panikk! Skrevet 5. desember 2002 Del Skrevet 5. desember 2002 Har til tider problemer med Task manager, kan jo være rett og slett at jeg overser noe, men selve problemet ligger i at rammen til taskmanageren forsvinner rett og slett (den med menyer) så jeg kan ikke lukke den, fungerer ikke heller med høyre klikk på program vinduet i taskbar. Noen som kan hjelpe??? Og er Backweb spyware eller en stygg slem bakdør? Redigert pga. skriveleif [ Denne Melding var redigert av: panikk! på 2002-12-05 19:31 ] Lenke til kommentar
panikk! Skrevet 5. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2002 Noen som kan hjelpe med dette? please :'( Lenke til kommentar
Cursed Skrevet 5. desember 2002 Del Skrevet 5. desember 2002 dobbeltklikke i kanten til taskmanager. :smile: jeg lurte også fælt på hva det var for noe drit som hadde skjedd for en god stund siden :smile: [ Denne Melding var redigert av: Cursed på 2002-12-05 19:43 ] Lenke til kommentar
panikk! Skrevet 5. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2002 Tusen takk! Det var jo bare logisk! Damn it, typisk... Like innenfor rekkevidde ha ha ha Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå