Gå til innhold

hva er det morsomste noen har sagt i en skoletime?

Nixax

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jesus fantes da vel!

Bare spør vitenskapsmenn.

Og kristne ^^

8163731[/snapback]

Kristne finnes enda.

("haha")

Men ja, Jesus fantes, selve personen, men miraklene er ren propaganda for å overbevise folk at de tror på noe som er fantastisk og uvirkelig.

Derimot noen fenomen eksisterte, som den brennende busken (Moses?) ved at det var olje i grunnen og planten tok det opp og tok fyr pga den varme solen. Så dokumentar på NG eller discovery ;)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Jesus fantes da vel!

Og kristne ^^

8163731[/snapback]

Kristne finnes enda.

("haha")

Men ja, Jesus fantes, selve personen, men miraklene er ren propaganda for å overbevise folk at de tror på noe som er fantastisk og uvirkelig.

Derimot noen fenomen eksisterte, som den brennende busken (Moses?) ved at det var olje i grunnen og planten tok det opp og tok fyr pga den varme solen. Så dokumentar på NG eller discovery ;)

8163856[/snapback]

Er det ikke litt tvilsomt at en busk tar fyr av bare varmen fra sola?

Lenke til kommentar
Ja dæven, aner ikke hva slags musikk det er, men jeg håper den snart forsvinner fra butikkhyllene. Masse farger = masse oppmerksomhet = 1 stk forvirret gutt når han ser en kjent avatar i butikken.

Andre folk har vett på å holde seg til CD-cover som ikke står i allslags vanlige forretninger :p

8155001[/snapback]

Driter i musikken. JEG LIKER KJOLEN HENNES FFS! :(

Lenke til kommentar
Heh, jeg husker den gangen en fyr som hette MrJones89 kalte en utvekslingsstudent for utviklingsstudent.

Var vel ikke slem nå?  :dontgetit:

8165584[/snapback]

Nei :p

Merka det jeg og ... kunne ha vært en utviklingsstudent da :hmm:, men da ville det ikke ha vært morsomt :p

Endret av pessimisten
Lenke til kommentar
Jesus fantes da vel!

Og kristne ^^

8163731[/snapback]

Kristne finnes enda.

("haha")

8163856[/snapback]

Er det ikke litt tvilsomt at en busk tar fyr av bare varmen fra sola?

8163991[/snapback]

Ikke så rart siden temperaturene gjerne kommer opp i 50+. Du har jo allerede innrømmet at ting kan ta fyr av seg selv, men måtte bare påpeke det.

Lenke til kommentar

Hadde vikar i Heimkunnskapen, og vi skulle til å lage noe gryterett greier med noe annanas og og noe annen eksotisk frukt. Jeg reiser meg, henter forkledet og roper ut:

- Jess! da hiver vi opp noe erotisk mat her!

Ganske så uheldig like ord der ja :mad:

Lenke til kommentar

Under tentamen for 4år siden, satt jeg siden av en gutt. Gutten så på meg og hvisket; "Jeg klarer ikke å holde meg, må runke! Er kåt!".. Jeg lo som pokker og gråt, læreren min var ikke noe særlig glad for oppførselen min men jeg kunne ikke forklare åffer og ble dermed kastet ut . Kun for fem minutter heldigvis

Lenke til kommentar

Heh...har en her:

Vi hadde fått besøk av en fra et reise/forsikerings firma og tilfeldigvis havnet han på temaet om denne "tsunamien" og viste bilder av fire jenter på stranda og sa "ser dere hu helt til høyre?" og da var det en i klassen som utbrøt: "JA hu er jævlig Fin!" og det viste seg at han fyren var onklen hennes...XD

• Liker 1
Lenke til kommentar
Jeg trodde det med stripe-fetish var en slags spøk, men du virker virkelig opptatt av det der :D

8164072[/snapback]

Jeg liker striper. Alle gutter som går med striper blir kjekke, tilogmed noen av de stygge.

Læreren sa: "Om dere ikke gjør dette blir jeg nødt til å..... kaste dere ut." *læreren ler*

*klassen er stille*

Lærere ler av alle sin egne "morsomheter"

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...