Tunky Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Når PS2 kom tok det ikke så kjempelang tid før PS1-spilla begynte å forsvinne fra hyllene. Er dette skjebnen til PS2 nå som PS3 begynner å nærme seg. Vil PS2-spilla forsvinne sakte men sikkert og være helt borte i løpet av halvannet år? Vil PS3-spilla fungere på PS2? Hva med oss som er fornøyd med PS2, og ikke gidder bruke mangfoldige tusen på ny konsoll, om det er Wii, X360 eller PS3? Lenke til kommentar
EssspeN Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 (endret) Vil PS3-spilla fungere på PS2? selvsagt! Endret 19. februar 2007 av EssspeN Lenke til kommentar
............... Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Tar nok en god stund før de slutter å lage spill til ps2. Men skjønner godt at de konsentrerer seg på den nyeste konsollen, og at de etter en stund ikke gidder å degradere spillene for at de med ps2 får spille de Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Nei, dessverre fungerer ikke PS3 spilla på PS2. Sa ikke Sony at de ville produsere PS2 i to år til? Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 (endret) Så lenge ps2 selger i store hauger så vil de lage og selge den. Det vil nok lages spill til den i en god stund fremover, men noe av hyllemetrene i butikkene vil nok ps3 få. Endret 19. februar 2007 av Mgs Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Utgivelseslisten til PS2 er rimelig feit i 2007 med store titler som God of War 2 å rutte med. Det er heller ikke utenkelig at 2008 og blir et halvbra år for PS2 men jeg tror og at 2008 blir å markere starten på slutten av en storhets periode. Og i løpet av 2009 er jeg redd utviklingen av spill til PS2 er stoppet helt til fordel for de nye konsollene. Egentlig litt synd, PS2 er en konsoll som har gitt meg uhorvelig mange timer underholdning, frustrasjon, irritasjon men og glede. Håper den overlever en liten stund til, og tror den blir å overleve litt. Men som det sies, alt som har en begynnelse har en slutt, og det gjelder t.o.m kjempen PS2. Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Kan ikke helt skjønne hvorfor PS3 spill skulle funke på 2'ern Virtua Figheter 5 funka (desverre) ikke på PS2'en min, kjipern det altså... Lenke til kommentar
Excelsion Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 PS2 har jo solgt over 100 millioner.. Det vil garantert forsette å komme spill til den i mange år framover. Dvs. så lenge så folk kjøper de. Lenke til kommentar
master_al Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 (endret) PS2 vil selvfølgelig forsvinne til slutt, på samme måte som Gamecube og Xbox. Men den vil nok vare litt lengre enn disse, siden den selger så bra som den gjør. Flere spill kommer jo i år, så det blir nok ikke før i 2008 det begynner å bli slutt. Er glad for at det fortsatt kommer mange gode spill til PS2, og når det begynner å komme flere gode titler til PS3 er det på tide å oppdatere til PS3 for meg Endret 19. februar 2007 av master_al Lenke til kommentar
Blomvik Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Norske butikker har en tendens til å redusere utvalget til forrige generasjon ganske kjapt. Men det finnes sikkert flere nettbutikker i europa som kommer til å ha godt utvalt i ett par år til. Lenke til kommentar
OnetroM Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Så lenge det er et marked for spill til PS2 vil de nok også være tilgjengelige i Norske nettbutikker. Med 100mill solgte burde markedet være stort nok i flere år. Tror ingen trenger å være veldig bekymret på en god stund. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå