Anonym5656 Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Har nå fått satt opp FreeBSD 6.2 og det fungerer som hakka møkk men hva er egentlig forkjellen på FreeBSD 6.2 og 5.5? Skal ikke si jeg googler meg grønn på det men, en liten kort forklaring hadde vært greit Lenke til kommentar
slettet_konto Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Sier ikke det seg egentlig litt selv Lenke til kommentar
Anonym5656 Skrevet 19. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2007 men altså. Utvikles ikke 5.x lengre? Jeg mener da å ha sett at både 6.x og 5.x har blitt oppdaterte til nye versoner. Hva er liksom vitsen med å oppdatere to like systemer..? hm Lenke til kommentar
Duronator Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Vitsen er at det finnes mange som bruker 5.x-versjoner i produksjon på tjenere rundt omkring i verden, så man vil helst også kunne holde disse sånn nogenlunde oppdatert med nye features uten å brekke binærkompabilitet (som man gjør i 6.x). Ved at man vedlikeholder 5.x-treet så gir det brukerne en overgangsperiode uten at de må stresse med å holde alt ved like selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå