gen0cide Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Hey, jeg tenkte jeg ville se på noen spesielle mopeder/scootere.. hehe..min er en Keeway Hurricane Sport, perleblå.. med borra opp sylinder, tatt alle plombene, helt ny momo tennplugg, sota baklykt, sota blinklys bak, tatt vekk foran, ny kromma frontlykt med xenon lys, lyn dekaler, abs bremser, alle reflekser tatt av, høyre speil tatt av, nytt (bedre) batteri... større dyse, trim forgasser, alltid brukt shell sin dyreste 2t olje alltid stått i varm garasje. kjørt motor inn ordentlig, nye motoren har jeg kjørt ca 200 km nå.. eneste er at svanehalsen begynner og ruste, og en kåpe er sprekt under, men man ser det bare hvis du prøver og se det speedometeret stopper på 80km/t men scootern bare fortsetter og akselerere... har oxo perleblå lakkerte felger, alarm og selvstart på 100 meter, bedre el starter enn originalt (likte ikke den originale starteren) Lenke til kommentar
gen0cide Skrevet 19. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2007 ser ut som jeg skal selge den på annonsen.. men veit ikke helt jeg.. xD liker den så godt xD Lenke til kommentar
pelsdyret85 Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Har du ekte blokeringsfrie ABS bremser og ekte xenonlys på scooteren din? Lenke til kommentar
larschroe Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 alltid brukt shell sin dyreste 2t olje 7976610[/snapback] Jeg har alltid brukt Biltema-olje til kr. 169,- for 4 liter, og scooteren går like herlig etter 24.600 kilometer. Kun byttet to tennplugger, bakdekk, bemseklosser foren og speedometerwire på den kjørelengden. Starter momentant uansett utetemperatur. Den går greit om man blander i et par liter diesel i en full bensintank også. Jeg hadde lydanlegg til den, med bilradio og en gammel 7" Seas-høyttaler montert i en aluminiumskasse som jeg hadde bakpå, men etter ett og et halvt års bruk i all slags vær var høyttaleren så ødelagt av veisalt og dritt at spolen korroderte seg sammen med magneten. Men lyden var ganske bra, og jeg hørte musikken godt mens jeg kjørte. Det eneste som var synd var at TVen ikke kunne brukes når motoren gikk på grunn av tenningsstøy, men det var kanskje ikke så farlig siden det både er ulovlig og veldig upraktisk å se på TV når man kjører. Batterispenningen var aldri under 13,5volt så lenge motoren gikk uansett hvor høyt jeg spilte. Nå har jeg Yamaha DT med 6-voltsanlegg, så den blir det nok litt vanskelig å montere lydanlegg på. Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Tenk å bruke så mye penger på en moped når man er 15 år. Lenke til kommentar
Bendixn Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 ja, btw jeg har ekte abs bremser og xenon lys... Lenke til kommentar
themaceman Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Mye har du brukt på den? Lenke til kommentar
larschroe Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 ja, btw jeg har ekte abs bremser og xenon lys... 8145908[/snapback] Xenonlys kan jeg kanskje tro på, men ABS-bremser? Kan jeg få se et bilde av det systemet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå