Gå til innhold

hva er det morsomste noen har sagt i en skoletime?

Nixax

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Historie lærar då me skulle på utflykt til gården hans;

"Så kanskje nokon vil suga ein gris"?

Etterfulgt av

"Hæ Hæ Hæ"

Eg skjønar framleis ikkje kva han meinte med akkurat det der=S

Same karen;

Etter bra utført arbeid av ei jente i klassen;

"eg skulle gitt deg eit klaps på skuldero, men då eg gjorde det med ei jente som var elev her tidligare blei det litt bråk og styr rundt dette med trakassering"

:hmm:

Lenke til kommentar

"Åja, ligger Paris i Tyskland? Trodde det lå i England, jeg..."

(I sammenheng med redd-barna-aksjon vi hadde for litt siden) "..Ja! Da kan vi redde regnskogen!"

Begge fra samme jente. Hyggelig er hun, da. Og ikke minst underholdende.

Men kanskje en smule.. fjott.

Lenke til kommentar

Slike er det dessverre alt for mange av rundt om i landet...

Husker en i klassen min som hadde et par episke kommentarer:

Lærer: .... og de ble tatt av et snøskred.

Elev: Hva er snøskred?

(Dette var i 9/10 klasse)

Eller:

Norsklærer: Og dette er viktig å kunne til eksamen.

Samme elev: HÆ??!! Får vi eksamen i norsk??

Lenke til kommentar

Kanskje ikke hysterisk morsomt, men prøver meg likevell.

Dette skjedde en gang da jeg gikk på mellomtrinnet. Vi skulle lære om verdensrommet, og læreren stod da og fortalte om planetene som gikk i bane rundt sola. Hun sier da: "Dere vet at selv om alle planetene har forskjellig lengde på banen sin rundt jorda, bruker alle 365 dager rundt sola...!"

Det endte opp med at vi som elever begynte å undervise læreren resten av timen.. :roll:

Lenke til kommentar

Vi snakket om miljøet i naturfag timen, og lereren(som er veldig gammel ut, og alle hater hu) sier "Men tenk når dere blir nitti år da.." Så utbryter jeg "Hvor gammel er du da!? 500!!!?" De andre fikk en god latter der, og jeg fikk en god treer i Naturfag på kortet..

Edit: Kom på et tilfelle til. I musikktimen, satt vi i ring, Så sier en elev1 til elev2: "Gå å sug pikk!" fordi han var sur på han eller no,men lereren hørte ikke det. Men mens elev1 sa det, satt elev 2 og tygde på den nye blyanten han nettop hadde plagd lereren får å få. Så kommer lereren bort å sier "Neimen, har du ikke kommet over det oralestadiet, der du putter ting i munnen?" "Oralestadiet" wtf?. Vi fikk oss en god latter da..

Endret av nikolai-n
Lenke til kommentar
Å fleipe med læreren bør ikke gå utover karakteren.

Det gjør det visst. Jeg vet selv, og alle andre sier det, at jeg er veldig god i naturfag, men uansett om ejg har gjort all leksene osv får jeg lav måloppnåelse på skriveboka osv.

Lenke til kommentar

kom på en nå!

klassen som jeg går i fikk oss en ny naturfag lærer ny til dette skoleåret. Han er dessidert den kuleste læreren en kan tenke seg å ha og han har en stor sans for humor.

vi fikk vite at han het Eirik til fornavn og vi fikk vite etternavnet hans, men vi fikk aldri vite mellomnavnet hans.

så en dag sa han at om vi kunne gjette mellomnavnet hans fikk vi slippe tidligere (vi har han de to siste timene på fredagene og dette var i stiste time). Så han begynte sånn som vi begynner med hangman, _ _ _ _ _.

Det skal sies at vi hadde om naturen, næringsnett, hvem spiser hva og denslags.

første bokstav E _ _ _ _

siste bokstav E _ _ _ N

Så kommer det fra en i klassen, hun begynnte litt rolig i stemmen: er det skogen konge, ELGEN?

Heldigvis har Eirik en stor sans for humor, og vi lo oss igjennom hele den siste skoletimen.

Endret av Sunset
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...