Gå til innhold

Vil PS2-spill forsvinne?

Tunky

Anbefalte innlegg

Når PS2 kom tok det ikke så kjempelang tid før PS1-spilla begynte å forsvinne fra hyllene. Er dette skjebnen til PS2 nå som PS3 begynner å nærme seg. Vil PS2-spilla forsvinne sakte men sikkert og være helt borte i løpet av halvannet år? Vil PS3-spilla fungere på PS2?

Hva med oss som er fornøyd med PS2, og ikke gidder bruke mangfoldige tusen på ny konsoll, om det er Wii, X360 eller PS3?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Utgivelseslisten til PS2 er rimelig feit i 2007 med store titler som God of War 2 å rutte med. Det er heller ikke utenkelig at 2008 og blir et halvbra år for PS2 men jeg tror og at 2008 blir å markere starten på slutten av en storhets periode. Og i løpet av 2009 er jeg redd utviklingen av spill til PS2 er stoppet helt til fordel for de nye konsollene.

Egentlig litt synd, PS2 er en konsoll som har gitt meg uhorvelig mange timer underholdning, frustrasjon, irritasjon men og glede. Håper den overlever en liten stund til, og tror den blir å overleve litt. Men som det sies, alt som har en begynnelse har en slutt, og det gjelder t.o.m kjempen PS2.

Lenke til kommentar

PS2 vil selvfølgelig forsvinne til slutt, på samme måte som Gamecube og Xbox.

Men den vil nok vare litt lengre enn disse, siden den selger så bra som den gjør. Flere spill kommer jo i år, så det blir nok ikke før i 2008 det begynner å bli slutt. Er glad for at det fortsatt kommer mange gode spill til PS2, og når det begynner å komme flere gode titler til PS3 er det på tide å oppdatere til PS3 for meg :cool:

Endret av master_al
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...