Turbo sindre Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 (endret) er som regel så mange gull korn i klassa mi at det bare er feil Men skal ta noen kjappe * I K&h vi dreiv å laga tre skje da læreren plutslig gikk bort til ei i klassa mi og tok skjea hennes og gikk fram til kateteret " Jeg tok fram skjea til ingvild hit for det er den STYGGESTE jeg fant .... slik skal dere ikke gjøre det" * Vi har 2 som hetter espen i klassa... en som er veldig høy og en som er litt liten ( store espen og lille espen ) så en dag skal samfunsfag læreren spørre om no " ja espen forklar" "åkke ta øss" sier en av de "jaaa tynne espen" kommer det fra læreren " " fyyyy faen! " utbryter store espen og hele klasse bryter seg i latter * Vi lurte en av de mindre smarte i klassa til å tro at asisa hadde invandert europa og at vi nå tilhørte asia * Vi hadde hatt vannkrig i klasse rommet mens læreren var og hjalp utgangs elevene med eksamen forbredelser, Han kommer in døra samtidig som det ringer vi løper alle ut i gangen, det siste vi hører er at læreren skriker "NEI FY FAEN" Endret 10. august 2008 av Turbo sindre Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 * Vi har 2 som hetter espen i klassa... en som er veldig høy og en som er litt liten ( store espen og lille espen ) så en dag skal samfunsfag læreren spørre om no " ja espen forklar" "åkke ta øss" sier en av de "jaaa tynne espen" kommer det fra læreren " " fyyyy faen! " utbryter store espen og hele klasse bryter seg i latter lol Lenke til kommentar
Turbo sindre Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 å kom på en til vi hadde en tysker på besøk i en uke på skolen... sønnen av en lærer som skulle være vikar Og en av de dagene var vi på tur på en gard, for å plukke stein og se åssen de gjorde ting på en gard før i tia, og han tenkte sikkert at han skulle vise litt interesse og pekte på en utedo og spørte klassa's bimbo følgende: " was is das? " altså hva er det "Nej! æsssjj!! vasse i dass kæn du gjøra sjøl!" utbryter dama. Lenke til kommentar
Nordlandsbjoernen Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Har masse gullkorn, men tar bare med et nå: 10. klasse: Vi hadde geografiprøve og satt og skrev for harde livet. Den dummeste jenta i klassen (tror jeg aldri vil møte noen som er så enfoldig i hele mitt liv) stopper å skrive og ser tankefullt på læreren. Hun rekker opp hånden og spør: "Sverige er et land, ikke sant?" Vi hold på å dø! Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Jeg har blitt såpass gammel at jeg egentlig ikke husker så mye at slike historier, men det er en jeg aldri glemmer. Sex & Samliv i naturfag i 7. klasse. Naturfaglæreren vår (som forøvrig var en god lærer) var vell rundt 45 år og hadde den tørreste presantasjonen av S&S jeg noensinne har hørt. Uka etter var han syk og vikaren var Kenneth. Skolens kuleste lærer. Skikkelig kompis med alle. Han var nyutdannet må skjønne. Det første Kenneth gjør er å tegne en kvinnelig form på tavla. Han spør oss om vi vet hva det er, og selvfølgelig er det noen som svarer. Deretter gjør han om hele greia til en lyspære. Så tipser han oss om at det var fra Pyton og at det var et blad man kunne lære mye av. (Noen som husker Pyton forresten?) Uansett. En av de tøffe gutta i klassen skulle være morsom, rettet opp hånden og spurte "hva betyr onani?". Kenneth svarer kjappt "sånn som gjør at vi voksne har hår på hendene". Tøffingen løfter hendene halveis opp og titter på dem, rykker til i det han skjønner hva han har gjort, og blir sprut rød. Han hadde 3 år med "hår på hendene" vitser å se fram til Lenke til kommentar
medlem-68510 Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 (endret) ...(Noen som husker Pyton forresten?)... Definitivt, hah ;p Endret 13. august 2008 av Jckf Lenke til kommentar
Sunset Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 husker spesielt en episode: vi satt og diskuterte/snakket om biler i engelsktimen. Plutselig bryter læreren inn og spør oss om vi hadde hørt om Toyota Fitta som skulle langseres i Norge. Dette medfører flere vitser om emnet. Plutselig kommer det fra en elev: Det haddet jo vært en god reklame da! lærer: hva da? eleven: jo, prøvekjør fitta! tror aldri vi har ledd så lenge etterpå. Lenke til kommentar
Manuzet Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 mye bra her. skal se om eg husker noe fra min skule Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 må være da lærern spurte hva verdens største elv er, så svarte en gutt i klassen ganske høyt GLOMMA! Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 (...) Toyota Fitta (...) Pssst: Honda. I Europa heter den Honda Jazz, mens i Asia heter den Honda Fit. Lenke til kommentar
Sunset Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 (...) Toyota Fitta (...) Pssst: Honda. I Europa heter den Honda Jazz, mens i Asia heter den Honda Fit. trodde det var toyota Lenke til kommentar
nilsMeister Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 å kom på en til vi hadde en tysker på besøk i en uke på skolen... sønnen av en lærer som skulle være vikar Og en av de dagene var vi på tur på en gard, for å plukke stein og se åssen de gjorde ting på en gard før i tia, og han tenkte sikkert at han skulle vise litt interesse og pekte på en utedo og spørte klassa's bimbo følgende: " was is das? " altså hva er det "Nej! æsssjj!! vasse i dass kæn du gjøra sjøl!" utbryter dama. Den har man ikke hørt før... Lenke til kommentar
KristianF Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 (...) Toyota Fitta (...) Pssst: Honda. I Europa heter den Honda Jazz, mens i Asia heter den Honda Fit. Originalt skulle den hete Honda Fitta i Europa Da disse smarte japsene fant ut hva Fitta betyr, så ble navnet skifta til Jazz. Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Da læreren sa "Jeg tar dere en etter en på bakrommet!". Var ang. tilbakemeldinger, men kunne oppfattes litt feil. Lenke til kommentar
TurboHolte Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Vi hadde om U-land og I-land(Industri) i en samfunnsfag time, så sa en av jentene i klassen, sånn som Iran og Irak :!: Lenke til kommentar
Runar Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 å kom på en til Akkurat. Du fant på den helt selv? Lenke til kommentar
dePt Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Allmenn VG3: Ehm, e martin luther king og martin luther (protestantiske kirka) to forksjellige persona? Lenke til kommentar
Lampen Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 i en fransktime hadde vi om leonardo davinci. en i klassen spurte- Er det han i ninja Turtles? 1 Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Jeg har jo et gullkorn som jeg har hørt en del etter jeg sa det Det var i tysk timen, og læreren sier at vi kan ta friminutt vis en av oss greier å si "kan vi gå ut" på tysk... smart som jeg er sier jeg: "ok jeg prøver.....kannst wir aus gesleppen ?"...Resten av klassen begynner å flire, mens læreren svarer: "Neiii....ikke helt riktig :!: " Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Jeg har jo et gullkorn som jeg har hørt en del etter jeg sa det Det var i tysk timen, og læreren sier at vi kan ta friminutt vis en av oss greier å si "kan vi gå ut" på tysk... smart som jeg er sier jeg: "ok jeg prøver.....kannst wir aus gesleppen ?"...Resten av klassen begynner å flire, mens læreren svarer: "Neiii....ikke helt riktig :!: " Kanskje en ide å skrive oversettelse for oss som ikke kan tysk? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå