Andie93 Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Lærer: Man må gjøre lekser tilig, det er alltid bra å være sjapp! Meg: Ikke i senga. Lol hahahneojosdajdo Lenke til kommentar
Xifi Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Vi hadde om bærekraftig utvikling og alt rundt det, da en av jentene i klassa spør, vis mange av solstrålene ikke kommer ut av ozonlaget(da mener jeg at mye av det blir reflektert tilbake) , klarer romskip det da? Så svarer vi da på kødd nei, så sier en gutt, jo den klarer det på grunn av farten. hahaha vi lo så vi trudde vi skulle dø, hahahhaha. *kremt10endeklassekremt* Lenke til kommentar
SuKa Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 (endret) Du: Lærer: Man må gjøre lekser tilig, det er alltid bra å være sjapp! Meg: Ikke i senga. Lol hahahneojosdajdo Meg: Du burde gjøre norskleksene. On Topic: Engelsklæreren: "Psychopaths can't be cured for their mental problems. A psychopath will always be a psychopath." Jente i klassen som alltid skal snakke og alltid vite bedre: "I believe that they can and there is always hope." Engelsklæreren som tydelig vis var lei av jenta: "Then you go cure them. I'm sure you will be much appreciated." Så gikk han bort til tavla og skreiv "The nature of women is stupid" for så å beklage seg og viske ut stupid med cruel. Jenta slutta takk og lov! Endret 28. oktober 2008 av SuKa Lenke til kommentar
dePt Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 dePt: Hvis det er dama di bør hun være jævlig fin! Duger hun Har endel slike fra henne. Må samle opp noen til russeavisa. Skal legge ut når jeg kommer på flere. Lenke til kommentar
Andie93 Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 care i nårsk lekser azz Lenke til kommentar
chokke Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Vi hadde om bærekraftig utvikling og alt rundt det, da en av jentene i klassa spør, vis mange av solstrålene ikke kommer ut av ozonlaget(da mener jeg at mye av det blir reflektert tilbake) , klarer romskip det da? Så svarer vi da på kødd nei, så sier en gutt, jo den klarer det på grunn av farten. hahaha vi lo så vi trudde vi skulle dø, hahahhaha. *kremt10endeklassekremt* I... don't get it. Lenke til kommentar
Vikingspeider Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Religionsprosjekt VG2. Remi: Finner ikke arealet av Islam...!! 1 Lenke til kommentar
SuKa Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 "Jødedommen har 1 million innbyggere" 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 I... don't get it. Romfergen er raskere enn lyset, dermed klarer den å trenge gjennom ozonlaget. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Romfergen er raskere enn lyset, dermed klarer den å trenge gjennom ozonlaget. "Ja, såklart." Forstår ikke poenget med det som blir sagt, klarer ikke helt se problemet med setningen. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 (endret) "Går mat og drikke i hvert sitt svelg ned til magen?" :!: Sitatet kom faktisk fra en gutt i VG2 Studiespesialisering edit: leif Endret 29. oktober 2008 av khaffner Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Hahaha den gjorde dagen min! Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 norsklæreren: *snakker om særemne* ei jente i klassen: "jeg skal skrive selvbiografi om Amalie Skram" vi fikk oss en god latter da ja btw VG3 1 Lenke til kommentar
simena1 Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 9. Klasse i Geografi timen: Lærer: (peker på Norge på kartet) "Så her ser vi at Norge ligger langt nord i Europa, og det merker vi jo godt på været, eller hva? Blondine-jenta (utbryter): Så det betyr... (Pause,tenker hardt) at Norge.. (ny pause)er en del av Europa eller? Hun virket helt seriøs og det virket so om hun virkelig konsentrerte seg. Hele klassen lo. Lenke til kommentar
martin808 Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Hvordan ble universet skapt? blondine: Den derre Bang ( er usikker ) ................................................... er det ikke det a ? ( forvirra ) Lenke til kommentar
Dr. Chaos Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 (endret) Geografitimen: Blondie: Føler ikke folk seg i Australia seg rare fordi de står opp ned? Endret 3. november 2008 av Crashking Lenke til kommentar
Kornfleks Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 <blond>ja! og hvordan kan vannet renne oppover? </blond> Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Er det lov spør jeg bare... Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Blond: Ligger Australia i Europa? NNN: Nei, Australia ligger jo på den andre sida av jorda. Blond: Men det kan vel ligge i Europa for det??? Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Vi har et usedvanlig dum jente i klassen vår. For å holde henne anonym kan vi kalle henne "She-Troll". Hvertfall, under en samfunnsfag-time spurte læreren vår henne hvorfor vi feirer 17. mai (trolig bare for å bevise hvor dum hun er). Etter litt nøling, svarte hun "Fordi Jesus ble født?" Etter vill latter av hele klassen prøvde hun på nytt "Fordi den forrige norske kongen døde?"... En annen gang da vi hadde Heimkunnskap tok en av lærerne på skolen og varmet mobilen sin i ovnen (et godt kjerringråd for de som har sølt vann på mobilen, det funker faktisk!). Da greide selvsagt det dumme trollet å si "Skal vi spise mobilen?!?!", med et sjokkert blikk... Tro det eller ei, men hun er faktisk ikke hjerneskadet. Bare dum, dum, dum. Hun har nok av andre dumme utsagn, men jeg kommer ikke på noen flere gullkorn akkurat nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå