Gå til innhold

hva er det morsomste noen har sagt i en skoletime?

Nixax

Anbefalte innlegg

Har en kompis fra fotball laget som suger i engelsk. Så jeg har hørt et par gullkorn fra han :p

1. Læreren spør om han har gjort leksen og han svarer: "I haven't do it" :lol:

2. Den andre var i en stil, og ja vi snakker 10. klasse på ungdomsskolen:P "Everybody laughed of she" også kom den verste; "Lets the party begins" !!! HAHAHAHAHAHA!

Alltid gøy med sånne, selv om det ikke er noe fint å le av dem. På skolen min har vi begynt å snakke sånn dårlig norsk engelsk til hverandre, dritgøy^^ Når vi var i Polen så sier han ene kompissen min til hun som står bak disken "Can I take out penger on this kort?" mens han viser fram kredittkortet sitt. Det værste var at hun skjønnte hva han mente :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9871234
"Lets the party begins"

Engelsklæraren vår i fjor hadde sånn engelsk. "Let's starts!" sa ho kvar time. Hugsar framleis kor mange minutt ho stod og undra over korleis ein stava heilt vanlege ord som "description", "forest", "Shakespeare" etc. Også om ho ikkje høyrde kva du sa så sa ho "Bitte?" (orsak på tysk).

Like morosamt kvar gong venen min, som er frå USA, byrja å preike veldig avansert engelsk og ho sat der og ikkje skjønte ein skit :D

Lenke til kommentar

Hadde en vikar i engelsk timen. Han hadde bedt alle om å lukke pc lokkene (laptop). men det var en som satt med PC-en enda, ca 5minutter etter han bad oss om å lukke pc'ene.

Da sa han at eleven skulle komme fram med PC-en å legge den på den tomme pulten, det gjorde eleven, og mens han gikk tilbake til plassen sin, sa læreren:

Og viss du ikke oppfører deg nå, så kommer jeg å kjører på hunden din.

Lenke til kommentar
Samme masse, men jeg tror bomull vil vise litt mindre på en nøyaktig vekt ;)

Nei. Oppdriften gjelder kun ved bevegelse.

Tull :) Men dette blir OT. Sjekk en fysikkbok (evt. fluidmekanikk) hvis du er i tvil.

1kg bomull og 1kg bly viser nøyaktig det samme på en nøyaktig vekt. og ja, jeg kan fluidmekanikk

Lenke til kommentar

Hehe, nå må jeg påpeke at dette bare er min egen teori. Så lenge bomull har lavere massetetthet enn bly, vil oppdriftskraften (fortrengt masse * gravitasjonsaksellerasjon) være større, og dermed vil utslaget på en vekt bli mindre. Hva er feil her?

Selvsagt kan man argumentere på definisjonene - kalle "å veie" for å være "å ha masse", men hvis man nå godtar at "å veie" er det faktiske utslaget man får på en vekt, eller opplever når man holder gjenstanden, vil ikke da min påstand være korrekt?

Hva betyr forøvrig at du kan fluidmekanikk? Har du studert dette ut over f. eks. VGS-fysikk?

edit: bare legger til at jeg ikke er ute etter noen krangel, synes bare dette er et morsomt aspekt av dette gamle lurespørsmålet :)

Endret av cecolon
Lenke til kommentar
"Lets the party begins"

Engelsklæraren vår i fjor hadde sånn engelsk. "Let's starts!" sa ho kvar time. Hugsar framleis kor mange minutt ho stod og undra over korleis ein stava heilt vanlege ord som "description", "forest", "Shakespeare" etc. Også om ho ikkje høyrde kva du sa så sa ho "Bitte?" (orsak på tysk).

Like morosamt kvar gong venen min, som er frå USA, byrja å preike veldig avansert engelsk og ho sat der og ikkje skjønte ein skit :D

har en kamerat som nesten ikke gjør annet enn å lese engelsk litteratur.

når læreren satt og rettet prøvene hans, satt LÆREREN med ordbok :!:

Lenke til kommentar
"Lets the party begins"

har en kamerat som nesten ikke gjør annet enn å lese engelsk litteratur.

når læreren satt og rettet prøvene hans, satt LÆREREN med ordbok :!:

Hehe, ikke dårlig! Hvilken karakter har han i faget?

Lenke til kommentar

Hadde fysikk prøve istad, det dukka opp en oppgave med en humoristisk vri:

Du skal steike pølser rett på nettspenninga 230 V. Motstanden i ei grillpølse er 200 Ohm. Du parallellkobler 10 pølser.

Beregn strømmen gjennom hver pølse og hovedstrømmen i hele kretsen.

Lenke til kommentar
"Lets the party begins"

Hahaha. Du har vel ikke gått på Bjørgvin VGS? Har nemlig vært borti noe veeeldig lignende :p

Lenke til kommentar

Noe som skjedde for eksakt en time siden!

Jeg har en enorm dum og blond jente (ja hun har blond hårfarge å gitt, sett på det du!) som ikke har det vi kaller "intellekt"

Uansett! vi hadde om adjektiv, verb etc. i engelsken i dag tidlig og plutselig utbryter hun: "Faen! jeg skjønner ingen ting! Jeg vet ikke engang hva et adjektiv er!"

Læreren stopper undervisningen og sier høylytt "And thats why you fail this class!"

hele klassen fikk fullstendig latterkrampe og stakkars jenta gikk ut på gangen i gråt..

Kanskje ikke så morsomt i etterkant, men definitivt morsomt i øyeblikket!

Endret av Morten Porten
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234
Hahaha. Du har vel ikke gått på Bjørgvin VGS? Har nemlig vært borti noe veeeldig lignende :p

Nei, eg gjekk og går framleis på Kongsbakken vidaregåande skule ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...