenke til kommentar
Skogsraa Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Det var noen som hadde konsert for oss på skolen. Den ene linja i en av sangene var "im not half the man i used to be". Og siden det var en dame som sang syntes jeg det var så morsomt at jeg lo i over tre kvarter uten stans. Etter hvert begynte det å gjøre vondt i kjeven. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Det var noen som hadde konsert for oss på skolen. Den ene linja i en av sangene var "im not half the man i used to be". Og siden det var en dame som sang syntes jeg det var så morsomt at jeg lo i over tre kvarter uten stans. Etter hvert begynte det å gjøre vondt i kjeven. Nirvana-cover? Lenke til kommentar
martin808 Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 (endret) Er det bare jeg som syns det er morsomt at martin808 virker veldig opphengt i skrivefeil og hvor dumme folk er når han har skrivi "vill" med to l'er og feiler generelt i innlegget sitt? hva mener du med det, når du faktisk har nok hjernekapasitet til å forstå hva jeg mener skjønner jeg ikke hvordan du får det til å bli morsomt. Jeg kan heller ikke huske at jeg har kommentert noen andres skrivefeil eller føler du deg truffet ? J: Lagde Big Bang mye lyd? L: Det vet ingen ( han gadd ikke å forklare den egentlige grunnen siden hun ikke vill kjønt en drit ) J: oja Jeg og en kompis hold på å sprekke Hva var så morsomt med det? Hun spurte et ganske lovende spørsmål og fikk et ganske så kjedelig svar tilbake, finner ofte slike svar fra folk som egentlig ikke vet hva de snakker om. Det er bare det at det kommer rare / teite spørsmål vær eneste time og dett var liksom toppen av kaka XD Endret 7. november 2008 av martin808 Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 (endret) Lærer i Medier og Kommunikasjon: Fontene dere bruker i f.eks Photoshop koster penger. Fontene her på skolen har kostet 30.000. Jente: FOR HVER ENKELT FONT?! Endret 7. november 2008 av KoffeinKanin Lenke til kommentar
v-gard Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 ætt martin808: sjå på sig'n din a gutt. Å nei, je føle meg itte trøffe. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 fontene kostet 30.000 wuuuuuut? dafont.com ftw Lenke til kommentar
JBKnutsen Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Hmm Jo, dette er vel noe jeg klarte å si selv på barneskolen. Vi har geografi og læreren drar stokken sin oppover kartet og sier " her ser dere nilen, verdens største elv" og da sa jeg tydelighvis ( ifølge mine medelever) "Kan nilen renne oppover'a?" > Akkurat det har jeg også sagt! Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Fontene på dafont har forskjellige regler, så hadde ikke vært fullt lovlig i alle sammenhenger. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Jammen, herregud, de koster jo ikke 30000 per stykk, det kostet 30000 for alle sammen! Dere er jo verre enn jenta. 1 Lenke til kommentar
JBKnutsen Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Enig med deg Koffein Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Skjønte jo det da Koffein, men uansett syns det var mye Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå