Olum Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Nå ble jeg selv litt usikker her . µ betyr mikro, ikke sant? Lenke til kommentar
Krasnaja Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 nei, det betyr nano. Lenke til kommentar
Tinmar Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Kan hende du prøvde på ironi, men allikevel: http://no.wikipedia.org/wiki/Mikro Lenke til kommentar
E7ite Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Historie lærar då me skulle på utflykt til gården hans; "Så kanskje nokon vil suga ein gris"? Etterfulgt av "Hæ Hæ Hæ" Eg skjønar framleis ikkje kva han meinte med akkurat det der=S Same karen; Etter bra utført arbeid av ei jente i klassen; "eg skulle gitt deg eit klaps på skuldero, men då eg gjorde det med ei jente som var elev her tidligare blei det litt bråk og styr rundt dette med trakassering" Lenke til kommentar
OinkOink Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 ikke fra min klasse, men fra en annen: Læreren: No må du gjera noko her Elev: Eg gjer faen Trådens beste:) Enkel og genial. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 "Jeg synes så synd på elgene som blir skutt i elgjakta..." kommer det fra en jente. Så sier person nr. 2 som også er jente "Men, hvor skulle vi fått all tacokjøttet fra da? " Skjedde i går lol Lenke til kommentar
binko Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 "Åja, ligger Paris i Tyskland? Trodde det lå i England, jeg..." (I sammenheng med redd-barna-aksjon vi hadde for litt siden) "..Ja! Da kan vi redde regnskogen!" Begge fra samme jente. Hyggelig er hun, da. Og ikke minst underholdende. Men kanskje en smule.. fjott. Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Slike er det dessverre alt for mange av rundt om i landet... Husker en i klassen min som hadde et par episke kommentarer: Lærer: .... og de ble tatt av et snøskred. Elev: Hva er snøskred? (Dette var i 9/10 klasse) Eller: Norsklærer: Og dette er viktig å kunne til eksamen. Samme elev: HÆ??!! Får vi eksamen i norsk?? Lenke til kommentar
Olum Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Den siste der er så klassisk. Lærer mens han går og deler ut prøven: Husk å skriv med penn på prøven. Elev: Hvilken prøve? Lenke til kommentar
Avløpsrens Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Fra før ferien: Lærer: "Hva skal du i ferien da?" Elev 1: "Selge meg." Lærer: "hahaha, Jobba ikkje du på hotellet da?" Elev 2: "Ka faen du trur han gjer der?" Haha, Faen så vi lo! :!: Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Vi satt noen elever uti gangen og pratet, så bredte han elevens eg litt ut liskom, som kom en lærer forbi: Jeg ser du er kåt! lo godt da^^ Lenke til kommentar
Blue Scholar Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Den siste der er så klassisk. Lærer mens han går og deler ut prøven: Husk å skriv med penn på prøven. Elev: Hvilken prøve? Åh fy faen Lenke til kommentar
TurboHolte Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 ikke fra min klasse, men fra en annen: Læreren: No må du gjera noko her Elev: Eg gjer faen Trådens beste:) Enkel og genial. HAHA!! Lenke til kommentar
carnos Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Kanskje ikke hysterisk morsomt, men prøver meg likevell. Dette skjedde en gang da jeg gikk på mellomtrinnet. Vi skulle lære om verdensrommet, og læreren stod da og fortalte om planetene som gikk i bane rundt sola. Hun sier da: "Dere vet at selv om alle planetene har forskjellig lengde på banen sin rundt jorda, bruker alle 365 dager rundt sola...!" Det endte opp med at vi som elever begynte å undervise læreren resten av timen.. Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 (endret) Vi snakket om miljøet i naturfag timen, og lereren(som er veldig gammel ut, og alle hater hu) sier "Men tenk når dere blir nitti år da.." Så utbryter jeg "Hvor gammel er du da!? 500!!!?" De andre fikk en god latter der, og jeg fikk en god treer i Naturfag på kortet.. Edit: Kom på et tilfelle til. I musikktimen, satt vi i ring, Så sier en elev1 til elev2: "Gå å sug pikk!" fordi han var sur på han eller no,men lereren hørte ikke det. Men mens elev1 sa det, satt elev 2 og tygde på den nye blyanten han nettop hadde plagd lereren får å få. Så kommer lereren bort å sier "Neimen, har du ikke kommet over det oralestadiet, der du putter ting i munnen?" "Oralestadiet" wtf?. Vi fikk oss en god latter da.. Endret 8. oktober 2008 av nikolai-n Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Å fleipe med læreren bør ikke gå utover karakteren. Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Å fleipe med læreren bør ikke gå utover karakteren. Det gjør det visst. Jeg vet selv, og alle andre sier det, at jeg er veldig god i naturfag, men uansett om ejg har gjort all leksene osv får jeg lav måloppnåelse på skriveboka osv. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 (endret) Haha, ser for meg lærern tenker for seg selv "ta den, drittunge!" Men er jo kjipt selvfølgelig, det hindrer timen i å bli litt moro noen få ganger. Endret 8. oktober 2008 av Gormers Lenke til kommentar
Sunset Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 (endret) kom på en nå! klassen som jeg går i fikk oss en ny naturfag lærer ny til dette skoleåret. Han er dessidert den kuleste læreren en kan tenke seg å ha og han har en stor sans for humor. vi fikk vite at han het Eirik til fornavn og vi fikk vite etternavnet hans, men vi fikk aldri vite mellomnavnet hans. så en dag sa han at om vi kunne gjette mellomnavnet hans fikk vi slippe tidligere (vi har han de to siste timene på fredagene og dette var i stiste time). Så han begynte sånn som vi begynner med hangman, _ _ _ _ _. Det skal sies at vi hadde om naturen, næringsnett, hvem spiser hva og denslags. første bokstav E _ _ _ _ siste bokstav E _ _ _ N Så kommer det fra en i klassen, hun begynnte litt rolig i stemmen: er det skogen konge, ELGEN? Heldigvis har Eirik en stor sans for humor, og vi lo oss igjennom hele den siste skoletimen. Endret 8. oktober 2008 av Sunset Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå