Gå til innhold

hva er det morsomste noen har sagt i en skoletime?

Nixax

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vi hadde om bærekraftig utvikling og alt rundt det, da en av jentene i klassa spør, vis mange av solstrålene ikke kommer ut av ozonlaget(da mener jeg at mye av det blir reflektert tilbake) , klarer romskip det da? Så svarer vi da på kødd nei, så sier en gutt, jo den klarer det på grunn av farten. hahaha vi lo så vi trudde vi skulle dø, hahahhaha.

*kremt10endeklassekremt*

Lenke til kommentar

Du:

Lærer: Man må gjøre lekser tilig, det er alltid bra å være sjapp!

Meg: Ikke i senga.

Lol hahahneojosdajdo

Meg: Du burde gjøre norskleksene.

On Topic:

Engelsklæreren: "Psychopaths can't be cured for their mental problems. A psychopath will always be a psychopath."

Jente i klassen som alltid skal snakke og alltid vite bedre: "I believe that they can and there is always hope."

Engelsklæreren som tydelig vis var lei av jenta: "Then you go cure them. I'm sure you will be much appreciated."

Så gikk han bort til tavla og skreiv "The nature of women is stupid" for så å beklage seg og viske ut stupid med cruel.

Jenta slutta takk og lov!

Endret av SuKa
Lenke til kommentar
Vi hadde om bærekraftig utvikling og alt rundt det, da en av jentene i klassa spør, vis mange av solstrålene ikke kommer ut av ozonlaget(da mener jeg at mye av det blir reflektert tilbake) , klarer romskip det da? Så svarer vi da på kødd nei, så sier en gutt, jo den klarer det på grunn av farten. hahaha vi lo så vi trudde vi skulle dø, hahahhaha.

*kremt10endeklassekremt*

I... don't get it.

Lenke til kommentar

9. Klasse i Geografi timen:

Lærer: (peker på Norge på kartet) "Så her ser vi at Norge ligger langt nord i Europa, og det merker vi jo godt på været, eller hva?

Blondine-jenta (utbryter): Så det betyr... (Pause,tenker hardt) at Norge.. (ny pause)er en del av Europa eller?

Hun virket helt seriøs og det virket so om hun virkelig konsentrerte seg.

Hele klassen lo.

Lenke til kommentar

Vi har et usedvanlig dum jente i klassen vår. For å holde henne anonym kan vi kalle henne "She-Troll". Hvertfall, under en samfunnsfag-time spurte læreren vår henne hvorfor vi feirer 17. mai (trolig bare for å bevise hvor dum hun er). Etter litt nøling, svarte hun "Fordi Jesus ble født?" Etter vill latter av hele klassen prøvde hun på nytt "Fordi den forrige norske kongen døde?"... En annen gang da vi hadde Heimkunnskap tok en av lærerne på skolen og varmet mobilen sin i ovnen (et godt kjerringråd for de som har sølt vann på mobilen, det funker faktisk!). Da greide selvsagt det dumme trollet å si "Skal vi spise mobilen?!?!", med et sjokkert blikk... Tro det eller ei, men hun er faktisk ikke hjerneskadet. Bare dum, dum, dum. Hun har nok av andre dumme utsagn, men jeg kommer ikke på noen flere gullkorn akkurat nå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...